بیایید با تعریف مفهوم تبدیل شروع کنیم...
وقتی ما از تبدیل صحبت می کنیم منظورمان زمانی است که یک بازدید کننده از وبسایت شما، کاری را انجام دهد ، که شما هم انتظار انجام آن کار را از طرف داشته باشید.
اما این امر برای شما چگونه به نظر می آید؟
ممکن است این کار به صورت ثبت نام برای خبرنامه ی ایمیلی، ایجاد یک حساب کاربری با یک رمز ورود، انجام یک خرید، دانلود کردن یک اپلیکیشن و یا در نهایت به صورتی متفاوت تر باشد.
در قدم اول باید هر کاری که شما انتظار دارید بازدیدکننده های سایت انجام دهند، شناسایی شده و مورد سنجش قرار بگیرد و بهینه سازی شود.
در این مقدمه، ما به طور خلاصه CRO را به عنوان روشی برای استفاده از تحلیل و منطق و بررسی بازخورد های کاربران به منظور تقویت عملکرد وبسایت شما تعریف می کنیم.
در اینجا یک تعریف ساده تر هم به صورت مقابل است: بهینه سازی نرخ تبدیل دلایل عدم تبدیل بازدید کننده ها را شناسایی کرده و مشکل را حل می کند.
بهینه سازی نرخ تبدیل عبارت است از...
بهینه سازی نرخ تبدیل یک راهکار ساختاری و سازمان یافته برای تقویت عملکرد وبسایت شما
ادامه ی مطلب: http://www.mrsz.ir/blog/education-website-optimization/%D8%A8%D9%87%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%86%D8%B1%D8%AE-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F.html