رفتن به مطلب
amin.ahadi6

برخی نمونه تم های جوملا برای مشاغل

پست های پیشنهاد شده

 

در این مطلب قصد داریم چندین نوع کسب و کار را بررسی کنید و نمونه تم های که برای این کسب و کار ها از طریق جوملا قابل پیاده سازی است را ببینیم لطفا شما هم اگر نمونه قالبی را سراغ دارید با بقیه به اشتراک بگذارید تا یک محتوای معتبر و با اعتبار و تخصصی برای این موضوعات داشته باشیم.

 

Car Wash Joomla Template

51326-responsive-layout.jpg?width=768

کارواش سبز یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توان برای شستشوی خودرو انتخاب کرد. این شیوه نه تنها باعث کاهش مصرف آب می‌شود، بلکه نسبت به سایر روش‌ها خطر کمتری برای محیط زیست دارد. استفاده از کارواش سبز باعث می‌شود تا در زمینه‌های مختلفی مثل انرژی، زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید. همه‌ی ما تلاش می‌کنیم تا قدمی هرچند کوچک برای بهبود وضعیت زمینی که رویش زندگی می‌کنیم، برداریم. استفاده از کارواش‌ سبز می‌تواند یکی از این قدم‌های موثر باشد.کارواش خودرو سیار در شامل چه خدماتی می‌شود؟

خدمات روشویی خودر: خدمات روشویی خودروهای شاسی‌بلند و خودروهای سواری یکی از محبوب‌ترین خدماتی است که می‌توانید با استفاده از آن‌ خودروی خود را بشویید و هم‌زمان در مصرف آب صرفه‌جویی کنید.


خدمات توشویی خودرو: صندلی‌ها و روکش خودرو نیز کثیف می‌شوند و هرچند وقت یک‌بار نیاز به شست‌وشو و نظافت دارند. این خدمات شامل جارو زدن و گردگیری داخل خودرو می‌شود.


روتولوکس خودرو: روتولوکس خودرو شامل روشویی، کشیدن جاروبرقی و نظافت داخل کابین و صندوق عقب، شستشوی کفپوش، واکس داشبورد و واکس لاستیک است.


واکس و پولیش: واکس لاستیک خودرو و پولیش داشبورد خودرو جز خدمات رایگانی است که با استفاده از کارواش سبز می‌توانید از آن بهره ببرید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Image result for joomla wedding theme

Joomla Wedding Template Features:

  • Built on Gantry 5 Framework
  • All Premium Gantry5 Particles and Atoms )
  • Unite slider included
  • Quix Page Builder included
  • Unlimited Positions & Colors
  • Powerful Template Settings
  • Advanced Typography Options – Google Fonts
  • Custom 404 Page and Offline Page
  • Custom CSS/JS Code fields
  • Cross-Browser Support

درگذشته تشریفات مجالس به‌صورت یکجا یا توسط تالار و یا خود افراد انجام می‌شد و این کارها محدود به تهیه شیرینی و شربت و سایر موارد می‌شد و خدمات دفاتر تشریفات مجالس به تهیه بشقاب، صندلی، سیستم صوتی و نظایر آن بود.

امروزه با گسترش کار خدماتی که توسط تشریفات مجالس ارائه می‌شود بیشتر افراد قسمتی از کار خود را به تشریفات مجالس ها می‌سپارند تا بتوانند دقیق‌تر و راحت تر به برنامه ریزی های خود برسند.

اولین گام در برگزاری مراسم عروسی لوکس انتخاب مکان مناسب می‌باشد. چرا که انتخاب تالارها یا سالن‌های عروسی  مناسب اولین چیزی خواهد بود که در ذهن همه می‌ماند. پس انتخاب مکان مراسم بیش از همه‌ چیز اهمیت دارد. اگر  نورپردازی به‌کار رفته در تالار عروسی ضعیف باشد و مکان عروسی نامناسب باشد، علاوه بر انزجار حاضرین موجب عدم رضایت زوجین نیز خواهد شد، در مراسم عروسی لوکس انتخاب مکان مناسب، استفاده از نورپردازی قوی و استفاده از تالارها می‌تواند بر زیبایی هر چه بیشتر مراسم شما بیفزاید و مراسم عروسی شما را لوکس و شیک کند. به جرأت می‌توان گفت که مکان عروسی لوکس بیشترین هزینه را به طرفین تحمیل می‌کند. یکی دیگر از موارد مهم در مراسم و تشریفات مجالس عروسی لوکس دادن جلوه ی ویژه به مراسم عروسی با تنوع در گل‌ آرایی می‌باشد. در واقع گل‌ آرایی استفاده از گل‌های زیبا و متنوع در تزیین مراسم عروسی لوکس می‌باشد. گل‌ آرایی استفاده از تنوع و زیبایی طبیعت در جلوه‌ پردازی در مراسم عروسی است به‌طوری‌ که امروزه تنوع در گل‌آرایی در بین زوجین نسبت به سایر موارد در برگزاری مراسم عروسی لوکس از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Image result for joomla theme clean room

 

 

