رفتن به مطلب

avmajid

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره avmajid

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

777 بازدید کننده پروفایل
  1. avmajid

    راهنمایی * حدف صفر اعشار از محصول MediaStore

    باسلام توسایت افزونه مدیااستور برای فروش فایل گذاشتم جلوی قیمت های نمایشی 2 تا صفر اعشار میذاره، تو تنظیمات خودش ک چیزی پیدا نکردم! تو فایلها هم چیزی پیدا نکردم! جداول قیمت و محصول و اینها رو تغییر دادم و از decimal(10,2) به int تغییر دادم ،تو نمایش جداول تو phpmyadmin درست میشه و بدون صفراعشار میشه ولی تو سایت تغییر نمی کنه !
  2. با سلام ، در سایت یک بخش برای فروش فایل با media store قرار دادم و یک فایل pdf در ان آپلود کردم. در لوکال خوب کار می کرد و مشکلی نداشت و ندارد. اما وقتی سایت را به هاست منتقل کردم ، چه زمانیکه برای فایل قیمت گذاشتم و پرداخت بدرستی انجام شد و صفحه دانلود رو زدم و چه زمانی که فایل را رایگان قرار دادم و صفحه دانلود رو زدم فایل دانلود می شود ولی باز نمی شود و خطا می دهد که فایل معیوب است یا نگه داشته شده است!! درحالی که روی لوکال مشکلی نداشت. لطفا کمک
  3. باسلام تو سایتم یه منو برای یه صفحه ی آزمون قرار دادم که با ariquiz هست، می خواستم ببینم میشه قبل از ورود به آزمون ،کاربر مبلغی رو پرداخت کنه یا نه؟ به اینصورت که مثلا با کلیک روی منوی آزمون به صفحه پرداخت بره و بعد از اتمام عملیات پرداخت به صفحه آزمون منتقل بشه!
  4. با سلام، قبلا در wamp server 2 این امکان وجود داشت که سیستمی که ومپ روش نصبه تبدیل بشه به یک وب سرور در شبکه محلی. برای این کار در فایل httpd.conf خط زیر رو تغییر می دادیم : allow from 127.0.0.1 و بجای 127.0.0.1 ،آی پی سیستم رو در شبکه محلی میذاشتیم. ولی در نسخه ی جدید ومپ سرور این گزینه نیست ! کسی می دونه چجوری میشه این کار رو کرد؟
  5. با تشکر تعداد فایل هام فعلا کمتر از ده تاست و شاید نهایتا ی روزی تا 100 تا بره. که اکثرا هم پی دی اف هست. می خوام فارسی سازیش خوب باشه و اگه اشکالی داشتم کسی باشه که کمک کنه و اگه نیاز به خرید کامپوننت یا افزونه ای بود قیمتش بالا نباشه درواقع استفاده ی فراگیر داشته باشه. j2store این ویژگیها رو داره تقریبن ولی یکم پیچیده س و تنظیمات و موارد زیادی داره.
  6. سلام، جوملا 3.
  7. با سلام، می خواستم در ی قسمت از سایتم ی قسمت برای فروش چندتا فایل کوچیک بذارم فایل ها تنوع خاصی ندارن و اکثرا حجم کمی دارن، می خواستم راهنمایی کنین از چه کامپوننت یا افزونه ای استفاده کنم راحتتر و دردسترس تره؟
  8. با سلام؛ می خواستم یک افزونه برای ایجاد گالری تصاویر از یک پوشه خاص بهم معرفی کنید که کاربران بتونن به تصاویرش امتیاز بدن و درنهایت پرامتیازترین تصویر رو بشه مشخص کرد. ترجیحا امکان جلوگیری از دانلود داشته باشه . واترمارکم اگه بذاره که خیلی خوبه.
  9. حل شد، مشکل از عدم تطابق ساعت سرور و ساعت محلی بود
  10. با سلام، اگه کسی هست که با ari quiz کار کرده و می دونه چجوری میشه شروع و پایان برای یک آزمون تعیین کرد، راهنمایی کنه !
  11. avmajid

    هزینه ایجاد بخش تست و آزمون در سایت

    خب سوالای آخر :)) یکی اینکه شما به من ی افزونه می دین که بتونم نصب و استفاده کنم یا قالب اماده ؟ دیگه اینکه با جوملا 2.5 و 3 و 3.5 سازگاره ؟ سوم هم اینکه هزینه ش :))
  12. avmajid

    هزینه ایجاد بخش تست و آزمون در سایت

    من میخوام ی قسمت از سایتی که قراره طراحی بشه قسمت آزمون باشه، که از قبل اعلام کنیم فلان روز و فلان ساعت ، ازمون برگزار میشه، که اعضایی که در سایت ثبت نام کردن با ورود به سایت و کلیک روی منوی ازمون ، وارد صفحه ازمون بشن و ازمون سرساعت شروع بشه و سرساعت تموم بشه ، پاسخ ها ثبت بشه و نتایج اعلام بشه. آیا افزونه شما این ویژگی رو داره ؟ درمورد اون اتصال به درگاه بانکی، آیا میشه برای ورود به قسمت آزمون شرط پرداخت وجه گذاشت مثلا اگه کاربران مبلغ مورد نیاز رو پرداخت کردن بتونن ازمون بدن؟ باتشکر
  13. avmajid

    هزینه ایجاد بخش تست و آزمون در سایت

    منظورم از این آزمونهای انلاینه که در ی تاریخ و ساعت خاص شروع میشه و مثلا 20 تا سوال چندگزینه ای هست که کاربران باید تو 20 دقیقه پاسخ بدن. بعد از آزمون هم نتیجه و پاسخ صحیح رو ببینن و البته مدیر سایت هم بتونه ببینه.
  14. avmajid

    هزینه ایجاد بخش تست و آزمون در سایت

    با سلام , راستش میخوام یک قسمت در سایت اضافه کنم که کاربران در زمان اعلام شده وارد اون قسمت سایت بشن و مثلا در آزمون چند گزینه ای شرکت کنن. پیاده سازی سایت با جوملا جومینا 3.7.3 و طراحی صفحه ورود و اینا رو انجام دادم تقریبا. ولی رفتم دنبال افزونه های آزمون ساز بگردم که با جوملا 3 بخونه و فارسی سازیش اوکی باشه ، دیدم حوصله شو اصلا ندارم :)) گفتم بپرسم ببینم اساتید چند میگیرن کمک کنن ؟ باتشکر.
  15. avmajid

    *جلوگیری از نمایش مشخصات کاربر پس از ورود

    باسلام، وقتی در منوی ورود ، کاربر نام کاربری و رمز عبور وارد میکنه، بلافاصله مشخصات کاربرنمایش داده میشه مثله نام و نام کاربری و تاریخ ثبت و حتی لینکی برای تغییر برخی مشخصات. میخواستم این مشخصات نمایش داده نشه اصلا!
×
×
  • افزودن...