رفتن به مطلب

deletanha7

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره deletanha7

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

1,077 بازدید کننده پروفایل
  1. با سلام من قصد طراحی یک وبسایت رو دارم که قرار هست طبق نظر مدیرش چند نفر ثبت نام کنند و بعنوان فروشنده تو سایت محصولاتشون رو درج کنن و بفروشن. میدونم که برای فروشگاه ساز ویرچومارت یک کامپوننتی بنام "همکاری در فروش" (vmvendor) هست ولی دقیقا نمیدونم برای فروش به این صورت باید برای این کامپوننت هم درگاه پرداختی جدا از درگاه خود ویرچومارت وجود داشته باشه یا از همون درگاهی (مثل زرین پال) که برای ویرچومارت نصب میشه استفاده میکنه؟ لطفا در صورتیکه استفاده کردید یا اطلاع دارید توضیح بدید عملکرد پرداخت در vmvendor به چه صورت هست؟ با تشکر
  2. deletanha7

    عملکرد زرین پال

    منظورم این بود که وقتی از درگاه برمیگرده و تراکنش رو خریدار لغو میکنه، مگر نباید وضعیت سفارش "لغو شده" باشه؟ درحالیکه برای همچین تراکنشی وضعیت "در حال بررسی" میوفته!!
  3. deletanha7

    عملکرد زرین پال

    میشه بیشتر راهنمایی بفرمایید؟ من قسمت پیکر بندی چک کردم چیزی پیدا نکردم! تغییر حالت فاکتور از در حال بررسی به لغو شده (برای بازگشت از درگاه بدون پرداخت) هم بایستی از تنظیمات صورت بگیرد؟
  4. deletanha7

    عملکرد زرین پال

    با سلام، میشه لطفا راهنمایی بفرمایید. خیلی ضرروریه من سایتی با جوملا ساختم و ویرچومارت رو به درگاه زرین پال وصل کردم. بعد از اینکه صفحه زرین پال بسته میشه (بدون پرداخت) از تعداد کالا در انبار کم میکنه در صورتی که پرداختی نشده. مشتری مون نمیخواد در صورت "عدم پرداخت"، کالا رزرو بشه (چون از تعداد انبار کم میشه) - فکتور میره به وضعیت در حال بررسی میشه راهنمایی کنید چطور میتونم مشکل رو حل کنم؟ جوملا نسخه 3.7.5 ویرچومارت نسخه 3.2.2 درگاه زرین پال رو از سایت خود زرین پال برداشتم. همه ی تراکنش ها هم درست کار میکنه
  5. deletanha7

    ویرچومارت 3.0.18 و جوملا 3.7.2

    با سلام و خسته نباشید. واقعا خیلی فوریه و باید سایت رو تحویل بدم لطفا راهنمایی بفرمایید. 1- میخواستم بدونم آیا جوملا 3.7.2 با ویرچومارت 3.0.18 سازگاری داره؟ 2- من جدیدا یه سایت 2زبانه طراحی کردم همراه با فروشگاه ولی متاسفانه الان متوجهه شدم که کاربر نمیتونه ثبت نام کنه! با اینکه من تنظیمات رو طوری تنظیم کردم که برای پرداخت نیازی به ثبت نام نباشه!! 3- حتی وقتی کاربر میخواد ثبت نام کنه از طریق فرم خود ویرچومارت، اطلاعات رو وارد میکنه ولی میره صفحه لاگین و میگه که باید اول لاگین بشه! مثل اینکه ثبت نام جوملا و ویرچومارت به هم وصل نیستن! 4- کسی هم که از طریق جوملا ثبت نام میکنه باز نمیتونه از فرم ویرچومارت آدرس و مشخصاتشو ذخیره کنه... هنگام زدن دکمه ذخیره به صفحه اصلی سایت منتقل میشه و یه هشدار نشون میده که شما دسترسی ندارید! نکته: وقتی اولیه همین سایت رو که تو لوکال wampserver کار کرده بودم همین الان تست کردم هم کاربر میتونه ثبت نام کنه هم ادرس و مشخصاتشو ذخیره کنه میشه لطفا راهنمایی کنین؟؟
  6. با سلام به همه درمورد افزونه ها نیاز به راهنمایی دارم. من قبلا افزونه بومی شده خریدم، افزونه های بومی شده از جهت فارسی سازی و تاریخ شمسی خیلی اهمیت دارن( حتی از نظر زمان برای صرف فارسی سازی). اگر بخوام لایسنس برای چنین افزونه ای رو از شرکت سازنده اش بخرم تا بطور اتوماتیک آپدیت ها رو دریافت کنم هنگام آپدیت برای افزونه از نظر زبان و تاریخ مشکل پیش میاد؟ لطفا راهنمایی کنید چون تا الان چنین چیزی رو امتحان نکردم و تجربه ای در شمسی سازی و فارسی سازی بطور عملی نداشتم.
×
×
  • افزودن...