رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

با سلام

بنده ساعاتی پیش ضمن مطالعه ی قوانین انجمن و همچنین شعار های این وبسایت در باره حمایت از توسعه دهندگان جوملا فارسی و طراحان و برنامه نویسان آن اقدام به انتشار پستی مبنی بر فروش مزایده ای قالبی اختصاصی در انجمن مربوطه کردم که متاسفانه چند دقیقه بعد این پست بدون ذکر دلیل توسط مدیران حذف شد.

مجددا به قوانین رجوع شد و هیچ یک از آنها در پست من نقض نشده بود. در نهایت در قوانین ذکر شده بود که مشکلات خود را از طریق پ خ با مدیران در میان بگذارید که با رفتن به پروفایل مدیری که قوانین را بروز کرده بود دیدم ایشون ذکر کردن که در پ خ سوال نپرسید.

البته من مشکلم رو از این طریق هم با ایشون در میون گذاشتم و وضعیتشون هم هنوز آنلاین هست اما رسیدگی نکردند ! نهایتا از این قسمت می خوام ببینم دقیقا مشکل کجاس و کی پاسخگو !‌ آیا واقعا این حمایتیه که میگید‌؟

تشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

این را مطالعه نکردید:

قانون شماره 14) از نوشتن نامه هاي تجاري و يا تبليغات تجاري پرهيز كنيد. در صورتي كه ارسال هاي مذكور مربوط به تبليغات تجاري باشند توسط مديران حذف خواهند شد و در صورت تكرار اين عمل توسط كاربر ، آن اكانت براي هميشه بسته خواهد شد.

دوستی که پست شما را حذف کردند یادشان رفته بود نکته ی آخر این قانون را انجام دهند و یا شاید گذشت کرده بودند، خب بنده اکنون قانون را اعمال می کنم!

یاعلی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در جمله "حمایت از توسعه دهندگان جوملا فارسی و طراحان و برنامه نویسان آن" معنی حمایت این نیست که کاربران این محیط رو به عنوان فروشگاه و یا مرکز تجارت بدونند! یعنی میشه از این متخصصین استفاده بشه برای پیشبرد تیم جوملای ایرانی.

انجمن تخصصی مکانی برای معرفی افزونه های "رایگان" جوملا و همچنین رفع مشکلات کاربران عزیز هست!

اگر شما افزونه ای دارید و قصد فروش اون رو دارید میتونید سایت طراحی کنید، افزونه ها رو در اون قرار بدید و به فروش بگذارید!

یا علی:002:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...