رفتن به مطلب
mohsen.tohidian

عدم اتصال سایت به دیتابیس

پست های پیشنهاد شده

سلام

دوستان من اطلاعات سایتی رو به صورت فول بک آپ به هاست دیگه ای منتقل کردم و در فایل configuration.php در 2 بخش زیر تغییرات جدید را اعمال کردم اما همچنان پیغام خطای زیر را به هنگام ورود به سایت مشاهده میکنم.

var $user = 'new user';
var $db = 'new db';

پیغام خطا :

Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

لطفاً راهنمایی کنید.؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

هاستتون پولیه یا رایگان؟

چندبار رفرش کنید ببینید مشکل بازم هم برقراره

اگه از تنظیماتتتون مطمئن هستید احتمالا مشکل از هاستتونه

یا علی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

دوستان من اطلاعات سایتی رو به صورت فول بک آپ به هاست دیگه ای منتقل کردم و در فایل configuration.php در 2 بخش زیر تغییرات جدید را اعمال کردم اما همچنان پیغام خطای زیر را به هنگام ورود به سایت مشاهده میکنم.

var $user = 'new user';
var $db = 'new db';

پیغام خطا :

Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL

لطفاً راهنمایی کنید.؟

سلام دوست عزیز

به احتمال زیاد پسورد دیتابیستون رو اشتباه میزنید....

لطفا اونو چک کنید..

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

اگر هاست رایگان باشه توجه کنید که دیگه هاست"localhost" نیست و لینکی است که خود هاست به شما میده

و در ضمن پسورد رو هم وارد کنید.

باز اگه نتونستید پیام خصوصی بدید کمکتون کنم

با احترام

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

تشکر از دوستان

هاست رایگان نیست.

رفرش هم زدم.

من فقط یوزر و پسورد را در فایل کانفیگوریشن تغییر دادم.

آیا نیاز به تغییر دیگری هست.؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در کل باید این سه خط کد رو تغییر بدید:

[align=left][align=left]

var $user = 'nahadp8_pixel';
var $db = 'nahadp8_datab';
var $password = 'qpwoei';

[/align][/align]

اگر مشکلتون حل نشد به احتمال زیاد مشکل از بک آپی هست که از دیتابیس گرفتید. دوباره بک آپ بگیرید

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من فقط از دیتابیس بک آپ نگرفتم ، از هاست فول بک آپ گرفتم.

در ضمن در

var $password = 'qpwoei';

تغییری ندادم چون من که دیتابیس جدیدی نساختم که پسوردی داشته باشه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

انتقال رو به چه صورت انجام دادید !؟

مدیر سرور این کار رو کرده یا خودتون !؟

در هاست جدید برای بک آپ دیتابیس اتون باید یک دیتابیس ایجاد کنید و بک آپ دیتابیس قبلی رو درش ایمپورت کنید ! این کار رو انجام دادید !؟

اگر این کار رو انجام داده باشید و اطلاعات دیتابیس جدید رو درست ست کرده باشید نباید این مشکل باشه !

با آرزوی موفقیت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تشکر از راهنمایی شما

همه کارها را مدیران هاست قدیم و جدید انجام دادند.

خیر دیتابیس را ایمپورت نکردم و همون چیزی بود که در فول بک آپ وجود داشت.

فقط ظرفیت دیتابیس در هاست قدیم حدود 10 مگابایت بود اما در هاست جدید حدود 3 مگابایت شده. ، آیا این یک ایراد هستش.؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

پس با این حساب انتقال ناقص انجام شده ! یا باید ادمین سرور مجدد این کار رو انجام بده(البته قبلش از یالم بودن فول بک آپ اتون مطمئن شید) یا خودتون دستی انتقال بدید...

با آرزوی موفقیت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فول بک آپ حجمش کمی بیشتر از ظرفیت هاست جدید بود ، آیا ممکنه به این دلیل مشکل بوجود آمده باشه.؟

من چجوری متوجه بشم که فول بک آپ سالمه.؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این هم یک دلیل دیگر برای انتقال ناقص! (این مورد رو ادمین سرورتون باید بهتون می گفت !!!)

فول بک آپ رو اگر از طریق خود هاست گرفته باشید معمولا سالم هستند و با توجه به توضیحاتتون 99% انتقالتون ناقص انجام شده...

با آرزوی موفقیت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

دوستان یک بار دیگر این انتقال اطلاعات توسط مدیر سرور انجام شد و مشکل همچنان پاپرجاست.

اگر چیزی به ذهنتون میرسه لطفاً راهنمایی کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

محسن جان خب اگه این همه وقت با فول بک آپ نتیجه نگرفتی ، چرا بک آپ رو بصورت دستی بازگردانی نمیکنی ؟ تازه اینجوری خیلی مطمئن تره

اگه تونستی که هیچ ، اگه نتونستی اطلاعات ورود به هاست قدیم و جدید + اطلاعات ورود به مدیریت جوملا + لینک این تاپیک رو برام پ.خ کن تا برات درستش کنم

موفق و پیروز باشید

یا حق

:64 (17):

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و درود

دوست خوبم مصطفی جان من طبق توضیحاتی که قبلاً داده بودید خواستم از دیتابیس بک آپ بگیرم اما متاسفانه نمیشه .

وقتی میخوام اینکارو انجام بدم تنها راهش دانلود همزمان هست که متاسفانه بعد از چند ثانیه ارتباط قطع میشه.

در ضمن به غیر از این اطلاعاتی که میخواید شناسه nic هم واسه تغییر dns ها لازمه که بتونید هاست ها رو جابجا کنید.

نظر شما چیه.؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام

جهت انتقال یا ریستور بک آپ نیازی به dns نیست

همون فول بک آپ قبلی رو مجدد ریستور کردند؟

در حال حاضر به هاست قبلی دسترسی دارید !؟

نوع کنترل پنل هاست قبلی و جدید ؟

به هر حال دیگه باید دسترسی داشته باشیم جهت بررسی دقیق تر

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

لینک بک آپ در هاست قبلی هست و به همین دلیل نیاز به تغییر dns ها میباشد.

با تغییر dns ها میتوان به هاست قدیم و جدید دسترسی داشت.

هر دو cpanel

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شما اگر dns رو رو سرور جدید ست کردید دیگه تغییرش ندید و با ip به هاست قبلی متصل شید

شاید اون بک آپ فول مشکل داشته باشه یا...

به هر حال همانطور که عرض کردم نیاز به دسترسی به هاست هست تا بتونیم بررسی دقیق تری جهت رفع مشکلتون انجام دهیم...

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببین دوست عزیز

بعضی از هاست ها مثل مروا هاست محدودیت گذاشتند

مثلا ما دیتابیس با حجم بیشتر از 2 مگابایت نتونی ایمپورت یا اکسپرت کنی

شما یه زحمتی بکش وقتی داری اکسپرت میگیری تیکه تیکه از فیلدها خروجی بگیر اینور ایمپورت کن

مشکلت حل میشه

یا علی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

دوستان مشکل من حل شد و راهی رو که رفتم واستون میگم تا اگه مثل من مشکل داشتید بتونید اون مشکل رو رفع کنید.

--------------------------

قبل از هر چیزی بگم که با افزونه آکیبا براحتی سایت منتقل میشد.

اصرار من در فول بک آپ واسه این بود که من نخوام فایل های سایت که حجم زیادی هم داشتند، منتقل کنم و این کار را مدیر سرور جدید مجانی انجام میداد.

-------------------------

راه حل:

1-با افزونه آکیبا یک پشتیبان تهیه میکنیم و از او فایل نصب جولا رو خارج میکنیم.

2-پس از انتقال فول بک آپ یک یوزر و دیتابیس جدید میسازیم.

3-فایل نصب جولا رو در هاست آپلود میکنیم و مثل همیشه شروع به نصب جولا میکنیم و در اینجا از دیتابیس جدید استفاده میکنیم.

تمام(خیلی خلاصه توضیح دادم)

-------------------------

به طور کلی مشکل از دیتابیس هاست قدیم بود که با این ترفند ساده مشکل بکلی حل شد.

تشکر از دوستانی که من کمک کردند

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...