رفتن به مطلب

برترین های سایت


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 01/08/92 در همه بخش ها

  1. 1 امتیاز
    گروه جومینا برای عید فطر 3 افزونه ارزشمند را برای شما در نظر گرفته است که یکی از این افزونه های امروز صبح منتشر شد و در حال حاضر دومین افزونه را مشاهده مینمایید . حدود 6 ماه پیش برای جوملا 2.5.4 افزونه ای از طرف گروه جومینا منتشر شد به نام سیستم فروش فایل که این افزونه پس از جوملا 2.5.4 به دلیل تغییر ساختار کد نویسی در نسخه های بالاتر جوملا از کارآیی لازم برخوردار نبود لذا نگارش افزونه ای کامل و 100% کاربردی در دستور کار این گروه قرار گرفت که مهندس رامین انگوتی عضو تیم برنامه نویسی گروه جومینا و مدیر وب سایت rmjoomla.ir زحمت نگارش دوباره این افزونه را بر عهده گرفتند . کار این افزونه ایجاد امکان فروش انواع فایل در سیستم مدیریت محتوا جوملا است . افزونه ای بی نظر و کامل که البته نه مشابه این افزونه با این کارآیی ،بلکه افزونه ای بروشنی با کاربرد های خیلی کمتر در سایت های دیگر به فروش میرسد . لذا پیشنهاد میکنیم در صورتی که قصد فروش فایل در وب سایت خود را دارید این افزونه را از دست ندهید . سیستم فروش فایل متصل به درگاه های بانکی برای جوملا 2.5 این افزونه برای فروش فایل از طریق جوملا طراحی شده است، در این صفحه قابلیت های این سیستم به همراه راهنمای جامع افزونه برای کاربران محترم قرار میگیرد. امکانات و قابلیت های افزونه: اضافه کردن محصولات در دسته بندی های مختلف اضافه کردن تصویر، ضمیمه کردن فایل و توضیحات برای هر محصول متصل به درگاه های زرینپال و پی لاین برای پرداخت اطلاع رسانی به مدیر سایت و مشتری از طریق ایمیل اطلاع رسانی به مدیر و مشتری از طریق پیامک ضمیمه کردن فایل خریداری شده در ایمیل اطلاع رسانی به کاربر امکان دانلود فایل بلافاصله پس از پرداخت ایجاد لینک اعتباری برای دانلود فایل خریداری شده ( مثلا لینک دانلود فقط یک ساعت اعتبار خواهد داشت و بعد از آن کار نخواهد کرد ) امکان تنظیم مدت زمان اعتبار لینک های دانلود امکان تعیین مالیات برای فروش فایل ها امکان تنظیم متن پیامک ارسالی به مدیر و کاربر بصورت سفارشی امکان انتخاب درگاه های فعال (کاربر از بین درگاه های فعال یکی را برای پرداخت انتخاب میکند و از طریق آن درگاه، مبلغ را پرداخت می نماید ) ایجاد پنل کاربری جداگانه برای هرکاربر کاربران میتوانند فایل های خریداری شده خود را ببینند و در صورت نیاز دوباره فایل خریداری شده را دانلود کند امکان پیگیری خریدهای ناموفق از طریق پنل کاربری برای هر کاربر و سایر امکانات تکمیلی.... راهنمای پیکربندی افزونه: این افزونه تنها بر روی سرور قابل نصب میباشد و میباید بر روی سرور شما پلاگین Source Guardian توسط مدیر سرور نصب شده باشد که البته بر روی بیشتر سرور ها از قبل