رفتن به مطلب

mehran584

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره mehran584

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

426 بازدید کننده پروفایل
  1. با سالم خدمت اساتید و همه ی کاربران انجمن محبوب جومینا من از قالب yougrid یا همون امیر کبیر استفاده میکنم میخوام موقعیت left یا right که هر دو در سمت چپ قالب قرار دارن یکی را به سمت راست قالب منتقل کنم ممنون میشم دوستان راهنماییم کنند ...
  2. mehran584

    خطای 404 هنگام ورود به بخش مدیریت جوملا

    نه در لوکال کامپمننت هایی را نصب کردم مشکلی نداشت در هنگام انتقال به هاست حتی یک بار هم نتونستم بخش مدیریت را باز کنم..حالا مشکل از کامپوننت ها است یا هسته؟ حالا این روشی را که فرمودید را امتحان میکنم به امید اینکه درست بشه..
  3. mehran584

    خطای 404 هنگام ورود به بخش مدیریت جوملا

    از جوملا گروه نوید ایرانیان ورژن 2.5.24 پوشه administrator را جایگزین کنم یا همه را؟ آیا بعد از جایگزین کردن ماژول و پلاگین هایی که نصب کردم به هم نمیریزند؟
  4. mehran584

    خطای 404 هنگام ورود به بخش مدیریت جوملا

    با سلام خدمت همه اساتید و کاربران انجمن جومینا من سایت ام را آپلود کردم سایت بدون مشکل بالا آمد حتی از قسمت ورود کاربران در صفحه اصلی سایت بدون مشکل وارد سایت میشم اما در مدیریت سایت هنگام وارد کردن نام کاربری و رمز با خطای 404 کامپوننت یافت نشد مواجه میشم میتونید بگید مشکل از چیه؟ از کسانی که میتوانند مشکلم را حل کنند تقاضای کمک میکنم..اینم آدرس سایت boj-sssg.ir
  5. با سلام و خسته نباشید فکر میکنم افزونه نمایش لیست اعضا طبق حروف الفبا در سایت بهتر باشه چون اینترنت را زیرو رو کردم ولی پیداش نکردم خیلی لازمش دارم واسه سایت انجمن دانشگاهمون میخوام اگه میشه لطف کنید با تشکر.
×
×
  • افزودن...