رفتن به مطلب

chavosh

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    151
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    6

آخرین بار برد chavosh در فروردین 3 2018

chavosh یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

2 دنبال کننده

درباره chavosh

  • درجه
    عضو نسبتاً فعال جومینا

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Not Telling

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

2,566 بازدید کننده پروفایل
  1. chavosh

    جابجایی پوشه جوملا

    با سلام بله این کار امکان پذیر هستش ولی نیاز به تجربه کاری دارد چون شما باید کل پوشه های داخل site رو به دامنه اصلی انتقال دهید بعد در دیتابیس پوشه جدید را معرفی کنید فایل کانفیگوریشن و چند فایل دیگرو هم آدرس جدید رو بدهید . اما پیشنهاد من استفاده از بر نامه آکبا بکاب میباشد که بعد از گرفتن پشتیبانی از سایت شما بکاب را به دامنه اصلی انتقال میدهید و مثل یه cmsمجدد نصب میکنید. لینک برنامه رو برای شما در زیر قرار داده ام. https://www.joomina.ir/item/780-ایجاد-بسته-نصبی-از-سایت-و-انتقال-به-سرور-و-یا-لوکال-جوملا-3.html
  2. با سلام خدمت دوستان من دو تا سایت دارم که هر کدارم را جداگانه در پوشه زیر دامنه اصلی (ساب فولدر)نصب کردم حالا باید هرکدام را جدا به گوگل وبمستر , گوگل آنالیک تیک , الکسا معرفی کنم برای نتیجه بهتر یا دامنه اصلی رو معرفی کنم؟ برای مثال www.Domain.com داخل روت دامنه اصلی دو پوشه fa و en قرار دارد که داخل هر کدام cmsنصب است و داخل روت دامنه اصلی cms نصب نیست. www.Domain.com/fa داخل روت پوشه زیر دامنه اصلی cms نصب میباشد. www.Domain.com/en داخل روت پوشه زیر دامنه اصلی cms نصب میباشد.
  3. درورد برشما دوست عزیز افزونه های زیادی برای نحوه بارگذاری تصاویر وجود داره هدف این پست راه های اتصال هاست دانلودی به رسانه های جوملا میباشد برای رفع این مشکل چه راهکاری دارید؟باتشکر
  4. با سلام خدمت دوستان همانطور که همه ما میدونیم هاست های دانلودی یکی از ویژگی های که دارند تاثیر بر بالا رفتن سرعت در زمان بالا آمدن سایت میباشد . شاید برای دوستانی که به تازگی با طراحی سایت آشناشده اند سوال پیش بیاد که چگونه این اتفاق می افتد .وقتی که سایت شما بالا می آید مرورگر شما شروع به فراخوانی اجزای سایت شما میکند برای مثال متن ها , عکس ها ,کدهای css,html و دیگر اجزا را فراخوانی میکند .اما همیشه بیشترین حجم یک سایت را عکس ها تشکیل میدهند .برای حل این مشکل ماباید از هاست های دانلودی کمک بگیریم عکس ها را از هاستهای دانلودی فراخوانی کنیم .در cms وردپرس آمده اند با افزونه Upload To FTP این مشکل رو حل کردن و بانصب این افزونه به رسانه های وردپرس امکان فراخوانی تصاویر را از هاست دانلودی فراهم کردن اما متاسفانه برای جوملا من چیزی پیدا نکردم که به صورت FTP هاست دانلودی رو به رسانه های جوملا متصل کند .برای حل این مشکل از دوستان جوملا کار درخواست دارم اگر چنین افزونه ای با این کارکرد میشناسند فعرفی کنند و در صورت نبود افزونه ای با این کارکرد اقدام برای نوشتن این افزونه کاربردی انجام دهند. سال 97 رو برای شما عزیزان سالی با اندیشه بلند => تلاش نستوه => صبر عیوب => توکل برخدا = موفقیت آرزومندم.
  5. chavosh

    مشکل با انتشار مطلب افزونه جامع تلگرام جوملا

    باسلام چقدر شما جومینایی ها خوبید . مشکل منم با جایگزین این فایل حل شد. سپاسگزارم
  6. chavosh