نصب است . نصب این پلاگین را در صورتی که نصب نباشد میباید از مدیر سرور خود بخوا هید و یا در صورتی که به ssh سرور دسترسی دارید تنها کافی است دستور زیر را تایپ نمایید /scripts/phpextensionmgr install SourceGuardian در قسمت مدیریت وقتی دکمه 'تنظیمات کلی' یا همان 'انتخاب ها' رو کلیک میکنیم پنجره ای باز می شود که در آن تنظیمات کلی افزونه انجام می شود و داری زبانه های مختلفی است که به ترتیب توضیح داده می شوند: عمومی: واحدارز: پیش فرض ریال است و شما فعلا امکان تغییر وجود ندارد. اعتبار لینک های دانلود: مشخص میکند لینک های دانلود ایجاد شده بعد از خرید فایل، چند دقیقه اعتبار داشته باشند (به دقیقه توجه داشته باشید!) چهار مورد بعدی در این زبانه، اندازه تثاویر در حالت های مختلف نمایش در سایت را نمایش می دهد که میتوانید از این قسمت تنظیم نمایید. اطلاع رسانی با ایمیل: ایمیل مدیر سایت: ایمیل های اطلاع رسانی به مدیر سایت، به این ایمیل ارسال خواهند شد. ایمیل ارسال: ایمیل های ارسالی به مشتری و مدیریت، از این ایمیل ارسال خواهند شد. ارسال فایل به مشتری: مشخص میکند که فایل را در ایمیل ارسالی به مشتری ضمیمه کند یا خیر فقط لینک دانلود را ارسال کند. ایمیل به شما: فعال کردن اطلاع رسانی ها به مدیریت از طریق ایمیل. ایمیل به خریدار: فعال کردن اطلاع رسانی ها به مشتری از طریق ایمیل. اطلاع رسانی با پیامک: انتخاب سامانه پیام کوتاه: انتخاب سامانه پیام کوتاه مورد استفاده برای ارسال پیامک. ارسال پیامک به شما: فعال کردن اطلاع رسانی ها به مدیریت از طریق پیامک. ارسال پیامک به مشتری: فعال کردن اطلاع رسانی ها به مشتری از طریق پیامک. تنظیمات پیامک: شماره موبایل مدیر: شماره مدیریت سایت برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی. ساختار پیام کوتاه به مدیر: ساختار متن پیام کوتاه به مدیر. ساختار پیام کوتاه به کاربر: ساختار متن پیام کوتاه به مشتری. ID: مشخص کننده شماره تراکنش USER: مشخص کننده نام خریدار نام کاربری: نام کاربری در پیامک ایرانیان. کلمه عبور: رمز پنل پیامک ایرانیان. شماره ارسال: خط اختصاصی و یا اشتراکی در پیامک ایرانیان. تنظیمات درگاه پرداخت: انتخاب درگاه های فعال: انتخاب درگاه هایی که موقع پرداخت برای کاربر فعال باشد. تنظیمات درگاه پی لاین کد Api پی لاین: کد Api پی لاین خود را دراین قسمت وارد کنید. آدرس سرویس پی لاین: این مورد را تغییر ندهید، در صورت تغییر آدرس وب سرویس پی لاین مورد استفاده قرار میگیرد. تنظیمات درگاه زرینپال کد دروازه پرداخت: کد دروازه پرداخت شما در سایت زرینپال. مجوزها: در این قسمت می توانید مجوزهای دسترسی به کامپوننت را تنظیم نمایید. دانلود کنید لطفا مشکلات مربوط به افزونه درهمین تاپیک پیگیری شود
  2. 1 امتیاز
    تشکر پلاگین افکت تصاویر راغیرفعال کردیم درست شد.
