رفتن به مطلب

persianmcse

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید


فعالیت های امتیازی

  1. Like
    persianmcse به پیامک ایرانیان امتیاز داد در ثبت نام کاربران از طریق پیامک در جوملا 2.5   
    ثبت نام کاربران از طریق پیامک در جوملا 2.5 افزونه ای است که توسط تیم برنامه نویسی جومینا نگارش یافته است . به کمک این افزونه شما قادر خواهید بود تا با دریافت تلفن همراه کاربران در هنگام ثبت نام آن ها از صحت تلفن همراه وارد شده اطمینان حاصل نمایید و بدین ترتیب دایرکتوری ارزشمندی از بازدید کنندگان و همچنین نکته مهم در رایطه با این افزونه این است که حتی در صورتی که کاربری از قبل هم در سایت شما ثبت نام نموده باشد با اولین ورود به سایت تلفن همراه وی پرسیده میشود و پس از ورود تلفن همراه توسط کاربر کد فعال سازی به تلفن همراه وی ارسال میشود و تا کاربر کد فعال سازی را وارد نماید امکان استفاده و ورود به بخش کاربری را ندارد .
    راهنما :

    ابتدا افزونه دریافتی را از حالت فشرده خارج سازید و ابتدا کامپوننت و سپس پلاگین را نصب نمایید .

    سپس وارد کامپوننت شده و از دکمه تنظیمات را فشار دهید

    با فشردن این دکمه وارد صفحه ای میشوید که مشخصات پنل شما در پیامک ایرانیان پرسیده میشود

    حال وارد مدیریت پلاگین ها و بر روی پلاگین کلیک نمایید . وارد پلاگین شده و آن را فعال نمایید سپس فیلد تلفن را اجباری نمایید

    پلاگین را ذخیره و فعال نمایید

    سپس پلاگین ثبت نام پیامکی که دریافت نموده و نصب نموده اید را یافته و ان را فعال نمایید

    کار تمام است

    از این پس در هنگام ثبت نام تلفن کاربر ثبت نامی پرسیده میشود و شما قادر خواهید بود تا این تلفن را مشاهده و برای صاحب ان از خود سایت پیامک ارسال نمایید . از روی دیگر درصورتی که کاربر از قبل ثبت نام نموده باشد با اولین ورود به سایت تلفن همراه وی پرسیده میشود و تا تلفن مورد نظر را وارد ننماید قادر به ادامه کار در محیط کاربری نخواهد بود .

    با وارد نمودن تلفن همراه یک کد اعتبار سنجی به تلفن همراه کاربر ارسال خواهد شد و وی میباید با وارد نمودن این کد شماره تلفن همراه خود را تایید نمایید.

    امیدواریم از این افزونه ارزشمند استفاده لازم را ببرید

    برنامه نویس : ستار رضائی

    منبع پیامک ایرانیان
×
×
  • افزودن...