رفتن به مطلب

shoueib

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    46
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره shoueib

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. shoueib

    افزونه digicom

    سلام. می خوام از این افزونه برای کار دیگه ای استفاده کنم، امکانش هست قابلیت افزایش تعداد کالای مورد نظر بهش اضافه بشه؟ منظورم خرید بیش از یک عدد از هر کالا.
  2. shoueib

    کامپوننتی برای نمایش و ارسال ایملها

    با سلام می تونید از این افزونه استفاده کنید ولی رایگان نیست(OSE Webmail™ Client for Joomla!) لینک
  3. با سلام و تشکر از راهنمایی شما. این افزونه فقط از بخش مدیریت قابلیت درج اطلاعات داره. آیا راهی هست که بشه بدون ورود به بخش مدیریت و از بخش کاربری اطلاعات وارد کرد؟
  4. سلام من آخرین نسخه فول این ماکپوننت رو دارم و برای دفترچه تلفن افزونه خوبی است ولی چند تا عیب داره http://www.informafix.fr/Telechargements-Joomla/annuaire-directorix-pour-joomla.html?bloc=#rt-mainbody 1- همه می تونند اطلاعات وارد کنند 2- همه به همی بخش های تعیین شده دسترسی دارند به همین دلیل از این افزونه استفاده می کنم http://demo.web-dorado.com/spider-contacts.html ولی مشکلی که این افزونه داره این است که قسمت تنظیمات نداره و در هنگام ایجاد منو نمی تونی مشخص کنی چه سطوح دسترسی به بخش دسترسی داشته باشند. یا همه ببینند یا هیچ کسی نبینه.
  5. متاسفانه این کامپوننت این قابلیت رو نداره. افزونه ای برای این داریم؟
  6. با سلام و احترام: می خوام به یکی از کاربران عادی سایت دسترسی بدم که در بخش مدیریت فقط به یک کامپوننت دسترسی داشته باشه و سایر آپشن ها دیده نشه. لطفا راهنمایی بفرمایید با سپاس پیشاپیش
  7. shoueib

    افزونه دفترچه تلفن

    سلام: نیازمند به یک دفترچه تلفن برای جوملا 2.5. دوستانی که اطلاع دارن راهنمایی بفرمایند. اگه رایگان باشه بهتر است ولی وارز هم باشه اسمش ذکر کنید کفایت می کنه. با سپاس پیشاپیش
  8. shoueib

    نبودن آیکون خروج در بخش مدیریت جوملا 2.5.11

    با سلام. در جوملا 2.5.11 در بخش مدیریت ایکون خروج وجود ندارد!!! لطفا دوستان راهنمایی کنند . آیا افزونه ای جایگذین برای این کار داریم؟
  9. shoueib

    مشکل در دانلود کامپوننت ها از سایت جومینا

    سلام مجدد. کسی این افزونه در آرشیوش نداره برام ارسال کنه؟
  10. shoueib

    مشکل در دانلود کامپوننت ها از سایت جومینا

    با سلام و تشکر من همونی که داخل سایت جومینا هست و زیرش نوشته به مناسبت سال نو عمومی شده رو می خوام. لینک دانلود مشکل داره. دوستان اگه کسی قبلا دانلود کرده و می تونه کمک کنه ممنون می شم. غیر از این دو افزونه چند تا افزونه دیگر هم هست که لینک دانلودش مشکل داره و فکر کنم باید یک اصلاح لینک کلی صورت بگیره
  11. shoueib

    مشکل در دانلود کامپوننت ها از سایت جومینا

    با سلام تشکر از پاسخی که دادین. کامپوننت بلاگ دهی جومینا از سایت آشیانه گرفتم و مشکلم برطرف شد ولی برای مورد بعدی که لیک گذاشتین برای ماژول نظر سنجی است و من سیستم نامه نگاری آنلاین جوملا (نسخه اداری) می خواستم. در واقع من کامپوننت JE Messenger می خوام که تو سایت جومینا قرار داره. با سپاس فراوان.
  12. با سلام و احترام من به این دو کامپوننت نیاز دارم ولی نمی تونم از سایت دانلود کنم. قسمت دانلود مشکل داره. اگه دوستان کمک کنند ممنون می شوم. هردو کامپوننت رایگان و برای نسخه 1.5 جوملا می باشد.. کامپوننت بلاگ دهی حرفه ای جومینا سیستم نامه نگاری آنلاین جوملا (نسخه اداری)
  13. shoueib

    تاریخ شمسی برای فیلد در Breezing Forms

    خودم پیدا کردم <?php return JHTML::_('date', 'now' ) ?>
  14. shoueib

    ورود هر کاربر به یک فرم خاص در BreezingForms

    سلام. من با BreezingForms فرم ساختم. حالا می خواهم هر کاربر فقط بتونه یک فرم مخصوص به خودش رو ببینه و پر کنه و به فرم های دیگه دسترسی نداشته باشه. این کد از خود سایت BreezingForms if( JFactory::getUser()->get('id',0) <= 0 ) { header("Location: index.php?option=com_user&view=login"); exit; } ولی همه کاربرها به همه فرم ها دسترسی دارن. اگه کسی می دونه لطفا راهنمایی کنه چکار کنم؟ با سپاس پیشاپیش
  15. shoueib

    تاریخ شمسی برای فیلد در Breezing Forms

    سلام من با BreezingForms فرم طراحی کردم.حاالا یک مشکل دارم: در این فرم یک فیلد فقط خواندنی ایحاد کردم که تاریخ ثبت فرم را نشان بده و مقدار اون را <?php return date("y/m/d") ?> ولی تاریخ به صورت میلادی نشان داده میشه (تصوی زیر) از این کد شمسی هم استفاده کردم <?php $date =& JFactory::getDate($row->membership_start); $date->setOffset($offset); $novinfard_date = $date->toFormat('%d %b %Y'); echo $novinfard_date; ?> ولی خروجی این میشه(تصوی زیر) و اگه دقت کنید تاریخ خارج فیلد قرار داره و دیتابیس هم ذخیره نمیشه. یک نکته که در قسمت تقویم شمسی می تونم تقویم شمسی را انتخاب کنم و مشکلی نداره. اگه کسی میدونه چکار کنم، لطفا راهنمایی کنه. با سپاس پیشاپیش.
×
×
  • افزودن...