رفتن به مطلب

moh377

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    96
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

12 دنبال کننده

درباره moh377

  • درجه
    Advanced Member

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,347 بازدید کننده پروفایل
  1. moh377

    صفحه تگ ها

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان جومینایی می خواستم بدونم که آیا راهی هست که صفحه تگ ها (مطالبی که اون تگ رو در اون قسمت قرار می گیرند) رو مدیریت کرد؟ مثل صفحه کتگوری ها که به طور مثال در هر صفحه چند مقاله دیده بشه و ... ممنون بابت راهنمایی!
  2. moh377

    وجود آیدی مطالب در url ها خوب است یا خیر؟

    با سلام و خسته نباشید می خواستم بدونم آیا وجود شماره ی شناسه یا همان آیدی مطلب در url مطالب سایت خبری خوب است؟ بنده چند سایت خبری معتبر رو بازدید کردم و اکثر اونها شماره ی آیدی مطالب رو در url فعال کرده بودند. آیا فعال کردن این عنصر در سئو تاثیر داره؟ اگر که وجود آیدی مفید هست میشه راهنمایی کنید که کدوم آدرس بهینه تر هست؟ site.ir/.../.../579-Article name.html site.ir/.../.../579/Article name.html
  3. خیلی ممنون عزیز!
  4. آقای قاسمی عزیز کی این ماژول رو برای جوملای 3 تبدیل می کنید؟
  5. moh377

    ماژول شبکه های اجتماعی

    یه خورده سختی داره. البته بنده فایل نصبی این قالب رو دارم که ماژول ها و قالب و همه چیز رو داره اما نمی دونم باید چی کار کنم.
  6. moh377

    چند سوال در مورد مکان فایل ها

    تنظیمات پلاگین رو بررسی کردم کد های ممنوعه ی جاوا اسکریپت رو مشاهده نکردم. فکر می کنم فعلا اگر بتونم افزونه ای پیدا کنم که بتونه شبکه های اجتماعی که توش عضو هستم رو نشون بده بهتره چون افزونه هایی برای به اشتراک گذاری مطالب دارم اما افزونه ای که شبکه های اجتماعی رو مثل jj social slider نشون بده خیلی نیاز دارم. هر بار هم این افزونه رو نصب کردم مشکلی به وجود اومد. یعنی حتی توی ماژول ها هم وجود نداشت! حالا نمی دونم به خاطر نسخه ی جوملام هست یا خیر. شما نمی تونید لینک درستی از این افزونه بدید؟
  7. moh377

    ماژول شبکه های اجتماعی

    منظورتون اسکریپت لایو چت هستش؟ بنده به افزونه ای برای شبکه های اجتماعی نیاز دارم.
  8. moh377

    ماژول شبکه های اجتماعی

    بله احتمالا باید از قند شکن استفاده کنید. اما این لینک در رابطه با همون قالب صحبت کرده که قسمت Social.4 همون افزونه ای است که مد نظر بنده است.
  9. moh377

    چند سوال در مورد مکان فایل ها

    بله دقیقا کد جاوا اسکریپت داره و گفته قبل از تگ <body/> قرار بدید.
  10. moh377

    چند سوال در مورد مکان فایل ها

    HTML دستی رو هم ساختم اما باز هم تاثیری نداشت. اگر افزونه ای پیدا بشه که دراین تاپیک گفتم تقریبا میشه بیخیال این افزونه شد.
  11. moh377

    ماژول شبکه های اجتماعی

    افزونه ای که معرفی کردید همانطور که آقای قاسمی گفتند در حال انتشار برای جوملا 3 است. این افزونه ای که در این لینک،‌ سمت راست پایین استفاده شده رو نمی تونید بگید از چه افزونه ای استفاده شده؟
  12. moh377

    چند سوال در مورد مکان فایل ها

    یعنی یک ماژول دستی HTML بسازم و کدم رو در اون قرار بدم؟ در واقع من می خوام از سرویس addthis استفاده کنم. تجربه ی کار باهاش رو نداشتین؟
  13. moh377

    چند سوال در مورد مکان فایل ها

    می خوام یک کد اضافه کنم که مربوط به شبکه های اجتماعی است. خودش گفته قطعه کد داده شده رو باید قبل از <body/> قرار بگیره اما اشاره نکرده در چه فایلی باید قرار بگیره.
  14. moh377

    چند سوال در مورد مکان فایل ها

    سلام ممنون از شما و آقای musio عزیز! خوشبختانه فایل template.css رو پیدا کردم. قالبی که بنده استفاده می کنم فریم ورک دارد درون فایل index تگ <body> وجود ندارد. اما با روشی که خود شما در تاپیک دیگه گفتید فایل ها رو جستجو کردم و تعداد زیادی فایل index پیدا شد که دارای تگ <body> هستند. در واقع فایل index که در داخل روت اصلی قالب هست این تگ رو نداره اما index هایی که در داخل پوشه ها (پوشه هایی مثل html و admin و غیره) هستند این تگ رو دارند. و نکته ای که درباره ی این index ها وجود داره این هست که بین تگ <body> و <body> خالی است و میشه گفت در داخلشون فقط چهار تا تگ وجود داره و کدی نداره.حالا به نظر شما و آقای musio کدی که می خوام اضافه کنم باید در کدوم فایل index قرار بگیره؟ یعنی حتما باید فایل ایندکسی باشه که در روت اصلی قالب است یا خیر؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید تا خودم بتونم مشکل رو حل کنم.
  15. moh377

    فایل html در قالب جوملا

    من هم همین سوال رو دارم! دنبال تگ <body> سایت می گردم تا یک قطعه کد به اون اضافه کنم
×
×
  • افزودن...