  3. 1 امتیاز
    با سلام از جوملای کدام تیم استفاده میکنید ؟ با مرورگر دیگری هم تست کنید . مشکل از عدم لود جاوااسکریپت میباشد چون تمام تبهای تنظیمات در حالت باز قرار دارند اگر اخیرا" افزونه ای نصب کردید که این اتفاق افتاد آن را از طریق دیتابیس غیرفعال کنید موفق و پیروز باشید یا حق
  4. 1 امتیاز
    با سلام دوست عزیز ، موردی که فرمودید قبلا" به عنوان یک باگ شناخته شده بود و الان دیگه برطرف شده و مشکلی نیست اون مطلبی هم که لینک دادید برای چندین ماه پیش هست به هر حال در نسخه 2.5.14 این مشکل وجود ندارد و به راحتی و بی هیچ مشکلی میتونید فعال کنید موفق و پیروز باشید یا حق
  5. 1 امتیاز
    آقای صفرعلی گفتن همون موارد رو بدرستی انجام بدید مشکل حله http://forum.joomina.ir/topic/22873-%D8%AA%D8%BA%DB%8C%DB%8C%D8%B1-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%88%DB%8C%D8%B1%DA%86%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%A8%D8%B9%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87/ این تاپیک هم واسه نمایش کامل تومان http://forum.joomina.ir/topic/23082-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%88%DB%8C%D8%B1%DA%86%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%AA/
  6. 1 امتیاز
    با سلام به پست شماره 5 دقت کنید موفق و پیروز باشید یا حق
  7. 1 امتیاز
    با سلام loadmodules پلاگینی هست که مخصوص استفاده در داخل مطالب یا همون محتوا میباشد و برای استفاده در بخش content فقط نیاز به فعالسازی پلاگین و وارد نمودن کد مربوطه در داخل محتوا دارد اما در مورد استفاده در ماژولی مثل ماژول html دستی ( یا به عبارتی ایجاد ماژول در ماژول ) علاوه بر فعال بودن پلاگین مربوطه میتوان با فعالسازی یک گزینه دیگر نیز از آن استفاده کرد وقتی شما یک ماژول html دستی جدید ایجاد میکنید بطور پیشفرض در پارامترهای این ماژول گزینه ای هست به نام Prepare Content که غیرفعال میباشد و روی گزینه No قرار دارد کافیست مقدار این گزینه را به Yes تغییر بدید و سپس کدتون رو وارد کنید در اصل با فعالسازی این گزینه شما اجازه استفاده از پلاگین هسته را در ماژول صادر میکنید موفق و پیروز باشید یا حق
  8. 1 امتیاز
    سلام قالب شما بايد اين قابليت را داشته باشد اين كد هاي لازم را براي نمايش مطلب به صورت دوستونه از قبل در آن تعبيه شده باشد تنظيمات صرفا كافي نيست بررسي كنيد و در صورت نياز كدهاي زير را به قالب خود اضافه كنيد مشكل حتما حل خواهد شد موفق باشيد اين نكته از جمله مواردي كه اصلا به آن توجه نميشه /* blog layout */ .cols-2 .column-1, .cols-2 .column-2, .cols-3 .column-1, .cols-3 .column-2, .cols-3 .column-3 { float: left; clear: right; } .cols-2 .column-1 { width: 50%; } .cols-2 .column-2 { width: 50%; } .cols-3 .column-1 { width: 33%; } .cols-3 .column-2 { width: 33%; } .cols-3 .column-3 { width: 34%; }
  9. 1 امتیاز
