رفتن به مطلب
mitrafarshbaf

دانلود رایگان مرجع کامل آموزش زبان PHP

پست های پیشنهاد شده

[align=justify]

php1.jpg

چرا PHP ؟

PHP یک زبان Open Source یا منبع باز است ، دلایل بسیار زیادی برای انتخاب PHP برای ایجاد محتوای محاوره ای بر روی سایتهای وب وجود دارد.

یکی از دلایل این است که این زبان ساختار و ترکیبی بسیار شبیه به زبان C دارد.

نوع داده ها و ساختار PHP ، به آسانی آموخته و به کار گرفته می شوند . در واقع می توان گفت PHP میداند منظور شما چیست و نوع داده های خود را بر اساس اطلاعات شما تغییر می دهد.

نیازی به دانستن دستور خاصی برای کامپایل برنامه ندارید. برنامه شما در مرورگر اجرا می شود و لازم نیست برای شروع برنامه و نوشتن برنامه های کاربردی درباره PHP اطلاعات زیادی داشته باشید.

PHP سرویسی از مجموعه فایلهای کتابخانه ای C را ارائه که به آسانی درون زبان قرار گرفته و با انعطاف بسیار به آن ابلیت پاسخ دهی سریع برای تغییرات در وب را می دهد.

آنچه می توانید شما با PHP انجام دهدی ، با دیگر زبانها نیز قابل انجام است …این زبان پوبا وب سایتها را قادر می سازد تا با سرعت مبهوت کننده ای گسترش یابند و این عامل یکی از دلایل همده ای است که برای صفحات پویا و پشتیبانی پایگاه داده ها در نظر گرفته شده است . در حدود ۶ میلیون سایت در سرار وب از PHP استفاده میکنند .

[/align]

دانلود کنید

برگرفته از : پی سی ول

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام ممنون از پستتون دوستان اگه نيازي به محتواي آموزشي در اين زمينه داشتند من قبلا چندين پكيج اموزشي جمع آوري و براي دانلود دوستان آماده كردم كه ميتونيد از آدرس زير در جومينا اسكريپت به اونا دسترسي داشته باشييد در هر پكيج تقريبا تمامي كتاب هاي فارسي موجود در زمينه مربوطه اش وجود داره و تقريبا هر پكيج در نوع خودش كاملترينه

http://www.joominascript.ir/category/learn/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...