• 0
wahidonline

خطای 1054 بعد از آپدیت سایت

سوال

سلام . دیروز بعد از آپدیت سایتم به نسخه بالاتر ( احتمالا" 3.8.5 ) صفحه مدیریت سایت کاملا" سفید شد و هیچ منو یی در صفحه مشاهده نمی شود . فقط در برگه بالای مرورگر نوشته است :

خطای 1054

Unknown column'a .client_id in 'where clause'

در انجمن هم جستجو نمودم اما راه حلی پیدا نکردم .

از اساتید گرامی تقاضا دارم راهنمایی فرمایند . ضمنا" بنده بسیار مبتدی بوده و در کار با cpanel هم مهارت ندارم . ممنون

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

12 پاسخ ها به این سوال

Recommended Posts

  • 0
6 ساعت قبل, کارشناس پشتیبانی(خسروشاهی) گفت:

سلام

اینو امتحان کنید ببینید درست میشه :

افزونه ها -> مدیریت افزونه ها -> پایگاه داده -> روی دکمه تعمیر کلیک کنید

 

ممنون از توضیحات شما ولی هیچ چیزی در صفحه مشاهده نمی شود . فقط یک صفحه خالی و هیچ کدام از منوها هم دیده نمی شوند .

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
  • 0

از این لینک وارد بشید

administrator/index.php?option=com_installer&view=database

اولش باید اسم سایتتون باشه مثل این لینک :

http://joomla.com/administrator/index.php?option=com_installer&view=database

 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
  • 0
2 ساعت قبل, کارشناس پشتیبانی(خسروشاهی) گفت:

از این لینک وارد بشید

administrator/index.php?option=com_installer&view=database

اولش باید اسم سایتتون باشه مثل این لینک :

http://joomla.com/administrator/index.php?option=com_installer&view=database

 

با آدرس بالا وارد شدم ولی باز هم همان صفحه سفید خالی ظاهر شد

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
  • 0

وارد روت سایتتون بشید و از این مسیر این فایلی که ضمیمه شده رو جایگزین فایل قبلی قرار بدید

3.7.0-2017-01-17.sql

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
  • 0
بر 1/22/2018 at 17:13 , کارشناس پشتیبانی(خسروشاهی) گفت:

وارد روت سایتتون بشید و از این مسیر این فایلی که ضمیمه شده رو جایگزین فایل قبلی قرار بدید

3.7.0-2017-01-17.sql

روش فوق را چند بار انجام دادم ولی درست نشد. هنوز هم بمحض ورود به صفحه اصلی مدیریت سایت فقط یک صفحه سفید مشاهده می شود

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
  • 0

اگر در مسیر ذکر شده در پستهای اخیر پوشه ها و فایلهای داخل پوشه Updates را ، کلاً پاک کنم ، مشکل حل نمی شود؟ دو تا فایل postgrespl و splazureدارای تاریخ معادل همانروزی هستند که آپدیت اخیر را انجام دادم و این مشکل بوجود آمد . 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
  • 0

برای من این مشکل پیش اومد و این کار را انجام دادم.

فایل نصب جوملا را در هاست خود بارگذاری و اکسترکت کردم / سایت را فراخوانی کردم تا پیام این بیاد که سایت نصب است و فولدر نصب را پاک کردم

 

مشکل من اینطوری حل شد.

شاید برای شما هم درست بشه.

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
  • 0
بر 1/31/2018 at 14:35 , pourmoshtagh گفت:

برای من این مشکل پیش اومد و این کار را انجام دادم.

فایل نصب جوملا را در هاست خود بارگذاری و اکسترکت کردم / سایت را فراخوانی کردم تا پیام این بیاد که سایت نصب است و فولدر نصب را پاک کردم

 

مشکل من اینطوری حل شد.

شاید برای شما هم درست بشه.

ممنون از راهنمایی شما . حتما" اقدام می کنم 

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
  • 0
بر 1/31/2018 at 14:35 , pourmoshtagh گفت:

برای من این مشکل پیش اومد و این کار را انجام دادم.

فایل نصب جوملا را در هاست خود بارگذاری و اکسترکت کردم / سایت را فراخوانی کردم تا پیام این بیاد که سایت نصب است و فولدر نصب را پاک کردم

 

مشکل من اینطوری حل شد.

شاید برای شما هم درست بشه.

با سلام و تشکر فراوان . مشکل من با کمک یکی از دوستان با همین روشی که شما فرمودید حل شد . بسیار ممنون

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر
  • 0
بر 2/10/2018 at 23:05 , wahidonline گفت:

با سلام و تشکر فراوان . مشکل من با کمک یکی از دوستان با همین روشی که شما فرمودید حل شد . بسیار ممنون

درود بر شما

این تاپیک خیلی به من کمک کرد

دقیقا بعد از بروزرسانی جوملا کل صفحه مدیریت سفید شد

بسته نصبی جوملا رو مجدد در هاست آپلود کردم و اکسترکت کردم

آدرس سایت رو وارد کردم و ره راحتی صفحه ی نصب اومد و حذف بسته ی نصبی

نهایتا وارد مدیریت شد

به همین سادگی

موفق باشید

به اشتراک گذاشتن این پست


لینک به پست
اشتراک در سایت های دیگر

ایجاد یک حساب کاربری و یا به سیستم وارد شوید برای ارسال نظر

کاربر محترم برای ارسال نظر نیاز به یک حساب کاربری دارید.

ایجاد یک حساب کاربری

ثبت نام برای یک حساب کاربری جدید در انجمن ها بسیار ساده است!

ثبت نام کاربر جدید

ورود به حساب کاربری

در حال حاضر می خواهید به حساب کاربری خود وارد شوید؟ برای ورود کلیک کنید

ورود به سیستم