    1- ابتدا وارد آدرس زیر شوید و روی گزینه ” Add New Publishing Plan ” کلیک کنید. https://apps.facebook.com/rssgraffiti 2- یک نام برای خود انتخاب کرده و گزینه ” Create Publishing Plan ” را کلیک کنید. - در صفحه بعدی روی نامی که ساخته اید کلیک کنید. 4- در صفحه ای که باز می شود ، می توانید یکی از صفحات یا دیوارهای فیس بوکی خود را انتخاب کنید تا مطالبتان به همان یک صفحه انتقال پیدا کند. 5- در کادر Post Style می توانید یکی از 3 گزینه را انتخاب و نتیجه آن را در کادر Preview مشاهده کنید. گزینه Standard : با انتخاب این گزینه ، یک تصویر کوچک برای مطلب و یک عنوان و چند خط توضیحات را از RSS سایت شما بیرون کشیده و در ف-ی-س ب-و-ک شما منتشر می کند. گزینه Compact : با انتخاب این گزینه ، مطالب سایت فقط با یک عنوان در ف-ی-س ب-و-ک منتظر خواهد شد. گزینه Status Updates : با انتخاب این گزینه هم ، عنوان مطالب سایت همراه با لینک مطلب که در یکی از سایت های کوتاه کننده لینک قرار گرفته است ، در ف-ی-س ب-و-ک منتشر می شود. البته شما باید در مرحله بعدی اگر می خواهید لینک مطلب توسط یکی از سرویس های کوتاه کننده لینک در ف-ی-س ب-و-ک منتشر شود را تنظیم کنید. 6- در همان صفحه روی سربرگ Bit.ly / Options کلیک کنید و در اینجا روی گزینه و لینک Support Page کلیک کرده و به صفحه بعدی بروید. 7- در صفحه بعدی نیز روی لینک و عبارت ” http://bitly.com/a/your_api_key/ ” کلیک کنید تا اگر احیانا در سایت bit.ly عضو هستید ، بتواند API Key , Username شما را که قبلا در این سایت ثبت کرده اید را بیرون کشیده و از این طریق به آن وصل شود. 8- حتما توجه داشته باشید که زمانی می توانید از سرویس bit.ly در RSS Graffiti استفاده کنید که قبلا در آن ثبت نام کرده باشید که اگر اینطور بود در صفحه بعدی روی گزینه Sign In کلیک کنید. 9- در صفحه بعدی به سایت bit.ly هدایت می شوید و باید ایمیل و پسورد اکانت bit.ly خود را وارد کنید. 10- بعد از وارد شدن ، به صفحه مشخصات می روید که در آنجا مشخصات Username و API Key شما قرار دارد. 11- بعد از ارتباط برقرار کردن بین دو سرویس باید به صفحه RSS Graffiti برگشته و تیک چک باکس سرویس bit.ly خود را فعال کنید و در آخر هم گزینه Save Changes را بزنید. 12- در گام بعدی در کادر سمت چپ روی گزینه Add New کلکیک کنید و در کادر باز شده یکی از سرویس های RSS Feed یا توییتر فید را انتخاب کنید و در کادر مربوطه آدرس هر کدام را که خواستید وارد کنید. مثلا آدرس فید سایت جومینا“ joomina.ir/feed” هست. بعد روی نام فید خود کلیک کنید. 13- در کادر بعدی در قسمت Scheduling می توانید از طریق گزینه ” Update Frequency ” تعیین کنید که در چه مواقعی سایت شما را بررسی و جستجو کند و از طریق گزینه Maximum Posts per Update نیز می توانید تعیین کنید که هر روز چند پست را در ف-ی-س ب-و-ک شما بفرستد و از طریق گزینه Post Order per Update نیز تعیین می نمایید که آخرین پست های جدید شما یا آخرین مطالب قدیمی سایتتان را در صفحه ف-ی-س ب-و-ک منتشر کند. 14- در گام بعدی روی سربرگ Advanced کلیک کنید و در کادر باز شده و در باکس Format Message می توانید تعیین کنید که مطالبی که از طریق این سرویس در ف-ی-س ب-و-ک منتشر می شود با بقیه مطالب شما که به صورت دستی در ف-ی-س ب-و-ک منتشر می کنید از طریق یک پیغام یا عنوان تفکیک شود. از طریق کادر Filtering Options و از گزینه Cut-off date/time نیز می توانید تعیین کنید که از چه تاریخی به بعد مطالبتان در فیسبوک ارسال