رفتن به مطلب
babakeslami

رتبه برای سایت فرش

پست های پیشنهاد شده

سلام من یه وبلاگ برای فرش ماشینی زدم و میخوام زود رتبه بگیره ادرس سایت هم به صور زیر هستش

galaxycarpet.avablog.ir

خیلی وقته این سایت رو برای فرش کاشان زدم ولی رتبه ای نگرفته ، سوالم اینکه من با جوملا سایت بزنم بهتر میتونم رتبه بگیرم ؟

و یا می تونم با همین وبلاگ هم پیشرفت خوبی داشته باشم

ممنون میشم من رو راهنمایی کنید ، یه جورایی تازه کار هستم

مرسی از انجمن خوبتون

ویرایش شده توسط رضاقاسمی
حذف لینک

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام بستگی به سئو سایت داره که چقدر روش کارکرده باشی

https://www.smartaddons.com/

این شرکت قالب های خوبی داره من از یکی از قالب هاش استفاده میکنم خوب بوده  تا حالا که طراحی خوبی هم داره سایت های ایرانی هم قالب هاش با قیمت مناسب میفروشن

ویرایش شده توسط چهارسوق

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام به نظر من اگه سایتت بلاگیه و یا محصولات کمتری داره شاید بهتر باشه روی ورد پرس کار کنی مثل این سایت من که رتبه خوبی داره توی اکثر مقاله هایی که واسش زدم و با همین صفحه رتبه داره توی گوگل:

https://raheforosh.ir/product/free-marketing-and-sales-course/

اما برای سایت های فروشگاهی بهتره (شاید هم باید ) که از بقیه cms ها استفاده کنی. مثلا من روی این سایت خیلی وقته دارم کار میکنم روی وردپرس اما کمدی سرعت دارهو اگه بری توی این سایت قشنگ متوجهش میشی و مجبورم برای اینکه سرعت بهتری داشته باشم هاست گرون تری بخرم ولی اگه از اول روی یک cms مناسب فروشگاهی ساخته میشد شاید الان با یه هاست معمولی هم اوکی بود.

https://digirano.com/product-cat/cctv/hilook-cctv/

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای خرید کفش به صورت عمده، ابتدا باید به دنبال عمده فروشی‌های کفش بگردید.سایت علیویترین می‌توانید این کار را به راحتی از طریق جستجو در اینترنت انجام دهید. پس از پیدا کردن چندین عمده فروشی کفش، می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید و قیمت و شرایط خرید را بپرسید.

همچنین می‌توانید به نمایشگاه‌های صنعتی کفش نیز مراجعه کنید و از طریق آن‌ها با تولیدکنندگان و عمده فروشان کفش آشنا شوید و قیمت و شرایط خرید را بپرسید.

در هر صورت، در انتخاب عمده فروشی کفش به نکاتی مانند قیمت، کیفیت کفش‌ها، شرایط پرداخت و ارسال محصولات توجه کنید. همچنین، در صورت امکان، بهتر است قبل از خرید، نمونه‌هایی از کفش‌های مورد نظر خود را بررسی و با کیفیت آن‌ها آشنا شوید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سی پنل، یکی از محبوب‌ترین پنل‌های مدیریت هاست است که برای ورود به آن نیازمند نام کاربری و رمز عبور هستید. با استفاده از سی پنل، امکانات فراوانی برای مدیریت هاست رایگان پرسرعت خود دارید. این نوع هاست ارزان در ایران مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.

شما می‌توانید با خرید هاست سی پنل المان، به صورت راحت و با قیمت مناسبی، از امکانات گسترده‌ای استفاده کنید.

هاست رایگان نیز یک گزینه مناسب برای شروع فعالیت در وب است، اما هاست فوق ارزان نیز می‌تواند برای کسانی که نیاز به امکانات بیشتری دارند، انتخاب مناسبی باشد.

با خرید هاست ارزان، شما قادر خواهید بود تا سایت خود را به صورت مطمئن و با سرعت بالا در دسترس کاربران قرار دهید. سی پنل به شما امکان می‌دهد تا به راحتی تنظیمات مختلفی مانند مدیریت دامنه‌ها، بانک‌های اطلاعاتی و نصب اسکریپت‌ها را انجام دهید. با این راهکارها، شما می‌توانید به آسانی به خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید و تجربه وب‌سایت خود را بهبود بخشید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به دنبال کلاس آیلتس تضمینی بدون آزمون هستید؟ همین حالا آیلتس 7 تا 8 تضمینی را تجربه کنید! با بهترین کلاس آیلتس در تهران، به شما مهارت های لازم برای کسب نمره ایلتس 7.5 به بالا را آموزش خواهیم داد. با روش های آموزشی خلاقانه ما، اعتماد به نفس خود را افزایش داده و بهترین نتیجه را به شما تضمین می‌کنیم. همچنین، می‌توانید از آیلتس آنلاین تضمینی نیز بهره ببرید، که در آن میزان هزینه دوره فشرده آیلتس را نیز مشاهده خواهید کرد. با ما در آیلتس صددرصد تضمینی، به راحتی به اهداف زبانی خود دست خواهید یافت.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...