رفتن به مطلب

soleimani211

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره soleimani211

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. چجوری تمام مجموعه ها رو کنار هم قرارداده تو لینک بالا؟ یعنی موقعیتهاشون رو چجوری تعریف کرده؟
  2. soleimani211

    پلاگین وب سایت خبری جومینا

    باسلام ؛ این پلاگین بسیار کاربردی می باشد و تنها ایراد آن، این است که متنی رو که به عنوان خبر در سایت قرار میده، نمیشه justify کرد و سمت چپ مطالب بهم ریخته می باشد. متشکر میشم دوستان راهنمایی کنند و اگه میشه راهنمایی کنند و یا یه چیزی شبیه به این پلاگین رو معرفی کنند.
  3. soleimani211

    نمونه برای بسته خبری شارنیوز

    برادر داخل فروشگاه فقط یه عکس گذاشته شده برای بسته خبری شار نیوز و مسلما برای بررسی نیاز به یک دموی آنلاین از سایت وجود داره لطفا هر کس که از این بسته استفاده کرده آدرس سایتش رو در این قسمت قرار بده تا یک بررسی انجام بدیم ببینیم آیا این قالب یا بسته نیاز مارو بر طرف میکنه ....بی نهایت سپاسگذارم. با سلام. دوستمون درست میگن. اگه یک دمویی از این قالب میذاشتن خیلی بهتر بود تا اینکه تماس بگیریم.
  4. soleimani211

    بالا نیامدن سایت

    با سلام من هر شب از سایتم بک آپ میگیرم. امروز مشکلی تو سایت پیش اومد. کل پوشه ی public_html رو پاک کردم و از قسمت restore کنترل پنل فایل homedir.tar رو که تو پوشه بک آپ سایتم بود آپلود کردم. حالا در صفحه ی اصلی و مدیریت سایت هیچی نمیاد و صفحه سفید میادش. لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم. ممنون میشم
  5. با سلام من هر شب از سایتم بک آپ میگیرم. امروز مشکلی تو سایت پیش اومد. کل پوشه ی public_html رو پاک کردم و از قسمت restore کنترل پنل فایل homedir.tar رو که تو پوشه بک آپ سایتم بود آپلود کردم. حالا در صفحه ی اصلی و مدیریت سایت هیچی نمیاد و صفحه سفید میادش. لطفا راهنمایی کنید که چیکار کنم. ممنون میشم.
×
×
  • افزودن...