شود و از گزینه Publish Delay می توان معین کرد که بین هر ارسال چند دقیقه وقفه ایجاد شود. 15- در آخر هم روی فلشی که مابین دو کادر راست و چپ است کلیک کنید تا فید سایت به صفحه ف-ی-س ب-و-ک شما متصل شود و البته در مواقع بعدی می توانید از همین جا آن را غیرفعال کنید. شما می توانید در صفحه اصلی بر روی آیکون آمارگیر کلیک کرده تا روند ارسال مطالب سایت از طریق فید در صفحه فیس بوکتان را مشاهده کنید. نکته : البته در سرویس RSS Graffiti می توانید هر چند تا فید سایتی که می خواهید را به هر صفحه فیس بوکی به صورت متعدد از طریق گزینه Add New Publishing Plan ایجاد کنید . کاربرانی که این سیستم برای آنها کار نمی کند. ابتدا خوراک سایت خود را بررسی کنید و یک بار دیگر خوراک سایت خود را به RSS Graffiti اضافه کنید و البته اضافه کردن و دیدن مطالب در ف-ی-س ب-و-ک کاملا بستگی به تنظیماتی دارد که شما تعیین می کنید که بر اساس چه جدول زمانی انتشار پیدا کنند. منبع : وب هاب
  10. 1 امتیاز
    با درود فراوان بالاخره بعد از مدتها تونستم کتاب رو تموم کنم این کتاب مرحله مقدماتیه و برای اونایی که میخوان به تنهایی امنیت سایت های جوملایی خودشون رو تامین کنند کفایت می کنه این کتاب در شش فصل خلاصه میشه ::: بخش اول ( امنیت در جوملا ) بخش دوم – میزبانی و سرور بخش سوم – تست و توسعه بخش چهارم – پیکربندی بخش پنجم – مدیریت جوملا بخش ششم – بازیابی سایت تعدا صفحه : 21 فرمت : PDF حجم : 800 کیلوبایت »» لینک های دانلود دانلود از ترن بیت دانلود از لینک سایت شخصی خودم دانلود از سایت شرکت داده پردازان فرجاد دانلود از فا آپلود دانلود از فروم پارس جوم لینک دانلود از سرور جومینــــــا این کتاب با حمایت دو سایت معتبر جومینا و پارس جوم و به قلم بنده ی حقیر نگارده شده منتظر نظرات و انتقادات سازنده ی شما عزیزان هستم و امیدوارم این کتاب راهنمای هرچند کوچکی برای شما باشه در پناه حق مرتضی پورمحمد ********************************************* دلیل ویرایش : افزودن لینک دانلود از سرور جومینــــــا *********************************************
  11. 1 امتیاز
    اگر چک لیست زیر را دنبال کنید 99% سئو شما در وب سایت پیاده سازی خواهد شد . 1. ایجاد نقشه سایت 2. ایجاد فید از اخبار سایت 3. حذف تکرار محتوا از عنوان ها و متا تگ های سایت شما 4. لیست شدن در داریکتوری ها معروف 5. درخواست و تبادل لینک های مرتبط 6. خرید لینک 7. طعمه گذاری با لینک 8. اضافه کردن شبکه های اجتماعی 9. ایجاد بلاگ و/یا انجمن 10. برخورد با فلش و آژاکس 11. ایجاد قربانی های کلاه سیاه 12. امتحان کردن آدرس ها برای یافتن مشکل 13. جستجو برای تکرار محتوا 14. از بین بردن آیدی های جلسه ها 15. آفزایش سرعت عوامل در صفحه 16. ارسال مقاله منبع : ریمیک
  12. 1 امتیاز
