رفتن به مطلب
ghanarix

اتصال JoomShopping به بانک ملت جوملا 2.5

پست های پیشنهاد شده

[align=right]اتصال

JoomShopping

به بانک ملت برای جوملا 1.5 در سایت جومینا موجوده

http://www.joomina.ir/20120626552/joomla-farsi-extensions/joomla-extension-bank-commerce/%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84-joomshopping-%D8%A8%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D9%85%D9%84%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86.html

دوستان لطف می کنید برای جوملا 2.5 هم بنویسید

البته من

JoomShopping

را از یه سایت دیگه برا جوملا 2.5 نصب کردم

[/align]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست گلم اتصال بانک ملت به جومشاپینگ هم در جومینا منتشر شده

کامپوننت هست

بعد از نصب کامپوننت اتصال، گزینه بانک ملت به بخش پرداخت فروشگاه افزوده خواهد شد، حال تنظیمات مربوط به بانکتون رو در تنظیمات پرداخت فروشگاه ثبت فرمایید

یا علی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[align=right]این کامپوننت مشکل داره

فکر کنم یا برا جوملا 1.5 هست یا با تنظیمات قبلی بانک ملت نوشته شده که مشکل داره.

من تغییراتی توش انجام دادم و همه مراحل به خوبی پیش میره ولی بعد از اینکه پرداخت موفق انجام شد موقع برگشت به فروشگاه هیچ سفارشی ثبت نمیشه

http://forum.joomina.ir/thread-14426-page-2.html

[/align]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیزم میدونم مشکلتون از کجاست، اگر دقت کرده باشید ایمیل هم ارسال نمیشه

فقط به سایتتون برمیگرده و مینویسه که خرید با موفقیت انجام شد

نه در فروشگاه ثبت میشه نه ایمیل ارسال میشه و نه در سوابق خرید کاربر ثبت میشه

مشکل از تنظیمات شماست

در تنظیمات پرداخت بانکتون یک گزینه به نام "تایید پرداخت پس از بازگشت از بانک"

این گزینه رو روی "بلی" قرار بدید مشکلتون حل میشه

یا علی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

[align=right]من گزینه تایید پرداخت پس از بازگشت از بانک را بلی قرار دادم و حال پس از برگشت از بانک در صفحه زیر

http://www.edelijan.com/index.php?option=com_jshopping&controller=checkout&task=step7&act=return&orderid=34&js_paymentclass=pm_mellat

خطای گزینه به نام "خطا در روش پرداخت رخ داده است" را میده و هیچ سفارشی ثبت نمیشه

[/align]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...