رفتن به مطلب
daneshpars

افزونه ارسال تیکت توسط کاربر و ارائه شماره پیگیری به او

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام به همگی. به دنبال افزونه ای هستم که کاربر بتونه درخواست خودش رو ارسال کنه و سیستم بهش یک شماره پیگیری اتوماتیک بده. مسئول پاسخگویی هم با حساب کاربری خودش وارد بشه و تیکت کاربر رو ببینه. حالا اگر این امکان رو افزونه ای داشته باشه که مسئول پاسخگو همونجا بتونه جواب کاربر رو بده و کاربر بعدا با وارد کردن شماره پیگیری بتونه جواب تیکت رو ببینه که چه بهتر اگر هم افزونه ای در این حد وجود نداره مشکلی نیست چون همین که سیستم شماره پیگیری به کاربر بده کافی هست و مسئول پیگیری در قسمتی از سایت به صورت مطلب شماره پیگیری و جواب رو خودش دستی وارد می نماید. به هر حال مهم این هست که کاربر بتونه بدون اینکه وارد سایت بشه تیکت ارسال کنه و سیستم شماره پیگیری به اون ارائه بده و مسئول پاسخگویی بدون اینکه به قسمت آدمین جوملا وارد بشه و از داخل حساب کاربری خودش از داخل سایت تیکت ها رو ببینه کافی هست. ضمنا این سایت بصورت لوکال و بصورت شبکه هست که سیستم های زیادی به این وب سایت دسترسی دارن. و این سایت به اینترنت وصل نیست که بتونم از افزونه هایی که به ایمیل کاربر جواب رو میدن استفاده کنم و همچنین نمی خوام هم بقیه کاربران تیکت ارسالی که کاربری فرستاده رو ببینن چون افزونه هودما البته اسم دقیقش الان خاطرم نیست متاسفانه نه شماره پیگیری ارایه میداد و از طرفی بقیه کاربران هم تیکت ارسالی اون رو میدیدن. . مرسی از همگی.

ویرایش شده توسط daneshpars

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

با سلام و با تشکر از پاسخ شما اما جوملایی که  نصب کردم 2.5 است و در سایت فقط جوملا 3 برچسب خورده است!  پس در نتیجه و متاسفانه از این افزونه نمی تونم استفاده کنم. لطفا افزونه ای برای جوملا 2.5 پیشنهاد دهید. 

مرسی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...