رفتن به مطلب

golahmadi

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره golahmadi

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

602 بازدید کننده پروفایل
  1. golahmadi

    خطا در نصب ماژول

    با سلام و احترام من هر ماژولی از سایت شما دانلود میکنم موقع نصب و آپل.داین خطا را میدهد: JFolder::create: Could not create directory Warning: Failed to move file!
  2. golahmadi

    counter

    این ماژول برای جوملا ی من کار نمیکنه.
  3. golahmadi

    counter

    میخوام گزارشی از آمار بازدید کنندگان سایتم داشته باشم. زیاد آنلاین ها برام مهم نیست.
  4. golahmadi

    search

    با سلام من وقتی لغتی را در سایتم سرچ میکنم ، در نتیجه سرچ انجام شده یه سری پیشنهاد میاد که ایا تمام لغت ها رو سرچ کنه و بر چه اساسی سرچ کنه ، من نمیخوام این پیشنهاد ها بیاد چطور می تونم حذفشون کنم؟ جوملام 2.5.11 هست.
  5. golahmadi

    سئو

    با سلام و احترام ببخشید من قالبمو برای طراحی وب سایتم از یک سایت انگلیسی دانلود کردم و در قسمت فوتر قالب نام گروه سازنده این قالب نوشته شده بود که لینک میشد به سایت اصلی قالب، بعد من چون داشتم برای یک شرکت سایت طراحی می کردم ، در کد فوتر سایت تغییراتی ایجاد کردم و به جای اسم گروه سازنده ، نام شرکت خودمون رو گذاشتم و به همین سایت خودمون لینکش دادم. آیا این کار در seo کردن من تاثیر منفی دارد ؟ چون سایت من یا این که در گوگل index شده اما هنوز در pagerank گوگل، به صورت N/A (not available) می باشد. البته شایان ذکر است که در قسمت ابتدایی کد php و css قالب من نیز اسم گروه تولید کننده و نویسنده قالب وجود دارد.
  6. golahmadi

    phoca gallery

    با سلام و احترام من در سایتم از کامپوننت فوکا گالری استفاده می کنم ، بعد وقتی روی عکس کلیک راست می کنم و save image as... رو میزنم اسمی که به صورت پبش فرض میاد برای ذخیره به این شکله : phoca_thumb_l_108 ، (108 اسم عکسمه )، من نمیخوام در اسم پیش فرض phoca_thumb.. بیاد و فقط میخوام نام عکسم مثلا 108 بیاد. چی کار باید بکنم ؟
  7. golahmadi

    حجم عکس

    با سلام میخواستم بدونم حجم هر عکس برای آپلود شدن در گالری تصاویر سایت باید حدودا بین چه بازه ای باشه تا هم سایت رو کند نکنه و هم بهینه باشه ؟
  8. golahmadi

    حجم وب سایت

    ممنون از راهنمایی خوبتون. فقط ببخشید من باید بعد از نمایش نتیجه به ستون grade ها نگاه کنم تا مشکل سایت رو بفهمم؟
  9. golahmadi

    مشاهده سرعت سایت

    با سلام و احترام ببخشید از کجا منم باید بفهمم که حجم یا سایز هرقسمت سایتم چند کیلوبایته؟ مثل این عکسه. ممنون
  10. golahmadi

    حجم وب سایت

    با سلام و احترام معمولا حجم یک وب سایت باید چقدر باشه که سرعت بالا آمدن سایت خوب باشه و سریع بیاد؟ با تشکر
  11. golahmadi

    تعداد عکس ها در فوکاگالری

    سلام متاسفانه هرکار می کنم عکس براتون آپلود نمیشه. چرا در یک تب نمایش داده میشه ، من به گفته شما عمل کردم اما جوابی نگرفنم.
  12. golahmadi

    پرانتز در فوکاگالری

    با سلام پرانتز هایی که تعداد عکس در هر فولدر، در فوکا گالری را نشان می دهند ، درست نمایش داده نمیشوند. یعنی به عنوان مثال به جای اینکه اینجوری نمایش داده شوند: نمایشگاه(4) ، اینجوری نمایش داده می شوند: (نمایشگاه (4 من باید کجا رو تغییر بدم که این اعداد با پرانتز درست نمایش داده شوند.
  13. golahmadi

    تعداد عکس ها در فوکاگالری

    ممنون از راهنماییتون. اما منظور من چیز دیگری بود ، برای واضح تر شدن منظورم عکسی را به همراه این پیامم برایتان اپلود میکنم . میخواهم هم "بازدید مجموعه" و هم "تعداد تصویر در مجوعه " پنهان یا حذف شوند.
  14. golahmadi

    تعداد عکس ها در فوکاگالری

    ممنون . کاری که گفتید را انجام دادم ، به همراه تغییر دادن چند تنظیمات دیگر به هدفم رسیدم. خیلی ممنونم. الان یه سوال دیگه برام پیش اومده: الان هم در فولدرهام تعداد عکس ها نمایش داده میشه هم تعداد بازدید ها ؛ میخوام "تعداد بازذیذها " رو مخفی کنم اما تنظیماتی در این باره پیدا نکردم، میشه کمکم کنید. با تشکر فراوان
  15. golahmadi

    تعداد عکس ها در فوکاگالری

    با سلام من از فوکاگالری استفاده می کنم و برای تمام آلبوم ها و عکس هام یک منو با عنوان "گالری عکس" دارم، نوع آیتم منو را "فهرست تصاویر(نمایش مجموعه)" گذاشتم ، من میخواهم که هر فولدر ، تعداد عکس های داخل اون فولدر را در کنار نام فولدر نمایش بده ، اما هرکار میکنم درست نمیشه و اگر هم تعداد عکس ها رو نشون بده ، دوبار آلبوم ها تکرار میشن ! یه بار با نمایش تعداد عکس های داخل هر البوم یه بار هم بدون نمایش تعداد . اما من فقط میخوام با نمایش "تعداد" عکس ها نشون داده بشن.
×
×
  • افزودن...