رفتن به مطلب

metro

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره metro

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

449 بازدید کننده پروفایل
  1. metro

    نمایش index.php در url

    بحث من نمایش یا عدم نمایش index.php در نشانی سایت نیست. منظورم این است که در جستجوی نام سایتم در گوگل یکی از نتایج جستجو، نشان دهنده صفحه ای از سایت است که عملاً همه ی مطالب در صفحات مختلف را بصورت تقریباً بهم ریخته در یک صفحه نمایش داده می شود. این لینک بصورت www.mysite.com/index.php/component/content/ نمایش داده می شود. برای جلوگیری از نمایش چنین صفحه ای چه باید کرد؟ ------------------------------------------------ ظاهراً چنین صفحه ای ایندکس بالایی در گوگل گرفته است!! ------------------------------------------------ کسی در این زمینه میتونه کمک کنه ------------------------------------------------ چرا کسی جواب نمی ده!
  2. metro

    نمایش index.php در url

    سلام اخیراً با جستجوی نام سایتم در گوگل کل مطالب سایت در URL با نام www.sitename/index.php/component/content/category/11-demo-content یا www.sitename/index.php/ /5-menu-options مشاهده می کنم. این موضوع به چه علت است و راه حل رفع آن چیست؟
  3. metro

    مشکل در نمایش یک مطلب

    سلام من می خواهم مطلبم را در تب tutorial بعد ازGantry documentation وارد کنم. اما مطلب نمایش داده نمی شود. Doc66.pdf
  4. metro

    مشکل در نمایش یک مطلب

    این مطلب را قصد دارم به عنوان یک مطلب جدید اضافه کنم طوری که بعنوان گزینه های یک Tab نمایش داده شود. نام ماژول : RokGallery Module است.
  5. metro

    مشکل در نمایش یک مطلب

    با سلام سطح دسترسی Category مورد نظر و مطلب Public است. وضعیت انتشار هر دو نیز Published است. نمی دانم مشکل از کجاست! یک نکته این که ordering مطلب صفر است که نمی دانم منظور چیست! در هر صورت امکان نمایش مطلب وجود ندارد!
  6. metro

    مشکل در نمایش یک مطلب

    با سلام من یک مطلب در Article manager اضافه کردم وسپس category آنرا که از قبل ایجاد کرده بودم، در edit article به آن اختصاص دادم. اما این مطلب در Tab های آبشاری که تمامی مطالب همان category نمایش داده می شوند، موجود نیست! این مشکل چگونه برطرف می شود؟
  7. metro

    تفاوت های اعمال تغییر لوکال و آنلاین

    با سلام جهت اعمال تغییرات در سایت پس از آنکه در ابتدای امر سایت لوکال را به هاست منتقل کردیم آیا می بایست پس از آن برای انجام هر تغییری بهتر است آن را در سایت لوکال اجرایی کرده سپس به هاست منتقل کنیم یا از نشانی domain/administrator هم تغغیرات را اعمال کرد! کدام یک مزیت بیشتری دارد؟
  8. metro

    مشکل در یافتن مطالب

    با سلام تمام ماژول ها را در module manager جستجو کردم. حتی با قیلطر کردن custom html ماژول ها هم مجدداً به نتیجه ای نرسیدم! امکان دیگری برای یافتن ماژول این مطلب وجود دارد؟
  9. metro

    مشکل در یافتن مطالب

    تیتر این مقاله ی سایت را در Article manager پیدا کرده و ویرایش کردم با اینکه در حالت Publish قرار دارد، اما تغییراتی انجام نمی گیرد! اما مطالب دیگر در همان Category قابل ویرایش و نمایش تغییرات می باشند! بنظر شما مشکل از کجا می تواند باشد؟
  10. metro

    مشکل در یافتن مطالب

    با سلام جهت ویرایش مطالب یکی از Tabها، هر چه قدر در Article manager به دنبال این مطلب می گردم پیدا نمی کنم! من مدیریت سایت را از شخص دیگری تحویل گرفته ام که به وی دسترسی ندارم. چگونه این موضوع را حل کنم؟
  11. metro

    عدم نمایش مطلب یک ماژول

    سلام اخیراً در صفحه اصلی سایت ماژول roktabs هشداری نمایش میداد که با دانلود و نصب مجدد آن این هشدارها دیگر نمایش داده نمی شوند. این ماژول امکان ارائه مطالب در چند tab را فراهم می کند. اما اکنون از 4 مطلبی که در tab ها موجود بود تنها 3 مورد در سایت نمایش داده می شود. من مجدداٌ مطلب دیگری به این tab ها اضافه نمودم اما باز هم 3 tab بهمراه مطالبشان نمایش داده می شوند. (یکی از tab های قبلی حذف و مورد جدید جایگزین شد) به نظر شما این مشکل چگونه حل می شود؟
  12. metro

    هشدار در نمایش لوکال سایت

    با سلام اما من به شکل دیگری موضوع را حل کردم، به این صورت که مجدداً این ماژول را دانلود و نصب کردم. با اینکه پیغام هشدار مذکور نمایش داده نشد،اما با اینکه در محتوا در انتهای مطلب، عنوان "اطلاعات بیشتر" لینک شده بود، الان در نمایش علاوه بر "اطلاعات بیشتر"، عنوان “read more” هم نمایش داده می شود. از آنجا که این مطلب را از اول خودم ایجاد نکرده ام نمی دانم این موضوع را چطور حل کنم من نمیدانم کدام فایل را باید ویرایش کنم و کدنویسی گفته شده را انجام دهم
  13. metro

    هشدار در نمایش لوکال سایت

    با سلام اخیراً در نمایش لوکال سایت هشدار ذیل در صفحه نخست ظاهر می شود: Warning: Creating default object from empty value in C:\xampp\htdocs\***********\modules\mod_roktabs\helper.php on line 401 البته از سرور مجازی Xampp v3.2.1 استفاده می کنم و نمی دانم ورژن PHP را چگونه پیدا کنم سوال من این است که چطور می توان از نمایش این هشدار جلوگیری کرده و مشکل را حل نمود.
  14. metro

    مشکل در اتصال لوکال هاست به دیتابیس-phpadmin

    این افزونه که می گید دقیقاً چیکار میکنه؟
  15. metro

    مشکل در اتصال لوکال هاست به دیتابیس-phpadmin

    منظورشما همان یوزر و پسوردی هست که موقع نصب جوملا برای دیتابیس تعیین می کنیم؟
×
×
  • افزودن...