    1. از 5 كليد واژه مهمتر استفاده كنيد قبل از شروع به جستجوي نام دامنه، 5 كلمه يا عبارت از آنچه دنبالش هستيد در ذهن داشته باشيد. بياييد فرض كنيم شما دنبال يك دامين براي يك بنگاه معاملات املاك هستيد. 5 كلمه يا عبارتي كه مي توانيد در نظر بگيريد اينها هستند “خانه، مسكن، مشاور املاك، بنگاه معاملات املاك، خريد ملك”. حالا شروع كنيد به جستجوي دانه به دانه ي اين كلمات و عبارات. هم مي توانيد از معادل انگليسي اين كلمات استفاده كنيد (مثل Home بجاي خانه) هم از فينگليش آنها (مثل Khane بجاي خانه)؛ اين ديگر به سليقه ي شما بستگي دارد. حال اگر ديديد همه اين كلمات قبلا خريداري شده اند از پيشوند و پسوند استفاده كنيد؛ مثل khaneha بجاي Khane. 2. دامنه اي منحصر بفرد داشته باشيد به نظر من اين اصلا ايده خوبي نيست كه نام دامنه ي سايت مشهور در زمينه فعاليتمان را با يك تغيير جزئي مثل جمع زدن (Homes بجاي Home)، خط فاصله گذاشتن (Iran-Khane بجاي IranKhane)، املاي غلط بكار بردن (Hom بجاي Home) انتخاب كنيم. چرا؟ چون با اينكار نه تنها يك دامنه منحصر بفرد نخواهيم داشت بلكه خيلي از بازديد كننده ها ايده هاي ما در تغييرات جزئي در نام دامنه سايت رقيب را متوجه نمي شوند و به آن سايت كه نام دامنه اي شبيه ما دارد و از ما مشهور تر است مي روند! 3. فقط به دات-كام فكر كنيد اگر به ترافيك تايپي، برند سازي و رسميت يافتن نامتان اهميت نمي دهيد نگران اين يكي نباشيد؛ اما اگر به ساخت يك وبسايت موفق در بلند مدت مي انديشيد بايد به فكر اين مورد باشيد. بجز اينترنت بازها، اكثر افرادي كه از اينترنت استفاده مي كنند اينترنت را معادل دات كام مي دانند. اين Ctrl+Enter هم كه كار را خرابتر كرده است! پس دستي دستي خود را از ديد بازديد كنندگان محو نكنيد و بيخودي ترافيك از دست ندهيد. 4. راحت تايپ شود اگر تايپ صحيح نام يك دامنه به دلايل املا، درازا يا استفاده از حروف يا كلمات به خاطر نماندني مستلزم توجه زيادي باشد ، شما يك امكان خوبي در برند سازي و بازاريابي تان را از دست داده ايد. دوميني اتخاب كنيد كه راحت تايپ شود. (توصيه مي كنم از حروف “q,” “z,” “x,” “c,” و “p” دوري كنيد) 5. راحت به خاطر سپرده شود چه بخواهيد سايتتان نُقل زبانها شود و چه در نتايج موتورهاي جستجويي مثل گوگل رتبه بالايي را كسب كند همه اينها بستگي به اين دارد كه دامنه به آساني يادآوري شود (DomainVaHost.vom يك نمونه ي خوبي از اين مورد است). شما كه نمي خواهيد از اين شركتهايي باشد كه يك وبسايت عظيم دارند اما هيچكس حتي نتواند اسم سايتشان را به دوستش بگويد چرا كه اصلا نمي تواند به ياد آورد. 6. نام را تا حد امكان كوتاه انتخاب كنيد نام هاي كوتاه آسان تايپ مي شوند و آسان به خاطر سپرده مي شوند (دو قانون قبلي). همچنين اين امكان را فراهم مي كنند كه URL دامنه شما با كاراكترهاي بيشتري در فهرست موتور هاي جستجو ظاهر شوند و اينكه راحتتر در كارت ويزيت و سربرگ ها قرار گيرند. 7.انتظارات را ايجاد و برآورده كنيد اگر يك نفر نام دامنه شما را براي بار اول شنيد بايد بتواند حدس بزند سايت شما در چه رابطه اي است. براي همين است كه من عاشق دامنه هايي مثل ADSL.com ، Home.com ، Book.com ، Hotmail.com هستم. دامنه اي مثل Amazon.com مجبور بود كلي برندسازي كند تا جا بياندازد كه اين سايت ارتباطي با رودخانه آمازون ندارد و فقط يك فروشگاه است! DomainVaHost.com بخوبي از اين قانون استفاده كرده است. 8. حواستان به كپي رايت باشد اين قضيه كم پيش مي آيد ولي بارها شده كه يك دامنه فوق العاده و يك شركت عظيم به دليل مسائل حقوق كپي رايت نابود شده اند. بري اينكه مطمئن شويد نام سايتتان كپي رايت كسي را نقض نمي كند قبل از جستجو براي خريد، از سايت copyright.gov ديدن كنيد. 9. خود را با برند متفاوت كنيد استفاده از يك اسم خاص روشي عالي براي افزودن ارزش به نام دامنه تان است.