رفتن به مطلب

saeed jalilvand

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره saeed jalilvand

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

680 بازدید کننده پروفایل
  1. سلام میخواستم بدونم آیا در جوملا میشه نرم افزار حسابداری شرکت با سیستم فروشگاهی سایت لینک بشه به طوری که موجودی انبار دائما در سایت به روز باشه و هر کالایی که خریداری میشه چه ازطریق سایت و چه خرید حضوری از شرکت،از موجودی انبار آن کالا در سایت به همان تعداد کم بشه؟شرکت ما از نرم افزار حسابداری هلو استفاده میکنه.آیا هلو یا محک این قابلیت رو دارند؟ ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ میشه لطفا راهنماییم کنید
  2. saeed jalilvand

    بک آپ گرفتن(back up)

    سلام چه طور باید از اطلاعات در بخش مدیریت back up بگیرم؟
  3. saeed jalilvand

    مشکل پس از نصب یک کامپوننت فروشگاهی

    سلام پس از نصب یک کامپوننت فروشگاهی بر روی سایتم ،سایت اصلی با ارسال خطای 505 دیگر بالا نیامد.حالا هم که دوستم برام درست کرده همه محصولات به شکل؟؟؟؟؟؟؟(علامت سوال) ظاهر میشوند.مشکل کجاست و باید چه کار کنم؟
  4. saeed jalilvand

    ایجاد کاربران خصوصی

    سلام سایت من مربوط به پخش و فروش اینترنتی گیاهان دارویی و داروهای گیاهی و شیمیاییه.سوالم اینه که آیا میتونم کاربرانم رو در دو دسته عمومی و خصوصی(داروخانه ها)تعریف کنم تا از فروش داروهایی که نیاز به نسخه پزشک دارند به عموم جلوگیری کنم و فقط داروخانه ها با شناسه مخصوص قادر به سفارش دادن داروهای شیمیایی باشند.اگه امکان پذیره لطفا راهنماییم کنید چه طور این کارو بکنم.
  5. saeed jalilvand

    مشکل در نمایش محصولات

    ممنونم حل شد
  6. saeed jalilvand

    مشکل در نمایش محصولات

    سلام محصولات شرکتم رو با استفاده از منوی آبشاری در سایت گنجوندم با اینکه برای هر کدوم مجمموعه و گزینه مادر رو تعیین کردم ولی وقتی روی هر مجموعه میرم به جای اون مجموعه خاص همه محصولات از همه مجموعه ها رو نمایش میده .مشکل کجاست؟لطفا راهنمایییم کنید.
×
×
  • افزودن...