سعید حمزه زاده 104 ارسال شده در آذر 91 با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان عزیز یک پیشنهاد داشتم برای سروسامان دادن به فعالیت انجمن! یک زمانی انجمن یک اسکریپت به این معنی بود که کاربران در مورد اون اسکریپت مشکل سیستمی داشتند راهنمایی میخواستند تا اشکالات اسکریپت حل بشه! اگر کمی دقت کنید، میبینید که انجمن شده "انجمن درخواست افزونه، انجمن طراحی و تغییر در قالب های رایگان برای کاربران" انجمن در مورد جوملاست! باید تدارکی دیده بشه تا بین راهنمایی های رایگان و تجاری فرق گذاشته بشه! چرا باید تغییر در یک قالب به سفارش کاربر، توسط سایرین بصورت رایگان باشه؟! از لحاظ کمک رسانی خیلی خوبه اما این عادت میشه تا به اینجایی که هستیم برسیم! یعنی توقعات انقدر بالا بره که وقتی کسی درخواستی میکنه و کسی حتی دیر جواب میده میگه این چه وضعشه و .... یا علی نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
حسینی پارسا 557 ارسال شده در آذر 91 درود با کلیات فرمایش شما موافق نیستم... اینجا تنها انجمن رفع اشکال نیست، انجمن پشتیبانی و طرح سوالات و مشکلات است و پشتیبانی به معنای کل هست. اینکه کاربری تقاضای تغییر در قالب داره امر غیر معقولی نیست، کاربر می تواند چنین درخواستی داشته باشد، شما هم مختارید به اینکه اجابت نکنید. کاربر دیگری این کار را خواهد کرد. توسعه ی فعالیت های مالی در انجمن اصلن اتفاق خوش آیندی نیست، البته منکر وجود چنین امری نیستم و کاربران می توانند بر اساس تقاضا از یکدیگر و در محیط غیر عمومی ، سفارش هم رد و بدل کنند البته این امر نباید جنبه ی تبلیغی و... داشته باشد. البته در خصوص برخی کم لطفی ها که از کاربران کم سابقه و جدید سر می زند با شما موافقم اما چه می شه کرد، برخی نفس عمل یعنی توسعه ی عام المنعه را درک می کنند و برخی خیر، انگار طلبکارند که خب البته چنین افرادی همیشه از طرف مدیران جومینا تذکر می گیرند. مدیران جومینا اینجا هستند که به درخواست های دیگران پاسخ دهند و این امری عام المنفعه است، جنبه ی مشارکت وتوسعه دارد و کاربران نیز می بایست با چنین افکاری در جومینا مشارکت داشته باشند تا به توسعه ی این cms محبوب کمک کنیم. یاعلی نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سعید حمزه زاده 104 ارسال شده در آذر 91 البته در خصوص برخی کم لطفی ها که از کاربران کم سابقه و جدید سر می زند با شما موافقم اما چه می شه کرد، برخی نفس عمل یعنی توسعه ی عام المنعه را درک می کنند و برخی خیر، انگار طلبکارند که خب البته چنین افرادی همیشه از طرف مدیران جومینا تذکر می گیرند. عرض کنم مشکل هم همینجاست، جوری جا افتاده گویا وظیفه هست مدیران جومینا اینجا هستند که به درخواست های دیگران پاسخ دهند و این امری عام المنفعه است، جنبه ی مشارکت وتوسعه دارد و کاربران نیز می بایست با چنین افکاری در جومینا مشارکت داشته باشند تا به توسعه ی این cms محبوب کمک کنیم. البته این مساله فقط شامل مدیران جومینا نمیشه، هستند کسانی که مقام مدیریت ندارند و حتی بیشتر از مدیران هم فعالیت دارند! همه این فعالیت ها هم بدون هیچگونه نفعی انجام میشه، اما وقتی فرد جدیدی وارد انجمن میشه و میبینه هرگونه سوال چه مرتبط با جوملا چه غیر مرتبط با جوملا جواب داده شده و حتی سفارش و طراحی یک قالب به رایگان انجام شده توقع داره وقتی سوالی میپرسه فورا جواب بگیره و ... اگر قرار باشه انجمن 1 میلیون نفر عضو جدید داشته باشه، نمیشه 1 میلیون توقع بیجا رو اخطار داد!!! بالاخره باید یک فکری بشه! یا علی نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
حسینی پارسا 557 ارسال شده در آذر 91 [align=right]در خصوص پاسخ به سوالات بی ربط با جوملا شما صحیح می فرمائید، نباید پاسخی داده شود که البته همین طور هم هست و پاسخی داده نمی شود. در این باب که برخی کاربران از مدیران هم فعال ترند نیز همیشه سپاسگزار آنها هستیم، بنده هم عرض کردم با توجه به رسالت انجمن کاربران فعال نیز بی چشم داشت به فعالیت می پردازند که موجب امتتان و تشکر فراوان است. در باب کاربران متوقع نیز عرض کردم، این نوع کاربران اگر چه وجود دارند اما چندان چشمگیر نیستند و می شود با تذکر دوستانه رویه اشان را تغییر داد. در هر حال بنده از طرف خودم و جومینا از عزیزان فعالی همچون شما تشکر می کنم که بی چشمداشت به دیگر کاربران کمک می کنید. یاعلی[/align] نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر