uhanna 25 ارسال شده در آبان 92 زين پس قصد دارم تمامي نكات و مباحث مربوط به آموزش سئو و بهينه سازي سايت در موتورهاي جستجو بهمراه نرم افزار - كتاب و ابزارهاي رايگان سئو را در اين تاپيك اختصاصي به اشتراك بگذارم. اگر موضوع قابل ملاحظه اي براي آموزش نياز داريد در همين تاپيك بيان كنيد تا برآورده سازيم. به اميد موفقيت 1 واکنش ها : pedram_na نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
uhanna 25 ارسال شده در آبان 92 ۰۰ ابزار رایگان سئو سایت امروز ما به استفاده رایگان از حق ابزار جستجوگرها خواهیم پرداخت. در زیر شما لیست تعاملی از ۱۰۰ بهترین ابزار رایگان سئو که آزاد هستند را مشاهده می کنید، که استفاده از آنها به افزایش سئو سایت شما کمک خواهد کرد. 1. Anchor Text Over Optimization Toolhttp://www.removeem.com/ratios.php Link Research, Technical SEO Worried about Google's Penguin algorithm hitting you for over-optimized anchor text? Simply type in your URL for a full report of which links might raise flags. 2. Bing Webmaster Toolshttp://www.bing.com/toolbox/webmaster Tools Suite, Diagnostic Similar in function to Google Webmaster Tools, Bing offers a suite of interesting research tools and resources for webmasters. 3. Bitlyhttps://bitly.com/ Social, Analytics Most people use Bitly for URL shortening, but the real power of this platform comes from its analytics. 4. Boomeranghttp://www.boomeranggmail.com/ Email, Productivity Boomerang lets you follow up on emails, even when you forget. Great for link building or any time you send a lot of emails. 5. Bufferhttps://bufferapp.com/ Social Optimize your online social media sharing. Buffer allows you to share with your audience at the optimal times for greater visibility. 6. BuiltWithhttp://builtwith.com/ Competitive Intelligence Use BuiltWith to discover what technology nearly any website was, well, built with. Great for competitive intelligence as well. 7. Buzzstream Tools Suitehttp://tools.buzzstream.com/link-building Link Building, Tools Suite, Email Most people know Buzzstream as an outreach platform, but they also offer a number of free link-building tools. This company gets it. 8. Caption Tubehttp://captiontube.appspot.com/ Video Free and easy resource used to create captions for YouTube. Helps with usability and offers viewers a readable transcript. 9. CircleCounthttp://www.circlecount.com/ Social, Analytics Google+ analytics ramped up. Free resource to track your followers and analyze your shares. See how many followers you've gained over time. 10. Content Strategy Generator Toolhttp://seogadget.com/content-strategy-generator-tool-v2-update/ Content This tool from SEOgadget helps you plan your content strategy intelligently, using keyword research and estimating your audience size. ادامه دارد….. نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
yousof2000 36 ارسال شده در آبان 92 (ویرایش شده) بهتر نبود با توضیح فارسی و کافی می نوشتید. اینطوری که ما اصلا متوجه نشدیم !!! ویرایش شده آبان 92 توسط روح الله 1 واکنش ها : topmihan نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
uhanna 25 ارسال شده در آذر 92 بازاریابی موتورهای جستجو در مقابل رسانه های اجتماعی من می بینم که بسیاری از شرکت های آسیایی در حال تغییر جستجو خود برای اجتماعی، و یا به فکر تغییر تمرکز بازاریابی دیجیتال است. به نظر می رسد هر کس دوست دارد یک شیء درخشان جدید شود. ما شاهد این روند در چند سال پیش در آمریکا بودیم. آیا این یک حرکت هوشمندانه است؟ مهمتر از همه، آیا می توان رسانه های اجتماعی را جایگزین موتورهای جستجو کرد؟ چند سال به عقب این شرکت ها که تمرکز بازاریابی دیجیتال خود را از موتورهای جستجو به رسانه های اجتماعی منتقل کردند، در حال حاضر در واقع آوردن جستجو به عنوان تاکتیک اصلی بازاریابی دیجیتال می دانند. یکی از دلایل این است که آنها امیدوار به این عملکرد بودند از مبارزات انتخاباتی رسانه های اجتماعی نیست. تحقیقات فورستر در سال گذشته گزارش داد که کمتر از ۱ درصد از معاملات آنلاین در میان مشتریان ایالات متحده می توان به یک نوشته رسانه های اجتماعی پیش بینی کرد. با توجه به مطالعه Monetate، جستجوهای آنلاین بزرگترین کمک کننده به بازدیدکننده بوده است که کمک شایانی به تجارت الکترونیک و خرید و فروش بود، به نمایندگی از ۳۱٫۴۳ درصد از ترافیک فروش. پست الکترونیک ۲٫۸۲ درصد بود، و رسانه های اجتماعی برای محاسبه تنها ۱٫۵۵ درصد از تمام ترافیک تجارت الکترونیک سهم داشته است. اطلاعات اجتماعی Econsultancy از سال گذشته نشان داد: حدود ۵۰ درصد از شرکت ها با استفاده از داده های اجتماعی برای سنجش احساسات به منظور ارتباط بیشتر هدف قرار داده است و مربوط به منظور بهبود خدمات به مشتریان، برای رسیدگی به شکایت های خاص، و برای اطلاع رسانی به محصول و خدمات توسعه است.تنها ۶ درصد از شرکت های شرکت کننده گفت که سیگنال های اجتماعی تأثیر عمده ای بر استراتژی های جستجو و رسانه های اجتماعی را داشتند. پایان بخش اول نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
uhanna 25 ارسال شده در دی 92 (ویرایش شده) روش های افزایش بازدید و افزایش ورودی گوگل استفاده از سایت های Bookmark همچون delicious.com برای آنکه خزنده های گوگل جذب سایت شوند و همیشه و همه روز به شما سر بزنند ساختار سایت شما باید user friendly باشد. ۱٫ استفاده از pagination که همان شماره صفحات می باشد مثل گوگل وقتی تعداد صفحات زیاد است آنها را تقسیم بندی می کند. مثلاً در جوملا کامپوننت K2 دارای pagination بسیار خوبی است و در وردپرس هم wp-paginate و simple pagination. 2. نمایش پست ها بصورت مرتب، دسته بندی منظم بهمراه موضوعات مرتب و منظم و تعبیه قسمت پست های مرتبط ۳٫ استفاده از سیستم tagging: یک تگ به نام سئو ایجاد کنید (که البته کاربر لینک را مشاهده نکند و لینک محتوا را بر اساس تگ نمایش دهید) و مقاله هایی را که در مورد سئو می باشند را مقدار تگ سئو به آنها بدهید تا مقالات مرتبط در زیر آنها نمایش دهد. مثلاً: اگر از کامپوننت k2 جوملا استفاده می کنید، خود k2 قابلیت استفاده از سیستم tagging را دارد و می توانید بگوئید که لینک تگ را نمایش ندهد ولی محتای مرتبط را بر اساس تگ در زیر هر مقاله به نمایش بگذارد. و اگر از وردپرس استفاده می کنید؛ http://www.bloggermint.com/2012/08/12-related-plugins-for-the-wordpress-beginners http://www.seodesignsolutions.com/blog/wordpress-seo/3-must-have-related-posts-wordpress-seo-plugins 4. نمایش مقاله بعدی و قبلی در پایین هر مقاله، مقاله بعدی و قبلی را به نمایش بگذارید. ۵٫ دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی Landing page: یعنی اینکه کاربران بدون هیچ سرگرمی می توانند به محتویات سایت دسترسی پیدا کنند. در این میان Breadcrumbs یک روش عالی و ایده عالی است، که روش فوق BC در ساختار و بهینه سازی سایت تأثیر مستقیمی دارد. شیوه های بهینه سازی ویدئوها برای موتورهای جستجو (بازاریابی ویروسی با ویدئو) بالا برن بازدید سایت و افزایش ورودی گوگل تقریباً اکثر افراد بر این اصل معتقداند که به سادگی و با ایجاد یک کلیپ ویدئویی و منتشر کردن آن در یوتیوب، آپارات می توانند بازاریابی خوبی برای خود ایجاد کنند ولی این همه چیز نیست، چون تنها با رعایت نکات زیر می توانید ویدئوهای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. ۱) محتوای آموزنده ویدئو : محتوای ویدئوی شما باید آموزنده و دربرگیرنده مطالبی مفید برای کاربرا باشد و بتواند به او در حل مشکلاتش که به ویدئو شما مراجعه کرده کمک کند و یا در آن به پرسش و پاسخ بپردازد، در این صورت است که آنها ویدئوهای شما را برای دیگران به اشتراک می گذارند. در واقع این بازاریابی ویروسی است که با این کار کاربران براتون تبلیغ می کنند با گسترش ویدئوهای شما. ۲) استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با ویدئو موتوهای جستجو که نمی توانند محتوای ویدئو شما را تماشا و بخوانند، بنابراین آنها با خواندن توضیحات و کلمات کلیدی که برای ویدئو خود بکار می برید توان این کار را دارند، و برای اینکه موتورهای جستجو را هم به سمت کلیپ های خود جذب کنید می بایست موارد زیر را رعایت کنید: الف) استفاده دست و جذاب از تگ title یا همان عنوان ویدئو ب) درج یک توضیح مختصر و مفید برای ویدئو پ) موضوع بندی ویدئو مثلاً: آموزشی- پرسش و پاسخ و…. ت) ایجاد زیرنویس ث) استفاده از کلمات ملیدی مرتبط با محتوا زمانی که احساس کردید ترافیک سایت شما کاهش یا افزایش پیدا کرد بدانید که بوی الگوریتم پاندا می آید و دلیل اصلی افزایش بازدید سایت برای پاندای گوگل محتوای با کیفیت و خوب و جدید می باشد. منبع: ************** ویرایش شده دی 92 توسط محمدحسین میری نقض قوانین نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر