رفتن به مطلب

matrix2

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره matrix2

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

527 بازدید کننده پروفایل
  1. matrix2

    مشکل آدرس فرم تماس

    سلام دوستان طبق روش معمول ایجاد فرم تماس ، با استفاده از کامپوننت تماس ها ، ابتدا قسمت مجموعه ها و سپس قسمت تماس ها رو ساختم و برای هر کدوم عنوان و آدرس کوتاه انگلیسی هم در نظر گرفتم. بعد به قسمت ایجاد منو رفتم و منوی تماس با ما رو هم به همراه آدرس کوتاه انگلیسی ساختم. در واقع هر 3 قسمت رو ساختم. اما مشکل اینجاست که آدرس فرم تماس با ما بصورت زیر دراومده : mydomain/contact-us/contact-us/contact-us متاسفانه عنوان هر 3 قسمت در آدرس نشون داده میشه که اصلا زیبا نیست. میشه کاری کرد که فقط بصورت زیر نشون داده بشه؟ : mydomain/contact-us ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
  2. matrix2

    مشکل تراز Simple Image Gallery

    ممنون. دقیقا اون کدهایی که گذاشتم php نبود و کدهای همین فایل css بود که توی توضیحات هم شرح دادم که کدوم فایله و آدرسش هم چیه.منتها ظاهرا توی انجمن جومینا کدها رو نمیشه توی تگ کد قرار داد و طول و عرض صفحه بهم میریزه. سایتم روی لوکال هست و برای همین کدهای css رو اینجا قرار دادم تا دوستان مسلط به کدنویسی راهنمایی کنن. یعنی این همه پلاگین Simple Image Gallery در انجمن جومینا معرفی شده هیچکس مشکل تراز نداشته و همه چپ چین استفاده کردن؟
  3. matrix2

    مشکل تراز Simple Image Gallery

    سلام ، برای ساخت گالری در مطالب به پیشنهاد دوستان از Simple Image Gallery استفاده کردم. بسیار کارآمد هست اما یک مشکل اساسی داره که تراز نشدن گالری به Center یا Right هست و بطور کلی تمام گالری هارو چه 1 Thumbnail داشته باشه چه 10 تا بصورت Left تراز میکنه که این در مطالب اصلا زیبا نیست و زمانی زیباست که گالری Center باشه. بنده از نسخه های فارسی و غیر فارسی و Pro و Free استفاده کردم که ظاهرا همه نسخه ها همین مشکل رو دارن.بخصوص برای نمایش در فایرفاکس و کروم. فعلا از نسخه زیر که Pro V2.6.0 هست برای جوملا 1.5 استفاده میکنم : ---------- لینک حذف گردید ! ---------- برای تغییر تنظیمات فایل css این افزونه هم تلاش زیادی کردم اما نتیجه ایی نداشت. برای مثال بنده از قالب Sleek در درون این افزونه ( خود افزونه تعداد 6 قالب داره ) استفاده میکنم که محل فایل css این قالب در مسیر plugins/content/jw_sigpro/tmpl/Sleek/css/template.css هست. ظاهرا خیلی ها این مشکل رو داشتن و در انجمن نویسندگان خود این افزونه تاپیک های مختلفی ارسال شده و چند راه حل پیشنهاد شده که هیچ کدوم مشکل رو حل نکرده و نویسندگان افزونه هم ظاهرا به روی خودشون نیاوردن. برای مثال تاپیک های زیر: http://forum.joomlaworks.net/simple-image-gallery-pro-(plugin)/alignment-of-sig-pro-gallery-not-possible/ http://forum.joomlaworks.net/simple-image-gallery-pro-(plugin)/sig-pro-thumbnails-display-in-one-column-problem-explained-solution-provided http://forum.joomlaworks.net/simple-image-gallery-pro-(plugin)/alignment-of-sig-pro-gallery-not-possible/ http://forum.joomlaworks.net/simple-image-gallery-pro-(plugin)/thumbnail-alignment/ از دوستان مسلط به کدنویسی خواهش میکنم نگاهی به کدهای این پلاگین و برای مثال فایل css قالب Sleek بکنن که Center کردن گالری در مطالب مشکل بزرگی برای من شده : ---------- کدها حذف گردیدند ! ---------- تشکر. template.css template.css
  4. matrix2

