رفتن به مطلب

student

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره student

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. student

    ایجاد محدویت در نصب و حذف ماژول پلاگین

    من میخام یوزر بتونه موقعیت ماژولهارو هم مشخص کنه
  2. student

    ایجاد محدویت در نصب و حذف ماژول پلاگین

    با سلام طراحی سایت تمام شده حال میخاهم با استفاده از پنل مدیریت جوملا یوزر و پس ادمین را جهت ورود اطلاعات به کاربر دیگری بدهم و می خاهم فقط دسترسی اضافه کردن مطلب و بعضا فایل داشته باشد در واقع امکان نصب و حذف ماژول و یا پلاگین و قالب و کارهایی که باید توسط ادمین سایت شود را نداشته باشد اولا باید همان یوزر ادین را بدم یا یوزر دیگری تعریف کنم؟ اگر قرار به تعریف کردن یوزر باشد چگونه قسمتهای مختلف را حق دسترسی بدم؟
  3. student

    نمایش فوکا دانلود

  4. student

    نمایش فوکا دانلود

    جهت نمایش یک مجموعه یا بخش از فایلهای فوکا دانلود در صفحه اصلی و بدون استفاده از منو از چه ماژولی باید استفاده کرد. مانند لینک دانلود کتاب الکترونیکی در صفحه سایت زیر بدون زدن لینک منو http://www.mybnd.net/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=10&Itemid=18# در ضمن اگر بخواهیم به عنوان تازه ها در صفحه اول استفاده کنیم وقتی از ماژول latestnews استفاده می کنم مجموعه مربوط به فوکا را نمایش نمی دهد چرا؟؟؟؟؟؟؟
  5. student

    کانتر برای مقالات دانلود شده

    با سلام من برای دانلود مقالاتم نیاز به کنترل بازدید کنندگان و تعداد دانلود دارم از هر مقاله . در واقع تعداد بازدید از یک مقاله و یا یک مجموعه از مقالات . و یک آمار کلی از بازدید تمام مجموعه مقالاتم جهت پیدا کردن بیشترین دانلود را دارم . در سایت بعد از بخش بندی مقالات بصورت مطلب این کار را انجام دادم . حال دو سوال دارم اولا ماژولی برای این کار که هم قابلیت دانلود مطالب و هم تعداد بازدید را داشته باشد دوما اگر این روش صحیح است برای محاسبه تعداد دانلودهای یک مقاله چه باید بکنم؟
  6. student

    ارشیو مطالب در minifrontpage

    با سلام میخاستم بدونم چطور می شه در یک صفحه سه تا خبر را درج کرد در همان صفحه به جای اینکه ارشیو مطالب در زیر صفحه باشد در صفحه جدید باز شود.
  7. student

    اجرای سایت از روی کامپیوتر دیگر

    حق با شماست عجله داشتم ببخشید حل شد مشکلم ممنون
  8. student

    اجرای سایت از روی کامپیوتر دیگر

    با سلام میخاستم از رو یکامپیوتر دیگر با زدن ای پی وب سایت خودم را دمو کنم ولی نمی دونم چه کانفیگی کجا ابید انجام بدم در مسیر زیر رفتم ای پی هم دادم ولی نشد wamp\bin\apache\apache2.2.8\conf\httpd.conf/
  9. student

    نمایش ماژول در وسط صفحه نخست

    در حال حاضر این امکان تغییر قالب وجود نداره چون روی تمپلیت خیل یکار کردم اگر بخام در وسط این امکان برقرار بشه باید چه کرد؟دستکاری در قالب؟به چه شکل
  10. student

    نمایش ماژول در وسط صفحه نخست

    با تشکراین ادرسو که فرمودید زدم .من روی لوکال کار می کنم اصلا قسمت وسط صفحه چیزی درج نشده در واقع موقعیتی با نام center وجود ندارد از قالب siteground-j15-53 استفاده می کنم
  11. student

    نمایش ماژول در وسط صفحه نخست

    با سلام 1-من موقعیت ماژول را center می زنم و از لیست منو صفحه نخست را انتخاب می کنم.ولی چیزی نمایش داده نمی شود؟ 2-از ماژول تبلیغات در ستون سوم استفاده می کنم انرا فعال کرده و مکان رامشخص کردم ولی چیزی نمایش داده نمی شود؟
×
×
  • افزودن...