رفتن به مطلب
computer_prospect

غیر فعال شدن ایمیل ثبت نام کنندگان

پست های پیشنهاد شده

سلام به همه دوستان عزیز خودم :

آقا قبل از شروع به گفتن سوالم عرض کنم که من جستجو کردم ولی هر کدوم از کارایی که راهنمایی شده بود رو عمل کردم نشد . حالا جریان چیه :

من ایمیل فعال سازی برای کاربرانم که عضو می شن نمیره . از قالب ساز ایمیل جومینا هم استفاده کردم باز نشد . میرم تو قسمت سیستم (تنظیمات کلی) اصلا اون گزینه که می گفتیم ایمیل بفرسته یا نه وجود نداره .

لطفا راهنماییم کنید ممنون .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و درود

اول اطمینان حاصل کنید که سرور شما امکان ارسال ایمیل رو داشته باشه

پک کامل جوملا رو با فرمت tar دریافت و در هاست در دایرکتوری که جوملا نصب هست آپلود و اکستراکت کنید

فایل configuration.php رو برام پیام خصوصی کنید

قبل از هر اقدامی بک آپ فراموش نشه

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این مشکل برای بعضی از سرور ها از جمله یکی از سایت های من پیش اومده بود

اونم با ایمیل های سرویس یاهو.ولی برای جیمیل و هاتمیل می فرستاد

اشکال از تنظیمات DNS بود

می تونید با مدیریت هاستتون این مشکل رو درمیان بگذارید

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان خوبم مجتبی جان و محمد جان :

آقا من قبل از اینکه این سایت رو دوباره جوملا بریزم و نصب کنم (یعنی تو همین سایت اما قبلا) درست بود پس فکر نمی کنم مشکل از Host باشه . درضمن گزینه میل فعال یا غیر فعال در تنظیمات کلی وبخش سیستم موجود بود اما الان نیست .

من یک فایل پشتیبان میگیرم (تمام پوشه و فایل های درون Public-html رو کپی می کنم در یک درایوی از سیستم ) و بعد فرمایش مجتبی جان رو عملی می کنم . فقط یه سوال تنظیماتی که انجام دادم یا ماژول هایی که نصب کردم بهم نمی ریزه یا پاک بشه ؟

چشم فایل configuration.php رو هم ارسال می کنم براتون

پیشاپیش سپاسگزارم .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهدی جان بعد از اینکه بک آپ گرفتی شما پک کامل جوملا رو با فرمت tar دانلود و بعد منتقلش کن به دایرکتوری که پک جوملا در اون بوده و در اونجا اکستراکتش کن و پوشه installation رو حذف کن... (با این کار چیزی حذف نمی شه و تنظیمات شما به هم نمی خوره... حالا 1% اگر به هم خورد جای نگرانی نیست چون شما بک آپ دارید...)

چشم. فایل ارسالی رو شب چک می کنم

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سعید جان و مجتبی جان درست شد . با کاری که مجتبی داداش خوبم گفت درست شد .

فقط یک چیز من از کامپوننت قالب ساز ایمیل استفاده کردم اما اصلا انگار نه انگار کار نمی کنه . من متن رو مثلا عوض کردم اما اونجا پیغام پیشفرض مب اید تازه یک کلمه به اسم کاربر جدید می چسبه کلمه برای : حساب کاربری برای ... اینجوری .

ولی خودمونیم دمتون گرم .

----------------------------------------------------------------------------------------------------

راستی بعد اینکه کاربر ثبت نام کرد هیچ پیغامی براش نمی اید که ممنون یا ثبت نام شدی حالا میل می اید برات هیچی . چیکار کنم ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و درود

خوشحالم که مشکلتون رفع شده....

سوال جدید در بخش مربوطه و تاپیک جدید... !

در مورد پیغام بعد از ثبت نام کاربر، این مشکل از قالبتون باید باشه... با قالبهای دیگه تست کنید...

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

منم مشکلی شبیه این تاپیک دارم ولی مشکل من یه ذره فرق داره

اونم اینه که وقتی کاربرا ثبت نام میکنن به جای این که ایمیل فعال سازی به ایمیل اونها بره به ایمیل خود من ارسال میشه :(

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

جوملا رو به تازگی نصب کردید؟

این مشکل از ابتدا بود؟

تغییراتی در سیستم اعمال کردید که اینطور شد؟

پک کامل جوملا رو دریافت و در هاست آپلود و اکسترکت کنید (نصب نکنید) و بعد از اکسترکت پوشه installation رو حذف کنید ببینید درست می شه یا خیر...

پیروز باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من آخرش از هاستم که پرسیدم

اولش می گفتن ارسال ایمیل رو پشتیبانی می کنیم ولی بعد که جدی تر شدم معلوم شد با ایمیل های یاهو سازگار نیست سروراشون

الان میشه اینو یه جوری درست کرد؟!

با اسکریپت و افزونه و ... ؟!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خودشون میگفتن که خیلی تلاش کردن که این مشکل رو حل کنن ولی نتونستن

مطمئنا اگه بلاک هم شده باشه از طرف هاست من نبوده و اون سرویس دهنده اصلی احتمالا کرده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این مورد زمانی اتفاق میوفته که یکی از سرورشون ایمیل اسپم کرده باشه

راه که داره !

باید با دیتا سنتر تماس بگیرن و تقاضای IP جدید بدن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...