رفتن به مطلب

mraf

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    62
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    3

آخرین بار برد mraf در مهر 22 2014

mraf یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

3 دنبال کننده

درباره mraf

  • درجه
    Advanced Member

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://mraf.ir
  • ICQ
    mazafard
  • Yahoo
    m_asadoolahi43
  • Jabber
    mazafard@gmail.com

اطلاعات پروفایل

  • جنسیت
    Male
  • موقعیت:
    تهران

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mraf

    آپدیت جوملا

    متاسفانه در یک بخش از فرمایش شما هم عقیده نیستم!! می تونم بپرسم تغییرات اعمال شده در بسته ی نصبی شما نسبت به بسته ی اصلی جوملا ( بجز لوکالایز کردن ) چی هست ؟ ممنون ! خدا خیرتون بده ... این رو به کاربر بگید! من فکر میکنم این مبحث کمی به درازا داره کشیده میشه و وقت شریف شما و وقت بنده رو تلف می کنه! اما اگر رویه ی شما این باشه که مشکل کاربر حل بشه ولو با تغییر هسته خوب حرفی دیگه توش نیست. موفق باشید!
  2. اشتباه دیدیم نگیم ؟‌ چشم
  3. mraf

    عدم auto play در افزونه اسلایدشو Sj Carousel

    من پوزش می خوام بابته تاخییر در پاسخگویی به شما دوست عزیز به دلیل مشغولیت فراوان لینک مساله شما رو در پایین آوردم اما اینکه قالب شما دارای ارور باشه یه مساله دیگه ست! باید با این راه حلی که به شما عرض کردم حل میشد! http://www.smartaddons.com/forum/241-sj-joomla3/8023-sj-carousel-autoplay-is-it-posible
  4. البته ۲ تا نکته فراموش نشه! ۱- این کار اصولی نیست بدلیل ریدایرکت شدن و زمان لود بیشتر.... (‌مسنتدات در صورت نیاز ارایه میشه) - از طریق htaccess انجام بشه .. ۲- این مساله که فرمودین فقط برای وب سایت های ایرانی نیست .... خود گوگل هم رعایت می کنه و اون هم به این دلیل که www کاملا یک ساب دومین هست مثل www1 یا هر چیز دیگه و گوگل هر کدوم از این ۲ را یک سایت متفاوت میشناسه و وقتی جفت سایت ها یک شکل باشن گوگل بدلیل مطالب هم شکل و تگراری سایت شما را از نظر ارزش مطلب بی ارزش محاسبه میکنه! مانا باشید!
  5. mraf

    خطا "آپلود فایل به سرور با مشکل روبرو شد"

    سلام آیا ورژن Akeeba رو همخوان با نسخه جوملای مرتبط نصب کردید؟ ( چقدر فارسی گفتن سخته ) من خاطرم هست پارسال برای اینکه روی جوملا ۲.۵ AKeeba نصب کنم ۴-۵ الی نسخه قبل تر از نسخه به روز اون رو نصب کردم فقط و فقط بخاطر اینکه در ورژن جدید به باگ داشت پس لطفا نسخه جوملا + نسخه Akeeba رو هم بفرمایید مانا باشید
  6. mraf

    آپدیت جوملا

    سلام باتشکراز پاسخ زیبا و مودبانه شما در مقابل انتقاد بنده ! دست برقضا ممکن هست بنده اطلاعات کمی در این خصوص در مورد تیم های نوپا و رویه اشون داشته باشم اما سابق بر این درتمامی کامیونیتی های جوملا پشتیبانی از بروزرسانی جوملا به عهده ی هر تیمی که کاربر به اون مراجعه می کنه به نام جوملا هست نه فقط تیم X! لیکن بنده هنوز کاملا متوجه منظور شما نشدم که در کدام خصوص پاسخ بنده رو دادین! ۱- در خصوص انتقاد بنده ؟‌ ۲- در خصوص راهنمایی بنده به کاربر محترمی که سوال داشتن ! ۳- در خصوص میزان اطلاعات شخصی بنده ؟ ۴- در خصوص نحوه ی ترجمه ی تیم ها ؟ ۵- در خصوص میزان و زمان نگاه بنده به کارهای تیم های ایرانی ؟‌ گاه بهتر بجای هزینه کردن زمان و هزینه برای بعضی مثال همان ابتدا مشکل رو حل کرد. مانا و پیروز باشید!
  7. mraf

