رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

سلام به همه!

بی مقدمه میخوام بدونم آقای حمزه زاده به چه دلیل باید بن بشن؟ ایشون واقعاً یکی از فعال ترین اعضای سایت بودن که همیشه جوابگو و پیگیر مشکلات کاربران بودن. چرا باید کسانی که فقط قصدشون کمک کردن به کاربران هست واقعاً اینجور رفتاری بشه باهاشون؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز بنده 1 هفته محرومیتم رو به لطف دوستان و مدیران محترم پست سر گذاشتم

در موردش بحث نشه بهتره تا اینکه پست بسته بشه و پای قانون برای همه وسط بیاد!

اگر هم دیگه فعالیت نمیکنم و یا جواب مشکلات دوستان رو نمیدم، اولا از همینجا از همگی عذرخواهی میکنم، و ثانیا دلیل اصلی اون هم این هست که تصمیم گرفتم مثل سایر کاربران انجمن از انجمن برای رفع اشکالات خودم استفاده کنم.

موفق باشید و سربلند

یا علی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

جومینا صدها کاربر فعال و ده ها کاربر بسیار فعال داره که گاهی بیش از مدیران تلاش می کنند و هیچ کدوم اخراج نمی شن بلکه مورد تقدیر و تشکر هم قرار می گیرند چرا که اجر تلاش های خودشون رو با رعایت مو به موی قوانین حفظ می کنند.

جناب حمزه زاده هم به عنوان یک کاربر فعال مورد احترام هستند. فرقی نمی کند، چه مدیران جومینا و چه کاربران فعال یا عادی، هنگام قانون گریزی چه به عمد و چه سهو اخطار دریافت می کنند. ما مدیرانی داشتیم که اخراج شدند! پس قانون برای همه هست.

بنا بر این با احترام به نظر شما و تلاش های جناب حمزه زاده همه ی عزیزان رو به رعایت همه جانبه ی قوانین و تلاش در جهت رسالت انجمن که پشتیبانی از جوملا فارسی و رفع مشکلات کاربران هست دعوت و خواهش می کنم از طرح مسائل حاشیه ای خود داری کنید.

ما دست بوس همه ی کاربرانی هستیم بی منت دانش خودشون رو با رعایت قوانین به دیگر کاربران هدیه می کنند.

قبل از این هم به این سوال پاسخ داده شده بود، و بنده هم مجدد به احترام پرسش شما پاسخ دادم، بنا بر این ادامه ی بحث ضرورتی ندارد. تاپیک بسته شد.

یاعلی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

×
×
  • افزودن...