رفتن به مطلب

larsa.ir

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    116
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید


فعالیت های امتیازی

  1. Like
    larsa.ir به مصطفی صفرعلی امتیاز داد در سایت مپ برای جومسوشیال   
    با سلام
     
    برای اینکار میتونید از JS XMAP استفاده کنید
     
    http://joomlaextensions.latitudweb.com/products/js-xmap.html
     
    موفق و پیروز باشید
    یا حق
  2. Like
    larsa.ir از bojnord87 یک واکنش گرفت در کامپوننت k2 کاملا فارسی نسخه ی 2.5.4 - برای جوملا 1.7 - 1.5 و 2.5   
    [align=justify][align=right][align=justify]کامپوننت k2 کاملا فارسی نسخه ی 2.5.4 - برای جوملا 1.7 - 1.5 و 2.5
    معرفی کا2 افزونه قدرتمند محتوا برای جوملا
    کا2 افزونه مشهور و قدرتمند محتوا برای جوملا است که با خصوصیاتی شبیه به Cck توسط شرکت JoomlaWorks (سازنده افزونه های فوق العاده برای جوملا از سال 2006) توسعه داده شده است.
    کا2 یک راه حل یکپارچه و متفاوت ارائه می دهد که نمایش دهنده فرمهای محتوای غنی برای مطالب است ( تفکر جوملایی ، مقالات با فیلدهای اضافی برای تصاویر مقالات ، ویدئو ها ، گالری تصاویر و ضمائم ) دسته بندی های تو درتو ، برچسب ها ، نظرات ، سامانه ای است برای گسترش فرم مبتنی بر مطلب با فیلدهای اضافی ( شباهت به Cck برای کسانی که با دروپال آشنا هستند ) یک API پلاگین قدرتمند برای گسترش مطلب ، مجموعه وفرم های کاربری ، ACL ، ویرایش ظاهری ، زیر قالبها وسایر موارد !
    کا2 بیش از 500000 بار( از مارس 2009 تا می 2011 ) دانلود شده است، کا2 به بیش از30 زبان ترجمه شده است و در بیش از 200 افزونه ذکر شده در جوملا وجود دارد ! فهرست افزونه هایی است که درحال حاضر از K2 حمایت می کنند . و ما تنها فهرست افزونه های جدید K2 یعنی KED aka را راه اندازی کرده بودیم .
    کا2 در سال 2010 برنده بهترین کامپوننت در J AND BEYOND ، یا همان کنفرانس بین المللی جوملا شده بود . کا2 در حال حاضر قدرت فوق العاده ای بخشیده به برخی از معروفترین و پرترافیک ترین سایتهای جوملا در سرتاسر جهان .
    کا2 را امتحان کنید ، بلافاصله طرفدارش خواهید شد . به آسانی قابل استفاده است و توسعه سایتهایی را که با جوملا طراحی شده اند لذت بخش می کند. در صورت نیاز به هر نوع کمک یا همراهی در پروژه ، به جامعه کا2 ملحق شوید .
    ارائه دهندگان قالب های جوملا به کا2 علاقه مند هستند !
    کا2 افزونه ی محتوای بالفعلی است که توسط تمام ارائه دهندگان برترقالب های جوملا پشتیبانی می شود نظیر : gavickpro ، JoomlaArt ، JoomlaPraise ، JoomlaBamboo ، RocketTheme ، JoomlaShake و بسیاری دیگر . با بیش از نیم میلیون دانلود پیش از این . این جای تعجب ندارد !
    [/align][/align][/align]
    با تشکر از شرکت فناوری اطلاعات لارسا سافت
    www.larsasoft.com
    دانلود کامپوننت کا 2 فارسی نسخه 2.5.4
×
×
  • افزودن...