رفتن به مطلب

joomla_admin63

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره joomla_admin63

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

450 بازدید کننده پروفایل
  1. سلام . افزونه پیلاین جومینا برای ویرچومارت 2 و جوملا 2.5 نصب شده. در قسمت پیگربندی افزونه هم وضعیت سفارش نهایی شده "تایید نهایی خرید" و وضعیت سفارشهای در حال انتظار "در حال بررسی" تنظیم شده. اما مشکلی که وجود داره اینه که بعد از پرداخت پول و کسر مبلغ از حساب، سفارش در پنل مدیریت جوملا ثبت نمیشه. اما در پیلاین تراکنش ثبت میشه. اگر ایمیل خریدار رو داشته باشیم و سرچ کنیم میبینیم که وضعیت سفارش "در حال بررسی"ه و میتونیم اطلاعات سفارش رو ببینیم. ولی اگر ایمیل خریدار رو نداشته باشیم، هیچ راهی برای دسترسی به اطلاعات سفارش وجود نداره. هیچ ایمیل تایید سفارش هم برای مشتری یا مدیر نمیره. این در حالیه که یک روش پرداخت دیگه هم روی وبسایت فعاله و برای اون روش وبسایت به درستی عمل میکنه.
  2. joomla_admin63

    افزونه بانکی

    سلام . افزونه پیلاین جومینا برای ویرچومارت 2 و جوملا 2.5 نصب شده. در قسمت پیگربندی افزونه هم وضعیت سفارش نهایی شده "تایید نهایی خرید" و وضعیت سفارشهای در حال انتظار "در حال بررسی" تنظیم شده. اما مشکلی که وجود داره اینه که بعد از پرداخت پول و کسر مبلغ از حساب، سفارش در پنل مدیریت جوملا ثبت نمیشه. اما در پیلاین تراکنش ثبت میشه. اگر ایمیل خریدار رو داشته باشیم و سرچ کنیم میبینیم که وضعیت سفارش "در حال بررسی"ه و میتونیم اطلاعات سفارش رو ببینیم. ولی اگر ایمیل خریدار رو نداشته باشیم، هیچ راهی برای دسترسی به اطلاعات سفارش وجود نداره. هیچ ایمیل تایید سفارش هم برای مشتری یا مدیر نمیره. این در حالیه که یک روش پرداخت دیگه هم روی وبسایت فعاله و برای اون روش وبسایت به درستی عمل میکنه.
  3. joomla_admin63

    افزونه پیلاین برای ویرچومارت 2

    سلام دوستان افزونه پیلاین جومینا برای ویرچومارت 2 و جوملا 2.5 نصب شده. در قسمت پیگربندی افزونه هم وضعیت سفارش نهایی شده "تایید نهایی خرید" و وضعیت سفارشهای در حال انتظار "در حال بررسی" تنظیم شده. اما مشکلی که وجود داره اینه که بعد از پرداخت پول و کسر مبلغ از حساب، سفارش در پنل مدیریت جوملا ثبت نمیشه. اما در پیلاین تراکنش ثبت میشه. اگر ایمیل خریدار رو داشته باشیم و سرچ کنیم میبینیم که وضعیت سفارش "در حال بررسی"ه و میتونیم اطلاعات سفارش رو ببینیم. ولی اگر ایمیل خریدار رو نداشته باشیم، هیچ راهی برای دسترسی به اطلاعات سفارش وجود نداره. هیچ ایمیل تایید سفارش هم برای مشتری یا مدیر نمیره. این در حالیه که یک روش پرداخت دیگه هم روی وبسایت فعاله و برای اون روش وبسایت به درستی عمل میکنه.
×
×
  • افزودن...