رفتن به مطلب
yousof2000

انتخاب یک گالری تصویر مناسب

پست های پیشنهاد شده

با سلام به همه دوستان

چند ماه پیش من یک افزونه گالری تصاویر فارسی نصب کردم و تا به امروز بدون هیچگونه مشکلی از این افزونه استفاده کرده ام.

اما چالشی که الآن در موضوع گالری تصاویر برای بنده پیش آمده این است که حجم تصاویر بالا هست و حجم هاست من محدود و برای این کار مناسب نیست و اگه بخوام باز هم بر روی هاست تصویر آپلود کنم با کمبود حجم مواجه خواهم بود.

حالا برای این مشکل آمدم و هاست دانلود تهیه کردم ، ولی به این جای کار که رسیدم با دو چالش روبرو هستم:

1- افزونه گالری تصویرباید حتما در جوملا نصب بشود تا بتوان از آن استفاده نمود و اتصال این افزونه به هاست دانلود از این جهت که تصاویر رو داخل هاست دانلود آپلود کنیم و بعد به فوک اگالری متصل کنیم ، چیزی است که اگر اتفاق بیفتد مشکل حل می شود ولی من نمی دونم که اگر میشه روش انجامش چطوری هست؟

نکته: هر تصویری که در افزونه فوکا گالری آپلود می کنیم ، علاوه بر اصل تصویر 3 یا 4 تصویر با اندازه ها مختلف تولید می کند که همگی مورد نیاز است و امکان این هم نیست که مثلا چون اصل تصویر دارای حجم بیشتری است ما بیایم بعد از ساخت تصاویر کوچکتر توسط خود فوکا گالری ، اینها رو حذف کنیم و دوباره در هاست دانلود آپلودشون کنیم و بیایم آدرس هر تصویر رو به افزونه فوکا بدیم چون این رو امتحان کردم.

 

2- راهی که به نظرم رسید این بود که بیام و یک اسکریپت گالری تصاویر در هاست دانلود نصب کنم و آدرس اون گالری تصاویر رو به یکی از منوهای موجود در وب سایت بدم. اما متاسفانه نام یک اسکریپت گالری تصاویر که "هم فارسی باشه" و "هم رایگان باشه" و "هم دارای امکانات زیاد و قابل قبولی باشه" رو بلد نیستم که اگر بلدید چند تا با این ویژگی هایی که گفتم رو معرفی کنید.

 

این دو مشکل بودند - با تشکر - لطفا راهنمایی کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...