تقریبا تمام امور تمیزکردن خانه را می‌توان به دست متخصص‌های خدماتی سپرد. این خدمات شامل مرتب‌کردن خانه، جارو زدن، شستن کف و دیوار، گردگیری وسایل خانه، نظافت اتاق‌ها، شست‌و‌شوی حمام و سرویس‌بهداشتی، پاک کردن پنجره و شیشه‌های داخلی، نظافت آشپزخانه، نظافت کابینت‌ها، شستن ظروف و لباس‌ها و تمامی خدمات نظافتی مورد نیاز در خانه می‌شود. شما برای انجام هرکدام از این خدمات می‌توانید از متخصص‌های نظافتی کمک بگیرید. ‌معمولا در انتهای فصول و یا در پایان سال، خانم‌ها مشغول خانه‌تکانی و نظافت می‌شوند؛ اما به‌طورحتم یک یا دوبار نظافت در سال کافی نیست! وقتی خانه به‌طور مداوم مورد نظافت قرار بگیرید دیگر نیاز نیست در روزهای آخر سال باعجله به تمیز کردن کل خانه پرداخت. اینجاست که به کار شما می‌آید و بهترین خدمات منازل را به شما عزیزان ارائه می‌کند. هرزمان که نیاز به کمک داشته باشید ما در کنار شما خواهیم بود. تنها کافی‌ست روز و ساعت موردنظر خود را تعیین کنید تا در اسرع وقت متخصصین ما در خدمت شما باشند. ‌

 سفارش آنلاین نظافت منزل از چه مزیتی برای من دارد؟

به هر حال هزینه نظافت منزل در سبد تمام خانواده‌ها قرار دارد اما استفاده از خدمات نظافتی برای تمیز کردن منزل، فوایدی دارد که نمی‌توان به‌راحتی از آن گذشت. این مزایا عبارتند از:

  • صرفه‌جویی زمان جهت پیدا کردن متخصص‌ها : در گذشته کارگران خدمات منزل، دهان‌به‌دهان معروف می‌شدند. سال‌ها بعد شرکت‌های خدماتی پا به عرصه گذاشتند؛ اما در سال‌های اخیر کمک‌گرفتن از اینترنت و پیداکردن کارگر خدمات منزل توسط اپلیکیشن درخواست خدمات منزل راحت‌ترین گزینه‌ی پیش روی شماست. شما به‌آسانی و هرکجا که باشید می‌توانید متخصص موردنظر خود را از طریق پیدا کنید و سفارش خدمات بدهید.
  • صرفه‌جویی در زمان انجام کار: اگر از متخصص‌ها کمک بگیرید زمان کمتری برای انجام کارها صرف می‌شود. به‌عنوان‌مثال کار نظافت که قراراست خودتان در چند ساعت انجام دهید در زمان کمتری انجام می‌شود.
  • کمک گرفتن از متخصص‌ها: کیفیت شست‌وشو و نظافت به‌طور چشمگیر افزایش پیدا می‌کند زیرا متخصص‌های ما تجربه نظافت هزاران خانه را در کارنامه خود دارند. اگر از هرکدام این خانه‌ها، تجربه‌ای کسب کرده باشند با کوله‌باری از تجربه در تمیز کردن منزل روبه‌رو هستید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

https://images.template.net/wp-content/uploads/2015/11/02203141/Air-Conditioning-Maintenance-VirtueMart-Theme.jpgImage result for joomla air conditioner them

اسپلیت نسبت به کولر گازی‌های دیگر و کولر آبی مزایای زیادی  دارد. کولر گازی اسپلیت علاوه بر تنظیم دمای محیط، هوا را نیز با گرفتن بخارهای اضافی، چربی‌های موجود و ریز گردها تصفیه می‌کند. همچنین کولرهای گازی برخلاف کولرهای آبی بوی نامطبوعی از خودشان تولید نمی‌کنند و همین‌طور ظاهر زیبای آن‌ها در درکوراسیون خانه تاثیر می‌گذارد. از طرفی  یکی از چالش افراد در تاسیسات ساختمان، مشکلات شوفاژ یا بخاری‌های خانگی است. استفاده از کولر گازی اسپلیت سرد و گرم این مشکلات افراد را حل می‌کند و دیگر به استفاده از وسایل گرمایشی نیازی نیست.

 از طرفی هر چند کولر گازی مزایا و فواید زیادی برای افراد دارد اما این نوع کولرها از هزینه زیادی برخوردارند و همین‌طور انرژی برق  بالایی مصرف می‌کنند و معمولا در فضاهای کوچک دمای محیط را به شدت کاهش می‌دهند.در لیست تعمیر کولر گازی یا اسپلیت ها دارای انواع مختلفی می باشند که مهم ترین آنها عبارتند از:  کولرگازی پنجره ای، اسپلیت دیواری، داکت اسپلیت، اسپلیت ایستاده (در ظرفیت های 40000 تا 90000 بی تی یو) و کولرهای گازی پرتابل که نیازی به کندانسور بیرونی ندارند و صرفا برای ظرفیت های 7000 تا حداکثر 12000 بی تی یو و در مکان هایی با متراژ حداکثر 10 متر مربع مورد استفاده قرار می گیرند. اسپلیت در لغت به معنی جدا از هم است و در این مورد برای کولرهای گازی که قسمت پنل داخلی (پنل دیواری یا اواپراتور خنک کننده) آن از قسمت کندانسور و کمپرسور (قسمت بیرونی) جدا شده است (و ارتباط عملکرد این دو قسمت با لوله های رابط مسی انجام می گردد) مورد استفاده قرار می گیرد. 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...