ghanarix 2 ارسال شده در آذر 91 [align=right]اتصال JoomShopping به بانک ملت برای جوملا 1.5 در سایت جومینا موجوده http://www.joomina.ir/20120626552/joomla-farsi-extensions/joomla-extension-bank-commerce/%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84-joomshopping-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D9%85%D9%84%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.html دوستان لطف می کنید برای جوملا 2.5 هم بنویسید البته من JoomShopping را از یه سایت دیگه برا جوملا 2.5 نصب کردم [/align] نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سعید حمزه زاده 104 ارسال شده در آذر 91 دوست گلم اتصال بانک ملت به جومشاپینگ هم در جومینا منتشر شده کامپوننت هست بعد از نصب کامپوننت اتصال، گزینه بانک ملت به بخش پرداخت فروشگاه افزوده خواهد شد، حال تنظیمات مربوط به بانکتون رو در تنظیمات پرداخت فروشگاه ثبت فرمایید یا علی نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ghanarix 2 ارسال شده در آذر 91 [align=right]این کامپوننت مشکل داره فکر کنم یا برا جوملا 1.5 هست یا با تنظیمات قبلی بانک ملت نوشته شده که مشکل داره. من تغییراتی توش انجام دادم و همه مراحل به خوبی پیش میره ولی بعد از اینکه پرداخت موفق انجام شد موقع برگشت به فروشگاه هیچ سفارشی ثبت نمیشه http://forum.joomina.ir/thread-14426-page-2.html [/align] نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سعید حمزه زاده 104 ارسال شده در آذر 91 دوست عزیزم میدونم مشکلتون از کجاست، اگر دقت کرده باشید ایمیل هم ارسال نمیشه فقط به سایتتون برمیگرده و مینویسه که خرید با موفقیت انجام شد نه در فروشگاه ثبت میشه نه ایمیل ارسال میشه و نه در سوابق خرید کاربر ثبت میشه مشکل از تنظیمات شماست در تنظیمات پرداخت بانکتون یک گزینه به نام "تایید پرداخت پس از بازگشت از بانک" این گزینه رو روی "بلی" قرار بدید مشکلتون حل میشه یا علی نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ghanarix 2 ارسال شده در آذر 91 [align=right]من گزینه تایید پرداخت پس از بازگشت از بانک را بلی قرار دادم و حال پس از برگشت از بانک در صفحه زیر http://www.edelijan.com/index.php?option=com_jshopping&controller=checkout&task=step7&act=return&orderid=34&js_paymentclass=pm_mellat خطای گزینه به نام "خطا در روش پرداخت رخ داده است" را میده و هیچ سفارشی ثبت نمیشه [/align] نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر