رفتن به مطلب
mehrdadkey2

نمایش عکس به صورت جی کوئری و پاپ آپ

پست های پیشنهاد شده

سلام و عرض ادب. لطفا افزونه ای را معرفی نمایید تا بتوانم تصاویر داخل مطالبم را به صورت جی کوئری و پاپ آپ به نمایش در بیاورم. به این صورت که، هنگام کلیک روی عکس داخل مطالب، آن عکس به صورت پاپ آپ و جی کوئری باز شود. آیا اضافه شدن این افکت روی سئوی عکس تاثیر منفی خواهد گذاشت؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام. پلاگین فوق العاده ای بود . خیلی لذت بردم :thankyou:

اما متاسفانه این پلاگین اون چیزی که من می خوام.

ببینید، عکسهای من ابعادش بزرگه مثلا 10.24*768 که من اگه بخوام این عکس رو داخل محتوا نشون بدم به صورت نصفه به نمایش در میاد. بنابراین برای اینکه بتونم عکس رو به صورت کامل و با اندازه استاندارد خودش نشون بدم تنها راهی که دارم اینه که این عکس رو به صورت کوچکتر داخل محتوا قرار بدم تا هنگامی که کاربر روش کلیک کنه تصویر به صورت پاپ آپ باز بشه و با اندازه واقعی خودش به نمایش در بیاد.

پلاگینهای زیادی رو تا الان تست کردم اما نشد. حتی از پلاگین سیمپل فوکا گالری که عکس رو داخل محتوا نشون میده استفاده کردم. اما مشکلاتی داشت. مثلا اینکه عکس کوچک رو با اندازه دلخواه خودش تو محتوا قرار میده و اینکه هنگامی که روی عکس کوچک کلیک میشه ، عکس بزرگ به نمایش در اومده اولا پاپ آپ نیست(بعضی وقتها اتفاقی به صورت پاپ آپ نشون میده) ثانیا ابعادش کوچکتر از اندازه واقعی عکسه. خلاصه این یک مشکلی شده که یک هفته منو درگیر خودش کرده و هنوز به نتیجه نرسیده. لطفا کمکم کنید . . .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...