    مشکل ادیتور ck editor

    ممنون ، راهنمایی Direction مشکل رو حل کرد. بطور کلی برای css قالب Direction رو راست به چپ درنظر گرفته بودم ، به همین دلیل کل محتوا بصورت راست به چپ تنظیم میشد. برای این موارد خواص که نیاز به شماره بندی بصورت انگلیسی بود استفاده از دکمه Direction Left to Right مشکل رو حل کرد. البته چنین دکمه ایی در CK Editor ندیدم بنابراین به پیکربندی کلی رفتم و از JCE Editor استفاده کردم که دکمه Direction داشت. برای این موارد خواص میتونم از JCE Editor استفاده کنم و در بقیه موارد از CK Editor استفاده کنم. تشکر.
  5. matrix2

    درخواست افزونه گالری ساده درون محتوا

    ممنونم ، خیلی مفید بود. آیا در این افزونه امکان داره تعداد سطر گالری و ستون گالری رو برای هر مطلب جداگانه تعیین کرد؟ یعنی میشه مثلا برای یک مطلب که 8 عکس داره ، 2 ردیف 4 تایی درنظر گرفت ولی برای یک مطلب دیگه که 4 تا عکس داره 2 ردیف 2 تایی درنظر گرفت؟ تشکر.
  6. matrix2

    درخواست افزونه گالری ساده درون محتوا

    سلام دوستان. افزونه های rsgallery و فوکا و خیلی های دیگه رو نصب کردم اما اون افزونه راحت و آسونی که میخوام نیست. بنده اسلایدشو نیاز ندارم ، گالری آنچنانی هم نیاز ندارم. مثلا قصد دارم 100 تا مطلب ارسال کنم که توی هر مطلب یک گالری با 10 تا عکس قرار بدم. افزونه ایی میخوام که فقط یک دکمه به ادیتور اضافه کنه و خودش عکس ها رو آپلود و تبدیل به thumbnail کنه و لینک تحویل بده ، نه اینکه از کد و تگ استفاده کنم و برای هر مطلب هی کد بنویسم. متاسفانه تمام گالری های جوملا بوسیله کد و تگ کار میکنن. وردپرس این کار رو به راحتی انجام میده و فقط یک دکمه به ادیتور اضافه میشه ، عجیبه که جوملا همه کارهارو سخت میکنه. آیا افزونه ایی هست که درج گالری با thumbnail در مطلب رو بی زحمت بدون کد انجام بده؟
  7. matrix2

    مشکل ادیتور ck editor

    تشکر از شما متاسفانه در خارج از جدول هم به همین شکل بهم ریخته نشون داده میشه. جالب اینجاست که وقتی از راست به چپ فارسی مینویسم و شماره بندی می کنم و در کنار کلمات فارسی انگلیسی هم مینویسم ، مشکلی نداره. اما وقتی تراز رو به چپ میبرم و با شماره بندی شروع میکنم به نوشتن انگلیسی از چپ به راست ، متاسفانه جای شماره عوض میشه و بهم ریخته نمایش داده میشه. جالبتر اینکه همین الان در همین ادیتور انجمن جومینا که دارم تایپ میکنم هم همین مشکل وجود داره. یعنی وقتی تراز رو به چپ میبرم و با شماره 1 و سپس نقطه آغاز میکنم و انگلیسی مینویسم ، شماره و نوشته بهم ریخته نشون داده میشه.
  8. matrix2

    مشکل ادیتور ck editor

    سلام. ck editor رو از لینک زیر دانلود و نصب کردم : http://www.joomina.ir/joomla-farsi-extensions/joomla-farsi-content-setting/joomla-farsi-content-setup/%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%81%D9%88%D9%82-%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%87-%D8%AC%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7-ckeditor.html از نسخه 1.5 و فارسی استفاده می کنم.تنظیمات سایت و سیستم و همه روی فارسی هست.این ادیتور به خوبی و بدون مشکل کار میکنه و فارسی هم هست ، اما در مورد نوشتن درون جدول ظاهرا مشکل داره. برای مثال بنده ادیتور رو رو فارسی قرار دادم و مطلب رو هم با نوشته فارسی شروع کردم. وقتی یک جدول به این مطلب اضافه کردم و قصد داشتم درون فیلد جدول بصورت انگلیسی نوشته با شماره بندی اضافه کنم متاسفانه بهم ریخته مینویسه. مثلا درون جدول قصد دارم چپ به راست با شماره بنویسم 1alex اما نوشته میشه : 1.alex به نظر شما این مشکل از کجاست که ادیتور توانایی نداره در یک مطلب هم فارسی بهم نریزه و هم انگلیسی ، مثل word در ویندوز که به راحتی اینکار رو انجام میده ؟؟
×
×
  • افزودن...