رفتن به مطلب

hamed1988

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره hamed1988

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. با سلام و احترام لطفا در خصوص راه اندازی کامپونت فروش اقدام لازم مبذول فرمایید.
  2. hamed1988

    عدم دستیابی به کد گوگل وبمستر در jsitemap

    با سلام و احترام لطفا در این خصوص ملاحظه فرمایید.
  3. با سلام و احترام اینجانب در خصوص نصب اینماد کلیه آموزش های که در این جا و یا در سایت های مختلف هست انجام دادم ولی مشکلی که پیش می آید این هست که عکس نماد ایجاد می شود ولی زمانی که کلیک می کنیم به سایت اینماد نمی رود که مشخصات من را نشان دهد لطفا راهنمایی فرمایید.
  4. hamed1988

    عدم دستیابی به کد گوگل وبمستر در jsitemap

    با سلام و احترام کامپونت jsitemap آپدیت به روز دارد ولی در آپدیت ذکر شده است که باید با ورژن جوملا 2.7 کار شود ولی جوملا من 3.6.5 هست اگر هم جوملا رو آپدیت کنم سایتم به مشکل می خورد لطفا راهنمایی نمایید.
  5. hamed1988

    عدم دستیابی به کد گوگل وبمستر در jsitemap

    با سلام و احترام با توجه به ساخت یک اکانت در گوگل وب مستر و همچنین ادد کردن سایت در آن متاسفانه در پرتال jsitemap زمانی که می خواهم قسمت ابزار گوگل مستر را با وب مستر خود لینک کنم بعد از مراحل انجام کار و پس از گرفتن کد دستیابی هیچ عکس العملی نشان نمی دهد و وارد قسمت نمی شود لطفا راهنمایی نمایید.
  6. hamed1988

    مشکل در ارسال لینک ها با افزونه تلگرام

    با سلام لطفا مساعدت فرمایید.
  7. hamed1988

    مشکل در ارسال لینک ها با افزونه تلگرام

    با سلام و خسته نباشید من تونستم مشکل لینکم را رفع بکنم ولی هنوز مشکل عکس محصولی که در ویرچمارت تنظیم کردم مشاهده نمی شود لطفا راهنمایی فرمایید وارد زیر که بتونم مشکل و حل کنم در پلاگین open graph قسمت تصویر چند کزینه دارد من این کار رو انجام دادم هر کدام که درست هست لطفا راهنمایی کنید.وهر کدام اشتباه هست صحیح آن را اعلام فرمایید. og:image http://batiskala.com/ogp.jpg og:image:secure_url http://images/stories/virtuemart/product /opg.jpg og:image:type image/jpeg og:image:width 400 og:image:height 300
  8. hamed1988

    مشکل در ارسال لینک ها با افزونه تلگرام

    با سلام هم پلاگین که نوع سیستمی هست فعال شده هم ماژول نصب شده هم کامپونت فعال می باشد لطفا مساعدت فرمایید تا من بتوانم مشکل پیش امده را رفع کنم من به این افزونه نیاز مبرمی دارم
  9. hamed1988

    مشکل در ارسال لینک ها با افزونه تلگرام

    با سلام واحترام پس از نصب افزونه جامع تلگرام تنظیمات را انجام دادم ولی با دو مشکل رو برو هستم 1. لینک که از طریقه افزونه توی کانال ارسال می گردد اشتباه هست و سایتی را باز نمی کنند.و پیام زیر را نشان می دهد Not Found The requested URL /ly84i was not found on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. 2. زمان ارسال تیکت عکس محصول با همراه مشخصات کالا ارسال نمی شود . لطفا در این خصوص راهنمایی لازم را مبذول فرمایید.
×
×
  • افزودن...