رفتن به مطلب
avatararea

مشکل نمایش صفحات محصول جومشاپینگ در مجموعه های مختلف

پست های پیشنهاد شده

با عرض سلام

دوستان من به یک مشکل خیلی عجیب بر خوردم که امیدوارم دوستان بتونن کنک کنن.

من یک سایت فروشگاه اینترنتی با جومشاپینگ طراحی کردم و برای این سایت 8 قالب با رنگ بندی های مختلف نوشتم ، یک قالب پیش فرض و 7 قالب انتساب داده شده به صفحات 7 مجموعه مختلفم که خود مجموعه هام شامل زیر مجموعه هستند.

حالا مشکل من چیه؟! اولین مجموعه من مربوط میشه به هال و پذیرایی که این لینکش هستش: http://www.aylahome.ir/livingroom.html  وارد این صفحه و محصولات که بشین همه چیز به درستی نمایش داده میشه ، محصول داخل قالب مربوطه و جزئیات محصول داخل قالب پیش فرض که طوسی رنگ هستش .

اما اگر وارد سایر مجموعه هام http://www.aylahome.ir/kitchen.html یعنی شش مجموعه دیگه بشید جزئیات محصول داخل همان قالب مربوطه به مجموعه خودش باز میشه (که من میخوام مثل هال و پذیرایی داخل قالب پیش فرض طوسی رنگ جزئیات نمایش داده بشه) و این که یک فضای خالی در موقعیت right قالبم نمایش داده میشه که اگر قیلطر محصولاتم رو حذف کنم اون هم حذف میشه.

همه چیز رو چک کردم اما موردی پیدا نشد تنها چیز متفاوتی که دیدم صفحع جزئیات محصولم با این لینک باز میشه : http://www.aylahome.ir/component/jshopping/livingroom_door_window/kaveh_darb_003.html?Itemid=0  که آخرش بعد از html. عبارت 0=itemid? آمده است که اگر حذف بشه مشکلی نیست اما داخل زیر مجموعه های آشپزخانه مثلا : http://www.aylahome.ir/kitchen_roof/arad_panel_sky_k_03.html این عبارت نیست که اگر اضافه بشه اون فضای خالی حذف میشه اما باز هم جزئیاتم داخل قالب پیش فرض باز نمیشه من میخوام دقیقاً مثل زیر مجموعه های هال و پذیرایی باز بشه .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...