    کسی کد تخفیف جومینا مارکت دارد؟

    با سلام خیلی وقت هستش در کانال کد تخفیفی قرار داده نشده فکر کنم دوستان جومینا مارکت فراموش کردن .لطفا برسی نمایید.
  7. باسلام درباره این افزونه مطالعه کنید . HikaInvoices برای طراحی فاکتور کمکتون میکنه.
  8. باسلام اگر نخواهید کد نویسی کنید شما میتوانید یک فاکتور رسمی طراحی کنید با تمام مشخصاتی که نیاز هستش اگر خریدار مشخصات را کامل کرد تو فاکتور هم براش قرار داده میشود و اگر مشخصات را وارد نکرد اون قسمت های فاکتور خالی می ماند.
  9. chavosh

    مشکل با انتشار مطلب افزونه جامع تلگرام جوملا

    باسلام من از وقتی که ssl رو فعال کردم با مشکل ارور404 دوستمون edvard روبه رو شدم .فکر میکنم نیاز باشه گروه جومینا یه باز نگری تو کد ها داشته باشند برای رفع مشکل.
  10. chavosh

    بهینه کردن برای موبایل

    با سلام این قالب با فریم ورک Yt FrameWork طراحی قالب شده معمولا در تنظیمات خود فریم ورک ها قسمتی وجود دارد برای عدم نمایش ماژول ها در زمان ریسپانسیو شدن برای موبایل اگر نبود بگردید بدنبال افزونه ای برای مدیریت ماژول ها باز هم اگر چیزی پیدا نکردد وارد قسمت قالب سایتتون شوید و بعد وارد قالب موبایل رو باز کنید و اون قسمتی که نمیخواهید را غیر فعال کنید.موفق باشید.
  11. chavosh

    کسی کد تخفیف جومینا مارکت دارد؟

    باسلام لطفا کد های تخفیف جومینا مارکت را از روزانه به هفتگی یا حداقل 3 روز اعتبار داشته باشدمن هر وقت آمدم استفاده کنم زمانش گذشته بود.
  12. chavosh

    هاست ایران از نظر سئو

    با سلام هاست های داخل ایران به دلیل نزدیک بودن به کاربران داخل ایران از سرعت بیشتر برخوردار هستند و سرعت هم یکی از فاکتور های سئو میباشد.متاسفانه هزینه هاست های داخل ایران گرانتر از هاست های خارجی میباشد. برای جوملا به دنبال هاستی باشید که بخوبی برای جوملا تنظیم و مناسب سازی شده باشد. با توجه به اینکه خود گروه جومینا اکثرا سایت های که طراحی میکنند جوملایی هستش فکر میکنم هاست جومینا بستر خوبی برای جوملا باشد.
  13. chavosh

    مشکل با افزونه jcomments

    با سلام ببینید پلاگینش فعال هستش . اگر فعال بود احتمالا تداخل با افرونه های دیگه دارد.
  14. با سلام خدمت دوستان اگر بودن html. در پایان لینک برای سئو امتیاز دارد چرا فروشگاه های معروف اکثرا از آخر لینک ها این پسوند را حذف کرده اند؟ آیا پسوند html. بعدها مانع در توسعه سایت میشود؟
  15. با سلام خدمت دوستان عزیز دارم یه سایت فروشگاهی طراحی میکنم که دسته بندی های زیادی دارد برای قسمت دسته بندی فروشگاه سریه دوراهی ماندم که از main استفاده کنم یا از category در لینک . شما عزیزان کدام یک را پیشنهاد میکنید و اگر جایگزینی بهتری سراغ دارید ممنون میشوم بفرمایید. دسترسی به محصولات از طریق منو میباشد برای مثال: پوشاک به لینک توجه کنید www.mydomain.com/fa/maim or category/Clothing/id-49 مردانه به لینک توجه کنید www.mydomain.com/fa/maim or category/men/id-50 زنانه به لینک توجه کنید www.mydomain.com/fa/maim or category/women/id-51
×
×
  • افزودن...