    آپدیت جوملا

    آخرین نسخه ؟ آخرین نسخه صد البته ۳.۳ هست دوست عزیز ! بهتره بگید آخرین ترجمه ی اون تیم برای جوملا نسخه ی فلان هست دوستان مدیر هم کم لطفی می کنند و گر نه هسته ی همه ی تیم ها یکی هست و ممکنه فقط نوع ترجمه فرق کنه! و این پاسخ در شان مدیرایه انجمن نیست که برید توهمون انجمن اون جا مشکلتونو بر طرف کنید! شما انجمن جوملا هستین حال اینکه جومفا باشه یا جومینا یا .... پاسخ ندادن به سوالات کمی بچه گانه به نظر میرسه! در پاسخ به دوست گرامی در نهایت شما با کمی تلاش حتی می تونید به نسخه ی ۳ حولاتونو ارتقا بدید . فقط باید در نظر بگیرید که قالب ماژول ها کامپوننت ها و پلاگین ها یی که استفاده می کنید حتما نسخه ی بالاتر رو ساپورت کنه و اینم جز با جستجو در سایت تولید کننده اش یا اکستنشن جوملا میسر نیست سپس بسته آپگرید رو تهیه کنید از سایت خود جوملا - ( توسعه دهنده ی اصلی جوملا و نه تیم های مترجم و برگردان فارسی ) یعنی joomla.org و سپس بسته ی زبان تون رو برای نسخه ای که استقاده میکنید از جوملا تهیه کنید و نصب کنید! مانا باشید!
  8. mraf

    عدم auto play در افزونه اسلایدشو Sj Carousel

    ببینید اگر دست تغییر داده باشین و طبق دستور یه ایراده دیگه هم من دیدم که ممکن از اون باشه ! در صفحه دو- سه تا ماژول اختصاصی html هست که توی js اشون کانفیلت اجاد میکنه اونم بخاطر $ - فکر کنم چیزی که یادم هست ماژول لاگین و یه دونه هم در فوتر بود... بهتره اونا رو هم بجای $ تبدیل به jQuery کنید و $ رو پاس بدین به فانکشن اون !
  9. mraf

    آپدیت جوملا

    لطفا دسترسی بدید براتون انجام بدم
  10. mraf

    آپدیت جوملا

    بسته ای که دانلود کردین مال کدوم تیم بوده ؟‌ در ادامه ی صحبت دوستان : حتما کامپوننت Akeeba Backup رو نصب کنید بعد یه بک آپ از سایتتون بگیرید سپس اقدام به بروزرسانی کنید
  11. mraf

    responsive کردن قالب

    بله - استایل rtl فقط جهت را راست چین می کنه .... گاهی نیاز هست که جایگاه ها - مرجین - .... هم تنظیم درست بشه ...
  12. mraf

    عدم درج ابعاد در JCE

    دمو اگه بدید راحت تر میشه کمکتون کرد!!
  13. شاید ایت بدردت بخوره .... http://www.svnlabs.com/live-broadcast-in-joomla http://blog.svnlabs.com/live-camera-streaming-with-flash-media-encoder-red5/#.U82_U4CSxIU https://dl.dropboxusercontent.com/u/49330462/cdn/wp-content/uploads/2014/07/Wowza-FMLE.pdf https://www.ostraining.com/support-forum/joomla-support/is-there-any-extension-to-play-a-good-streaming-on-live/ http://extensions.joomla.org/extensions/multimedia/multimedia-players/video-players-a-gallery/812 http://www.ustream.tv/
  14. mraf

    justify نبودن قالب

    خوبه که میشه
  15. mraf

    عدم نمایش یک مطلب خاص

    سلام من بررسی کردم اما تو دسته بندی ها مطلبی با این آدرس نبود : http://amb-ci-cc.com/English/index.php?option=com_content&view=article&id=8&Itemid=148〈=en میشه تصویر بزارید مدوم مطلبو می فرمایید ؟
×
×
  • افزودن...