يك “برند” چيزي فراتر از تركيب كلمات است. نامهايي مثل Book.com و Bank.com نمي توانند به آن اندازه كه نامهايي مثل RedBook.com يا DubaiBank.com برند يافته هستند باشند.مثلا در مورد DubaiBank: بانك معرف حرفه و صنعت سايت است و انتظارات را ايجاد مي كند و دوبي بيانگر موقعيت جغرافيايي آنست. 10. از خط تيره و عدد اجتناب كنيد خطوط تيره و اعداد سبب مي شوند كه نام دامنه تان هم در بيان شفاهي ايجاد مشكل كند و هم در تايپ كردن. مثلا فرض كنيد نام دامنه اي 1khane.com است. فردي كه فقط نام آنرا شنيده چگونه تشخيص دهد نام درست دامنه yekkhane است يا 1khane. در مورد خط تيره هم وضع به همين ترتيب است. 11. هميشه از مد پيروي نكنيد اگر همه عالم هم نام سايتشان را با پيشوند p30 انتخاب كردند دليل نمي شود شما هم دقيقا همين كار را بكنيد. فرض كنيد داريد به سايتهاي مورد علاقه تان نگاه مي كنيد در حاليكه اكثرشان با p30 آغاز شده اند؛ حال اگر اسم سايت شما هم يكي مثل بقيه باشد در آن بين ديده مي شود؟ 12. براي جستجوي نام از Ajax استفاده كنيد تعدادي از سايت هاي جستجوي دامنه هاي در دسترس، از فناوري Ajax بهره مي گيرند. مزيت اين اينگونه سايت ها اينست كه خيلي سريع و آسان مي توان از در دسترس بودن يك دامنه اطلاع كسب كرد. توجه داشته باشيد كه مجبور نيستيد از همان سايتها خريد دامنه تان را انجام دهيد؛ هنگاميكه از در دسترس بودن نام يك دامنه آگاهي يافتيد از هر جايي دوست داشتيد خريد كنيد. (دو سايتي كه من علاقه دارم instantdomainsearch.com و ajaxwhois.com هستند) منبع: domainvahost.com یا حق
  13. 1 امتیاز
    Saeed_Shamsi

    SEO و SEM چیستند؟

    با سلام باره ها در جاهای مختلف دیدام که دوستان مفهوم SEO را با SEM اشتباه می گیرند .... SEO= Search Engine Optimization بهینه سازی سایت هدف SEO اصلاح کدها و ساختار سایت برای بالا بردن شانس آن در کسب رتبه های بالا در نتایج جستجو است. SEO در حقیقت پروسه ای است که کمک می کند محتوای یک سایت ساده تر، راحت تر و به دفعات در اختیار موتورهای جستجوگر قرار گیرد. SEO اصلاح تمام کدها، حذف کدهای زاید، کاهش حجم صفحات، تنظیم چگونگی نمایش متن صفحه، نحوه لینک دادن صفحات به یکدیگر، چگالی کلمات در صفحه، مطابقت کدهای سایت با استانداردهای موجود و تمام آنچه که به خود سایت مرتبط است را به عهده می گیرد. SEM= Search Engine Marketing بازاریابی با موتورهای جستجوگر SEM به تمام پروسه افزایش بینندگان سایت و بالا بردن فروش آن به کمک موتورهای جستجوگر گفته می شود. در حقیقت SEO بخش از SEM است. نمونه کارهایی که در SEM انجام می شود عبارتست از: انتخاب کلمات کلیدی بررسی وضعیت فعلی سایت و رقبای آن اصلاح ساختار سایت تنظیم متاها و عناوین سایت بهینه سازی سایر پارامترهای سایت معرفی سایت به موتورهای جستجوگر افزایش محبوبیت و پیوندهای سایت و مدیریت این پروسه شرکت در برنامه های PFI تحلیل آمار سایت بالا بردن رتبه ها (کنترل رتبه ها و اعمال تغییرات مورد نیاز انتخاب موتورهای جستجوگر برای سرمایه گذاری بر آنها بهینه سازی اخبار و Press Release منبع » Iran SEO موفق با شید یا علی
×
×
  • افزودن...