رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

با سلام و احترام

من يك كامپونيت پشتيباني (com_billets_v1_5a-Farsi) نصب كردم .ولي ميخواهم بشه كاربران بدون عضويت در سايت بتوانند درخواست خود را ارسال كنند اين كامپونيت حتما بايد با نام كاربري وارد سايت بشند تا درخواست ارسال كنند تنظيمات آن را خيلي گشتم اما تنظيم خاصي پيدا نكردم كه بشه كاربران بدون عضويت درخواست ارسال كنند.

ممنون ميشم اگر چاره اي داره من را راهنمايي كنيد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز این کامپوننت پشتیبانی هست و باید مشخص باشد که چه کسی از شما پشتیبانی می خواهد.

ولی اگه فقط می خوای برات پیام ارسال کنند می تونی از کامپوننت پیشنهادات و انتقادات استفاده نمایند.

اگر هم می خوای از همین کامپوننت استفاده کنی باید هسته کامپوننت را ویرایش کنی

موفق باشید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تشكر

مركز ما اينترنت پر سرعت ADSL ارائه ميدهد چون هم مشتريان در سايت عضو نيستند يا آدرس ايميل ندارند يا سطح اطلاعات آنها خيلي بالا نيست ميخواهم خيلي راحت بتواند با توجه به بخش هاي كه در آن تعريف كردم مانند بخش پشتيباني ADSL يا بخش تمديد ADSL بتوانددرخواست تمديد يا پشتيباني يا اضافه حجم را با ذكر شماره سرويس خود ارسال كنند.

بله اتفاقا آلان كامپونيت انتقاد و پيشنهاد را كه در هسته آن نام فارسي پيشنهادو انتقاد را تغيير دادم به عنوان ارسال درخواست نصب كردم. ولي قابليت تعريف و جدا سازي بخش ها را ندارد

اگر اين تغيير كه گفتيد امكان راهنمايي دارد ممنون ميشم

با تشكر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

دوست عزیز برای این کار میتونید از کاموننت نظرات هم استفاده کنی ... و انتشار پیام هار برای بعد تایید مدیر بزاری

یا حق

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز من پیشنهاد میکنم از فرم ساز استفاده کنید.

هم توی خود جوملا ذخیره میشه و هم میتونید تنظیم کنید که درخواستها به ایمیل ارسال بشه

اینطوری نیاز به حضوردر پنل ادمین هم ندارید و میتونید برای هر نوع درخواست یک فرم بسازید مثلا برای طرح مشکلات یک فرم و برای شارژ ای دی اس ال و یا تغییر پهنای باند یک فرم دیگه و تنظیم کنید که هر فرم به ایمیل مسئول مربوطه ارسال بشه

اینطوری هر مسئولی درخواست های مربوط به خودش رو دریافت میکنه

(برای ایمیل هم که جهت اطلاع توضیح میدم- از کنترل پنل هاستتون یک ایمیل برای هر مسئول بسازید و از طریق pop3 روی اوت لوک تنظیم کنید و درخواستها رو اینطوری دریافت کنید)

اگر هم میخواید خیلی حرفه ای تر باشه باید از سیستمهای تیکت دهی و یا اسکریپت های پشتیبانی استفاده کنید.

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...