رفتن به مطلب
joomla-pro-joomfa

استایل تایتل ها در قالب

پست های پیشنهاد شده

سلام و خسته نباشید . خواستم ببینم چگونه میشه کاری کرد که عکس های سایت ، زمانی موس روی آن ها قرار میگیره ، تایتل را به صورتی خاص نشان بده؟

برای اینکه منظور منو متوجه بشید به این سایت برید :

http://almascms.ir/

بر روی عکس های بالا ( مثل ماژول بانک ملت و ...) که برید ، زمانی که hover بشه ، تایتل به همراه موس با استایلی خاص جابه جا میشه .

این حالت چگونه ایجاد میشه؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این سایت متعلق به آقای مجتبی عابدی پور از دوستان جومینا است و برنامه نویس حرفه ای نیز هستند و اون ماژول هم فکر میکنم خودشون نوشتند.نام افزونه فکر میکنم ac image link باشد که دو حرف اول ( ac ) مخفف الماس سی ام اس است !

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این طرح را داخل 7 8 تا سایت دیگه هم دیدم . و چند cms دیگه . ( فروشگاه ساز ها ) پس یک سیستم خاص داره .

ماژول هم نباید باشه . باید پلاگین باشه فکر کنم . نخواستم از مجتبی گل بپرسم . گفتم حتما کدهای یکسانی داره که اکثرا استفاده میکنند . خواستم ببینم کسی از دوستان منبعی داره؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان به این روش میگن استفاده از tooltip برای tooltip کردن تمامی عناصر صفحه یک افزونه وجود داره خیلی وقت پیش این افزونه را پیدا کردیم این افزونه تنها تصاویر را با tooltip نشون نمیده میشه برای تمامی عناصر حتی نوسته ها این کار را کرد .

2 سال پیش در انجمن ها یک کاربری بود به نام soot که انصافا من ازش یک چیز خیلی مهم یاد گرفتم . بزارید با شما آن را به اشتراک بزارم

در آن موقع من مدیر تی سی جوملا بودم و چون همیشه هم عشق وبلاگ بود باز اومدم یک وبلاگ بزنم به نام joomlawz.ir که باز هم سایت شد !

خلاصه من وقتی این سایت را تمام کردم فکر میکردم هرچی بیشتر شلوغش کنم سایتم پر بار تر دیده میشه . این آقای سوت در آن موقع یک کاربر بود . یه روز به من پست داد که آدرس سایت من فلانه بیا ببینش . یادمه یک سایت بود برای طراحی سایت که ماله یزد هم بود . راستش من اصلا ندیدمش بعد دوباره پست داد که حتما سایت من را ببین . خلاصه من رفتم سایتش را دیدم . تمام سایت آنها یک صفحه بود ! بسیار خلوت و تماما با tooltip کاربر روی هر گزینه ای که کلیک میکرد وارد صفحه دیگه نمیشد و همانجا یک tooltip باز میشد و مطالب مربوط به چیزی که کلیک کرده بودید نمایش داده میشد . من تازه فهمیدم چرا میگه بیا سایتم را ببین ! ایشون میخواستن بگن که شلوغی سایت باعث پر بار تر شدن سایت نیست ! میشه کلی مطلب را در یک صفحه قرار داد بطوری که کاربر گیچ نشه و صفحه هم بسیار خلوت و عالی طراحی بشه .

به نظر من آقای عابدی پور که ارادت ویژه خدمتشون داریم از این مقوله میتونستن استفاده بهتری کنن مثلا صفحه باز شونده توضحات کاملی در مورد محصول بده و ....

در هر صورت جون شما 2 دوست عزیز هر دو عضو جومینا هستید اگر دوست داشتید بگید یه آموزش در جومینا مخصوص اعضا میزارم که درش بگم چطور باید از tooltip در قالب استفاده کرد . البته شما هر دو استادید

ارادت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

معمولا tooltip به صورت پلاگين هست تا بشه درون محتواي مطلب خودتون بر روي عكس ، آيكون يا يك جمله خواص اعمال كنيد.tooltip ها به صورت عمومي از دو روش براي پياده سازي توسط توسعه دهنده توليد ميشه يكي استفاده از كتابخانه jQuery و ديگري استفاده از MooTools كه در هر دوحالت باعث كاهش سرعت بارگزاري وب سايت شما ميشه!

براي ايجاد tooltip روي مطالب و يا آيكون منوها و تصاوير و غيره مي تونيد از بخش tooltip هاي منتشر شده در جوملا اكستنشن استفاده كنيد: http://extensions.joomla.org/extensions/style-a-design/tooltips

و فكر ميكنم YooTooltip يكي از زيباترين هاش باشه : اين هم دموش

ولي اگر دوست داشتيد يه tooltip اختصاصي واسه خودتون طراحي كنيد مي تونيد از نرم افزار Likno Web Tooltips Builder استفاده كنيد (البته بايد يه مقداري با طراحي وب آشنا باشيد)

سايت سازنده

دمو

اگر فرصتي شد ماژول منوي داراي tooltip رو طراحي و براي دوستان منتشر مي كنم تا راحت تر بتونيد در جوملا ازش استفاده كنيد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...