elyastel 9 ارسال شده در دی 92 (ویرایش شده) سلامضمن عرض خسته نباشيد خدمت مديران محترم..چند روزي است كه شركت به پرداخت به كاربرانش در مورد درگاه بانك ملت اطلاعيه و پيام ميده !! لينك زير:به پرداخت ملت | ارائه دهنده خدمات و راه حلهای پرداخت الکترونیکميخواستم بدونم با توجه به اين اطلاعيه ، شما بزرگواران بايد تغييراتي دراين كامپوننت در رابطه با درگاه بانك ملت ايجاد كرده و اونو بروز كنيد!؟ يا ما بعنوان استفاده كنندگان از افزونه بايد اعماليرو انجام بديم؟؟ (البته فعلا" افزونه بدون مشكل داره كار ميكنه)با تشكر ویرایش شده دی 92 توسط elyastel نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Saeed_Shamsi 758 ارسال شده در دی 92 سلام شما هم میتونید ما هم میتونیم فکر کنم مهندس تهرانی عزیز تغییرات رو قبلا علام کردن تست بکنبد یا حق 2 واکنش ها : مصطفی صفرعلی و elyastel نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
elyastel 9 ارسال شده در دی 92 سلام شما هم میتونید ما هم میتونیم فکر کنم مهندس تهرانی عزیز تغییرات رو قبلا علام کردن تست بکنبد یا حق سلام سعيد جان ضمن تشكر از پاسختون.. با اين تفصير چون من از اين افزونه استفاده كردم ، بايد پلاگين بروزرساني شده بانك ملت رو مجددا ريپليس كنم؟ يا اون جداگانه بروز رساني ميشه؟ با تشكر نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Saeed_Shamsi 758 ارسال شده در دی 92 با سلام فایل ها رو جایگزین کنید یا حق 1 واکنش ها : elyastel نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
elyastel 9 ارسال شده در اردیبهشت 93 با سلام فایل ها رو جایگزین کنید یا حق سلام من با توجه به اينكه پلاگين جديد كه شاپرك متصله رو نصب كرد با مشكل مهمي روبرو شدم : و اون اينكه، وقتي بعد از انتخاب كالا روي دكمه بعدي دومي كليك ميكنيم ، هيچ اتفاقي نميفته و كار ادامه پيدا نميكنه!!...و خريد با مشكل روبروست. لطفا" راهنمائي بفرمائيد چطور از اين مشكل رهائي پيدا كنم با تشكر نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر