رفتن به مطلب

mohammad.torabi

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره mohammad.torabi

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

425 بازدید کننده پروفایل
  1. آقا ممنون از لطفتون و توضیح خوبتون و شرمنده بابت سوتی که دادم و لینک رو یادم رفته کپی کنم. این لینک https://try.sppagebuilder.com/index.php/page-templates/home-corporate میشه یه نگاهی بندازید؟
  2. با سلام خدمت دوستان عزیز من تازه با کامپوننت sp page builder آشنا شدم و خیلی هم پیشرفته هستش و بدرد بخور مخصوصا این موضوع که کار طراحی رو خیلی سریع می کنه. اما سوالی که برام وجود داره تاثیر اینت افزونه روی سئو سایت هست مخصوصا زمانی که داخل صفحه اصلی ازش استفاده میشه، چون تمام استایل ها رو داخل صفحه اصلی ایجاد میکنه و تا جایی که من یادمه این کار باعث میشه سئو سایت بیاد پایین. اگه از دوستان کسی در این باره اطلاعاتی داره خوشحال میشم که منو هم در جریان بزاره. اینم لینک یکی از قالب های خود سایت جوم شیپر هست که با این کامپوننت ساخته شده، بی زحمت یه source بگیرید ببینید. ممنون و متشکر
  3. mohammad.torabi

    eror در هنگام نصب هر افزونه ای در سایت

    سلام دوست عزیز هاست رو از جومینا هاست گرفتم و یک مورد دیگه این که من همین افزونه ای که میخواهم روی این سایت نصب کنم دقیقا روی دو سایت دیگر که آن ها هم روی سرور جومینا هست نصب کردم. بازهم احساس می کنید اشکال به همان شیوه ای که گفتید حل می شود؟
  4. mohammad.torabi

    eror در هنگام نصب هر افزونه ای در سایت

    با سلام خدمت تمامی دوستان و همراهان جومینایی بنده تقریبا یک هفته ای است که می خواهم روی سایتم کامپوننت یا ماژولی نصب کنم و انجام نمیشه و به مشکل برمیخورم. خطا هم بدین شکل هست: 500 - یک خطا اتفاق افتاده استDatabase error - Database error - You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near \'\' at line 3 SQL=SELECT extension_id FROM desi_update_sites_extensions WHERE update_site_id = میشه لطفا راهنمایی کنید.
×
×
  • افزودن...