skmr 4 ارسال شده در شهریور 92 (ویرایش شده) چند روزي از خريد هاستم نگذشته بود كه بدون دست كاري خودبخود مسدود شد و هر وقت مي خواهم وارد هاستم شوم چنين پيامي مي آيد: I get "Your IP is blacklisted" when I try to login Last Modified: Apr 21, 2010, 11:20 pm If you get the message: Your IP is blacklisted this means that you've had too many failed login attempts or accesses to port 2222 without being logged in.To remove yourself from the blacklist, edit: /usr/local/directadmin/data/admin/ip_blacklist and remove your IP from the list.If you wish to ensure you never get blacklisted, you can create and add your IP to the file: /usr/local/directadmin/data/admin/ip_whitelist One IP per line.The setting that controls how many attempts you get can be changed in:Admin Level -> Admin Settings -> Blacklist IPs for excessive login attemptsWe don't usually recommend any value lower than 10. This is because even loading the login page counts as a failed login attempt, so if you set a low number, you'll be more likely to blacklist yourself.This is the feature page for this option:http://www.directadmin.com/features.php?id=573As for DirectAdmin 1.34.0, you can set DirectAdmin to automatically remove IPs from the blacklist after a specified amount of time. Feature page:http://www.directadmin.com/features.php?id=1013 Related Helpfiles I can't connect to DirectAdmin on port 2222 از چند نفر كارشناس هم پرسيدم ولي نتوانسته اند جوابم را بدهند، حتي از مسئول سرور هم پرسيدم وبه من گفت كه با مخابرات محل تماس بگير چون از طرف مخابرات هاست مسدود شده است. توضيح اينكه: هاستم در محل كار بلگ ليست شده ولي در جاي ديگر به آن دسترسي دارم لطفا كمكم كنيد تا بتوانم به هاستم دسترسي داشته باشم. باتشكر ویرایش شده شهریور 92 توسط مصطفی صفرعلی عنوان تاپیک مطابق با قانون شماره 3 اصلاح شد ! نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر