رفتن به مطلب

ققنوس

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    21
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید


فعالیت های امتیازی

  1. Like
    ققنوس به salar77 امتیاز داد در خطای php در قالب سایت و در کامپوننت ها   
    مشکل حل شد
     
     
     
    ا به حال ممکن است در هنگام نصب جوملا با خطاهایی در نمایش یا Display Errors مواجه شده باشید.بدین معنی که با باز نمودن صفحه مورد نظر خود ، علاوه بر متن ها و تصاویری که اپلود نموده اید خطاهای PHP نیز بر روی صفحه نمایش داده میشوند.کاربرانی که سایت خود را بر روی سرور های مجازی یا اختصاصی میزبانی مینمایند و دسترسی روت به سرور دارند به راحتی با تغییر تنظیمات فایل php.ini و تغییر display_errors On به display_errors Off میتوانند این مشکل را برطرف نمایند .اما کاربرانی که از هاست های اشتراکی برای هاستینگ و میزبانی وب سایت خود استفاده میکنند مطمئنا به دلیل عدم دسترسی به روت سرور نمیتوانند این تغییرات را انجام دهند.در این حالت بهترین روش، استفاده از تنظیمات خود جوملا میباشد که به شما این امکان را میدهد که نمایش خطا را غیر فعال کرده و مشکل را به راحتی حل نمایید.برای این کار ابتدا از طریق ادرس Yourdomain.com/Administrator وارد سیستم مدیریت محتوای خود یا همان Joomla شوید سپس :

     تب Site Menu را از منوی بالای صفحه سمت راست پیدا کنید. بر روی گزینه Global Configuration کلیک نمایید تب Server را پیدا کنید فیلد Server Settings اولین فیلد در بالای صفحه است که در حال حاضر قابل مشاهده است گزینه Error Reporting را به ‘None’ تغییر دهید. تغییرات انجام داده را با کلیک ر روی گزینه Save ذخیره کنید. در صورتی که از جوملای فارسی استفاده مینمایید :
    در بالای صفحه تب وب سایت رابیابید بر روی تنظیمات کلی کلیک نمایید. در صفحه بعدی تب سرور را از بالای صفحه بیابید در فیلد تنظیمات سرور گزینه گزارش خطا را بر روی هیچکدام ست نمایید تغییرات را ذخیره نمایید. حال میتوانید مجددا صفحه ی مدنظر را باز بفرماییید و ببینید که دیگر خطاهای پی اچ پی سابق مشاهده نمیگردند.
  2. Like
    ققنوس به رضاقاسمی امتیاز داد در باز کردن رمز کدهای php   
    سلام خدمت اقای دیندار و کاربر ققنوس عزیز
    اولا که سوال شما کمی گنگ است اول باید دید فایل به چه طریقی کد شده است  Ioncube ؟؟ سورس گاردین؟ یا ...
    در زمینه سورس گاردین  تخصص ندارم ولی اگر Ioncube باشه فقط ورژن های قدیمیش (اگه اشتباه نکنم ورژن 6) توسط نرم افزار Ioncube unlocker  (اگه اشتباه نکنم) قابل باز شدن هست و ورژن های جدید (اگه اشتباه نکنم ورژن 7 و 8) بهیچ وجه قابل باز شدن نیستند حتی توسط خود شرکت سازنده.
    موفق باشید
  3. Like
    ققنوس از امین11 یک واکنش گرفت در نحوه قرار دادن لینک دانلود در جوملا   
    با سلام دوستان عزیز
    چطور میشه لینک دانلود برای فایل zip شده( حالا محتویاتexe یا pdf و .. باشه)  در سایت قرار داد. کامپوننت فوکا دانلود نصب کردم ، ولی صفحه سفید باز میشه و هیچ اتفاقی نمیفته . از روش لینک دادن هم استفاده کردم ولی دقیقا نمیدونم متن لینک باید چی باشه آخه دارم از wamp server استفاده میکنم و بعدا میخوام تو هاست اصلی ، سایت آپلودش کنم.ممنون میشم کمکم کنید. با تشکر فراوان
  4. Like
    ققنوس به محمدحسین میری امتیاز داد در لینک کردن یک مطلب   
    درود بر شما
     
    والا من جواب سوال تان رو نمی دونم که ایا همچین کاری امکان پذیر هست یا نه. چون برای مطالب باید از com_content بخواند و برای اینکه از این com_content بخواند باید منو ایجاد شود.
    شاید هم بشود کاری کرد و دوستان اطلاع داشته باشند
    ولی می توانید یک منوی مخفی بسازید یعنی منویی بسازید و در هیچ جای قالب منتشر نکنید. سپس مطلب را به ان منو اختصاص بدید.
    با افزونه های سئو هم لینک مطلب را کنترل کنید. مثلن نام مجموعه یا نام مستعار مجموعه که در لینک قرار دارد را از لینک پاک کنید و فقط نام مطلب و دامنه باشد
  5. Like
    ققنوس به musio امتیاز داد در معرفی بهترین فروشگاه ساز جوملا   
    باسلام
    virtumart
    joomshaping
     
    یاعلی
  6. Like
    ققنوس به edvard امتیاز داد در معرفی بهترین فروشگاه ساز جوملا   
    مرسی از راهنمای شما  اما به نظر شما کدوم یکیشون میتونه نیاز های یک فروشگاه کامل رو بر اورده کنه  برای کدوم فروشگاه ساز تنوع درگاه پرداخت بیشتری وجود داره؟
×
×
  • افزودن...