رفتن به مطلب
computer_prospect

پخش زنده از طریق سایت

پست های پیشنهاد شده

سلام به همه دوستان گرامی و محترم :

دوستان در یک مکان خاصی جلساتی برگزار می شود و من نیاز دارم که این جلسات رو به صورت پخش زنده در سایت نمایش بدم . باید چیکار کنم . اصلا از صفر قضیه اگر کسی می تونه منو راهنمایی کنه ممنون می شم .

اگر بتونم این کار رو انجام بدم با راهنمایی های شما هم ثواب کردین هم کلی دعاتون می کنم . حالا یا می تونم به هدفم برسم یا نمی تونم که در دو حالت ازتون متشکرم که هیچوقت تنهام نزاشتین .

خیلی به انجام این کار نیاز دارم .

پیشاپیش سپاسگزارم .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام و درود

برای اینکه پخش زنده داشته باشید راه های مختلفی هست که اگر می خواهید حرفه ای باشه باید یک سرور اختصاصی بگیرید و یکسری برنامه مربوط به پخش زنده رو درش نصب کنید و با یک پلیر اقدام به پخش زنده کنید البته یکی از نیاز های اصلی هم سرعت بالا در نت هست...

راه دیگه این هست که برنامه Windows Media Encoder رو نصب کنید و توسط اون تصویر و صدا رو بصورت زنده پخش کنید (دارا بودن سرعت بالا در نت و ip valid هم لازم هست...)

افزونه زیر رو هم می تونید در سایت نصب و منتشر کنید تا کاربر براحتی از طریق اون تصویر و صدا رو داشته باشه...

[download]http://www.dl.joomina.ir/file.php?file=d5f411933031d89ac9545523042811a8[/download]

or

[download]http://www.4shared.com/file/oDa5NLOt/mod_wmedia_player.html[/download]

دوستان عزیز لطفا اگر در این مورد اطلاعات بیشتری دارید بفرمائید...

ضمنا در نت هم جستجو کنید اطلاعات مفیدی می تونید بدست بیارید...

پیروز باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببینید بچه ها من کمی بیشتر جستجو کردم از طریق IPCAM LiveDemo انگار میشه و حتی دمو و لینک دانلودشو می زارم براتون .

دمو

http://ipcam.livedemo.it/en

دانلود

http://extensions.joomla.org/extensions/multimedia/streaming-a-broadcasting/video-broadcasting/12787

اما یکی دیگر از دوستان تحقیق کردم می گفت :

مثال شما یک آی پی ثابت به آدرس 85.634.32.21 دارید که از isp گرفتید و همیشه با همین کانکت میشید . وقتی به اینترنت وصل شدید تصویر رو از طریق این برنامه که بالا معرفی شد به اشتراک میزارید و آدرسی که بصورت ای پی هست رو روی سایت به کاربران میدید (این آی پی و آدرس رو خود برنامه روی آی پی اصلی شما میسازه) البته اگر سایت شما جوملایی باشه یک افزونه ای وجود داره که از طریق اون یک مدیا پلیر در موقعیت های مختلف ایجاد میشه که کاربر بدون هیچ برنامه اضافی میتونه تصویر رو در اون ببینه .

نکته : تصاویر تا زمانی که آی پی شما به اینترنت متصل باشه پخش میشه و فقط آی پی معتبر اختصاصی جوابگو هست .

و اما یکی دیگر از دوستان :

من یک کامپوننت دارم که به صورت مستقیم اگه وبکم داشته باشی میتونی تصویر خودتو به اشتراک بزاری .............100 در 100 تضمینی

من بررسی می کنم و از ایشون خواستم که حتما این کامپوننت رو به من هم بدن که اگر لطف کنن و این کامپوننت رو ارسال کنن طریقه استفاده و خود این کامپوننت رو در اختیار تمام بچه های جومینا می زارم .

اما اگر کسی آشنا دارد که می تونه در این زمینه ما رو راهنمایی کنه ممنون می شم . چون بچه ها این کارو من دارم فی سبیل ا... انجام می دم چون این جلسات قرآنی و هیئتی می باشد و همین که اسم خدا و امام حسین (ع) و . . . دیگر معصومین به زبان بیاد و دیگران بتونن ببینن و بهرمند بشن کلی هممون ثواب کردیم . خدا خیلی خوشحال می شه .

پیشایش سپاسگزارم .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

من میخواستم برای پخش زنده از سایت هایی مثل justin.tv استفاده کنم. این سایت امکان برودکست صدا و تصویر رو به صورت رایگان دارد و یک کد embed می دهد که می شود آن را در سایت کپی کرد.

اما مشکل من اینه که جایی که می خواهم استفاده کنم اینترنتش isa server دارد و جلوی این کارو میگیره. می خواستم ببینم کسی می دونه چه تنظیمی در آیزا قرار بدیم تا اجازه ی اینکار رو به ما بده؟

با تشکر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

به نظر شما اگر حداکثر فقط 30 نفر قصد تماشای جلسه داشته باشن.چه سرعتی از اینترنت لازمه؟حتما سرور مجزا واسه ویدیو کنفرانس بذارم؟ بهترین راه حل رو پیشنهاد بدید.نمیخوام سنگین باشه و کند عمل کنه.امنیت هم برام مهمه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز

h.saeedian شما باید چک کنید که اون سایت از چه پورتی برای دریافت تصاویر و صدا از سیستم شما استفاده میکنه و همون پورتها رو توی isa با استفاده از رول برای سیستم ارسال کننده یا برای همه شبکه باز کنید.

و دوست عزیز

colorfulleyes65 اگر از وب سایتی که در پست 4 معرفی شد استفاده کنید که تمام ارسال ها توسط میزبان انجاممیشه و برای ارسال کننده تصاویر فرقی نمی کنه که چند نفر در حال مشاهده هستند اما اگر خودتون بخواین مستقیم تصاویر رو ارسال کنید باید چک کنید که برنامه ای که برای ارسال تصاویر ازش استفاده میکنید برای هر ارسال چه مقدار پهنای باند نیاز داره و به تناسب اونو پهنای باند خودتون میتونید برنامه ریزی کنید که تعداد مشخصی بتونن تصاویر انلاین رو ببیند که برای راهنمایی بهتره باید با تولید کننده برنامه ای که میخواید ازش استفاده کنید صحبت کنین تا بیشتر راهنماییتون کنه

موفق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مشکل اول::اگه بخوام چند تا جلسه همزمان پخش کنم بطوریکه ip هر کدام فرق کنه.یعنی جلسات در اتاق های مجزا باشه و هر کدام در هر بخشی از سایت پخش بشهّ،باید از چه نرم افزاری استفاده کنم؟>

مشکل دوم::از windows encoder استفاده کردم و خیلی هم خوبه اما یه مشکلی که داره فقط یه جلسه پخش میکنه و حتی درون موزیلا نمایش نمیده و درون گوگل کروم براحتی پخش و نمایش میده.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید ارسال داشته باشید و بعد ثبت نام خود را در سایت کامل نمایید. اگر حساب کاربری در سایت دارید، جهت ارسال با حساب کاربری خود هم اکنون وارد سایت شوید

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • افزودن...