رفتن به مطلب

cyber12ir

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره cyber12ir

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

486 بازدید کننده پروفایل
  1. cyber12ir

    مشکل با K2 در لود شدن مطالب

    من هنگام اختصاص یک مطلب کا2 به منو ، بجای نام مستعار منو، نام مستعار مطلب در آدرس می افتد!
  2. cyber12ir

    فایل html

    سلام همونطور که میدونیم اولویت خواند سرور با قایل index.html هست. آیا کدی یا تنظیماتی در کنترل پنل سرور هست که یک فایل رو در یک دوره زمانی یا جلسه فقط یکبار باز کنه. مثلا من که به سایت میرم و سایت به طور پیشفرض فایل index.html رو باز میکنه، وقتی رفرش میکنم دیگه اونو نشون نده و بره سراغ index.php؟ یعنی مثلا تا یک ساعت دیگه من اون فایل رو نتونم ببینم . مثل نظرسنجی ها که مثلا تا یک روز دیگه نمیشه نظر داد
  3. cyber12ir

    گزینه های مطلب

    نه متوجه نشدید مثلا من هنگام ارسال مطلب میخوام تو این مطلب آیکون چاپ و یا نام نویسنده نمایش داده نشه و از قسمت گزینه های آیکون چاپ و نام نویسنده رو مخفی انتخاب میکنم ولی باز نمایش داده میشه.
  4. cyber12ir

    گزینه های مطلب

    سلام در ویرایش مطالب گزینه هایی همچون نمایش عنوان,نمایش نویسنده, نمایش محموعه و . . . که میشود تنظیم کرد که آیا این موارد در مطلب نمایش داده شوند یا نه / ولی بنده در جوملا 2.5 و 3.2 هنگام شخصی سازی این گزینه هیچ تغییری در نماییش آنها بوحود نمی آید؟ مشکل از کجاست؟!
  5. cyber12ir

    منواصلی در سایت های چند زبانه

    با سلام بنده اقدام به راه اندازی یک سایت چند زبانه کرده ام. مشکل بنده با mainmenu هست! از قالب طلوع **** استفاده میکنم و منو اصلی در هیچ ماژولی نیست! مشکل اصلی اینجاست که در این سایت چند زبانه اگر عنوان mainmenu را مثلا بنویسم خانه در زبان انگلیسی هم بصورت فارسی خانه میاره! راه حلش چیست؟
  6. cyber12ir

    مشکل با اینترو index.htm

    سلام بنده برای سایت خود یک صفحه اینترو طراحی و اجرا کردم و از روش نام گذاری index.html استفاده کرده ام . حال مشکلاتی پیش آمده است . مثلا هنگام ورود کاربران در سایت پس از درج نام کاربری و رمز عبور و پس از کلیک روی دکمه ورود صفحه اینترو نمایش داده میشود و ورود نا موفق میماند! یا مثلا هنگام کلیک روی منو صفحه اصلی باز هم صفحه اینترو نمایش داده میشود. فکر کنم اگر آدرس منو اصلی را به index.php تغییر بدهم مشکلات رفع میشود ولی این کار چگونه امکان پذیر است!؟ سپاس از اینکه خواندید!
×
×
  • افزودن...