takpc 4 ارسال شده در آبان 89 با سلام و احترام من يك كامپونيت پشتيباني (com_billets_v1_5a-Farsi) نصب كردم .ولي ميخواهم بشه كاربران بدون عضويت در سايت بتوانند درخواست خود را ارسال كنند اين كامپونيت حتما بايد با نام كاربري وارد سايت بشند تا درخواست ارسال كنند تنظيمات آن را خيلي گشتم اما تنظيم خاصي پيدا نكردم كه بشه كاربران بدون عضويت درخواست ارسال كنند. ممنون ميشم اگر چاره اي داره من را راهنمايي كنيد. نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ستار رضايي 80 ارسال شده در آبان 89 دوست عزیز این کامپوننت پشتیبانی هست و باید مشخص باشد که چه کسی از شما پشتیبانی می خواهد. ولی اگه فقط می خوای برات پیام ارسال کنند می تونی از کامپوننت پیشنهادات و انتقادات استفاده نمایند. اگر هم می خوای از همین کامپوننت استفاده کنی باید هسته کامپوننت را ویرایش کنی موفق باشید. نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
takpc 4 ارسال شده در آبان 89 با تشكر مركز ما اينترنت پر سرعت ADSL ارائه ميدهد چون هم مشتريان در سايت عضو نيستند يا آدرس ايميل ندارند يا سطح اطلاعات آنها خيلي بالا نيست ميخواهم خيلي راحت بتواند با توجه به بخش هاي كه در آن تعريف كردم مانند بخش پشتيباني ADSL يا بخش تمديد ADSL بتوانددرخواست تمديد يا پشتيباني يا اضافه حجم را با ذكر شماره سرويس خود ارسال كنند. بله اتفاقا آلان كامپونيت انتقاد و پيشنهاد را كه در هسته آن نام فارسي پيشنهادو انتقاد را تغيير دادم به عنوان ارسال درخواست نصب كردم. ولي قابليت تعريف و جدا سازي بخش ها را ندارد اگر اين تغيير كه گفتيد امكان راهنمايي دارد ممنون ميشم با تشكر نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Saeed_Shamsi 758 ارسال شده در آبان 89 با سلام دوست عزیز برای این کار میتونید از کاموننت نظرات هم استفاده کنی ... و انتشار پیام هار برای بعد تایید مدیر بزاری یا حق نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
tanha_to0 31 ارسال شده در آبان 89 دوست عزیز من پیشنهاد میکنم از فرم ساز استفاده کنید. هم توی خود جوملا ذخیره میشه و هم میتونید تنظیم کنید که درخواستها به ایمیل ارسال بشه اینطوری نیاز به حضوردر پنل ادمین هم ندارید و میتونید برای هر نوع درخواست یک فرم بسازید مثلا برای طرح مشکلات یک فرم و برای شارژ ای دی اس ال و یا تغییر پهنای باند یک فرم دیگه و تنظیم کنید که هر فرم به ایمیل مسئول مربوطه ارسال بشه اینطوری هر مسئولی درخواست های مربوط به خودش رو دریافت میکنه (برای ایمیل هم که جهت اطلاع توضیح میدم- از کنترل پنل هاستتون یک ایمیل برای هر مسئول بسازید و از طریق pop3 روی اوت لوک تنظیم کنید و درخواستها رو اینطوری دریافت کنید) اگر هم میخواید خیلی حرفه ای تر باشه باید از سیستمهای تیکت دهی و یا اسکریپت های پشتیبانی استفاده کنید. موفق باشید نقل قول به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر