رفتن به مطلب
حمید

رشد بازار سرورهای لينوکسی

پست های پیشنهاد شده

ال گيلن، نايب رييس بخش پژوهش مؤسسه تحقيقاتی IDC طی نشست بنياد لينوکس اعلام کرد، لينوکس در بخش سرورهای تجاری روند رو به رشدی را شاهد است.

ال گيلن، نايب رييس بخش پژوهش مؤسسه تحقيقاتی IDC طی نشست بنياد لينوکس اعلام کرد، لينوکس در بخش سرورهای تجاری روند رو به رشدی را شاهد است و پيش‌بينی می‌شود ارزش بازار سرورهای لينوکسی که در سال 2007 برابر با 21 ميليارد دلار بود تا سال 2011 به 49 ميليارد دلار افزايش يابد.

طبق برآورد وی سهم لينوکس از کل بازار سرور تا سال 2011 سالانه نه درصد رشد خواهد داشت. گيلن بخش‌های دولتی، خدمات مالی و خدمات عمومی را از مشتريان آتی لينوکس خواند که اين سيستم عامل را جايگزين سکوهای يونيکسی خود خواهند نمود.

با اين‌که ويندوز رقابت سرسختانه‌ای با لينوکس دارد ولی رويکرد جديد اين شرکت مبنی بر همکاری با ناول توزيع‌کننده لينوکس، نشان از جدی شدن حضور اين سيستم عامل در عرصه فناوری دارد.

IDC ،software applianceها که رابط سيستم‌عامل و ميان‌افزارها و نرم‌افزارهای زيرساختی هستند را از ديگر مواردی می‌داند که رشد سرورهای لينوکسی را در آينده شتاب خواهند بخشيد.

منبع : شبکه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...