رفتن به مطلب

t2krar

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره t2krar

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

531 بازدید کننده پروفایل
  1. t2krar

    مشکل در پرداخت ماژول بانک ملت ویرچومارت

    دوستان من هم همین مشکل رو دارم لطفا کسانی که اطلاع دارند کمک کنند. قطعا برای این افزونه زحمت های فراوانی کشیده شده برای فارسی زبانان اما بسیاری از سوالات ومشکلات درمورد ویرچومارت وجود داره که در انجمن ها می بینیم کسی پاسخ نمی ده.
  2. سلام من این افزونه رو نصب کردم. در قسمت پیکربندی استان ها و شهر ها رو نمی شه اضافه کرد. مثلا در قسمت قوانین برای منطقه 1 در تب کشور ها فقط این گزینه وجود داره Islamic repoblic of iran چطور می تونم نام استان ها و شهر ها را ایمپورت کنم ؟
  3. آدرس و یوزر رو در پیغام خصوصی ارسال کردم. ممنون
  4. سلام. من یک بسته ی همراه با قالب و ماژول نصب کردم که روی لوکال همه چیز درست کار می کنه ، آپلود کردم روی هاست، وقتی آی پی هاست رو هم وارد می کنم درسته ولی آدرس دامین رو که وارد می کنم زیر منو ها باز نمی شه اسلاید شو به هم ریخته و کار نمی کنه و همچنین یکسری از ماژول ها روی سایت درست نشون داده نمی شه. ورژن php و mysql هم با نسخه ی لوکالم یکیه. روی هاست cpanel و directadmin هم تست کردم باز هم کار نمی کنند. کسی می دونه چطور می شه این مشکل رو حل کرد ؟ در ضمن آپدیت ها هم انجام شده
  5. t2krar

    تنظیم ساعت جوملا افزونه ی آمار بازدید

    سلام من افزونه ای برای سایت جوملایی نصب کردم بنام jv counter . مشکلی که باهاش دارم اینه که ساعت 8 شب آمار بازدید امروز شروع میشه. ما بقی جاهای سایت مثل ساعت در قسمت مطالب و ... ساعت درست تنظیمه اما نمی دونم این ماژول از کجا ساعتو می خونه که از 8 شب امروز شروع می شه و به 8 شب فردا ختم می شه. راهکاری برای حل این مشکل وجود داره ؟ ساعت سرور هم تنظیمه.
  6. من در یک وب سایت از k2 و cb استفاده می کنم. می خوام ارسال ها گروهی از کاربرا رو محدود به تعداد خاصی در ماه کنم. مثلا 2 ارسال در ماه. نمی دونم داخل این افزونه ها این امکان وجود داره یا باید افزونه ی دیگه ای نصب کنم ؟ اگر کسی اطلاع داره ممنون می شم کمک کنید. ----------------------------------------------------------------------------------------------- کسی نمی دونه ؟
×
×
  • افزودن...