رفتن به مطلب

sky2

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره sky2

  • درجه
    عضو تالار جومینا

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. sky2

    مشکل در تغییر قوانین Ads manager

    سلام من کامپوننتقAds manager را از همین سایت گرفتم و نصب کردم و از تلاش هاتون برای فارسی سازی این کامپوننت تشکر می کنم اما قصد دارم قوانین خودم را در این کامپوننت قرار بدم . اما نتونستم جایی را برای وارد کرن قوانین پیدا کنم .ممنون می شم اگه دوستان کمک کنند
  2. sky2

    کامپوننت مدیریت آگهی و تبلیغات

    بله درسته . اشتباه از من بود .من کامپوننت را از همین انجمن گرفتم و نصب کردم .اما نتونستم تغییراتی روی منوی قوانین ایجاد کنم .میخواستم قوانین خودم را روی ان قرار بدم ممنونم از کمکتون .
  3. با سلام خدمت دوستان امکانش هست این کامپوننت را با یک سیستم پرداخت لینک کرد که هر کس مایل به ارسال آگهی باشه ماهیانه هزینه ای رو پرداخت کنه ؟
  4. sky2

    کامپوننت مدیریت آگهی و تبلیغات

    با سلام من یک کامپوننت مدیریت آگهی برای جوملا 1.5 می خوام البته توی انجمن را دیدم اما کامپوننت هایی مثل ads manager را پیدا کردم که برای جوملا 1.7 به بالا هستن من یه چیزی در حد ads manager می خوام البته برای جوملا 1.5 ممنون می شم اگه کمکم کنید.
  5. sky2

    مشکل در منو ها

    ممنون ازراهنمایی تون حرف تون درسته . و برای تایید حرفتون حتی روی بعضی لینک ها آدرس به صورت زیر در می آید(منظورم تاریخ بعد از / است که به جای نام کامپوننت آمده) اما یک سوال از کجا می شه حلش کرد ؟با هاش خیلی کلنجار رفتم نشده و بدتر اینکه بعد از 2 روز که وارد سایت شدم این مشکل ایجاد شده یعنی عملا تغییراتی رو سایت ایجاد نکردم و آخرین بار فکر می کنم مشکلی نداشت! http://rkh.ir/index.php/1389-10-23-06-39-59 1-2 روز هاستم قطع بود ممکنه مشکل از تغییراتی باشه که مدیر هاست ایجاد کرده ؟(البته این فقط 1 فرضیه است !)
  6. sky2

    مشکل در منو ها

    منظورتون از طریق فایل های css است ؟ اما من تغییراتی ایجاد نکردم که بخواهد این طور به هم بریزه !
  7. sky2

    مشکل در منو ها

    [align=right]آدرس سایت : www.rkh.ir [/align]
  8. sky2

    مشکل در منو ها

    [align=right]سلام دوستان من یک مشکل با منو ها دارم اینکه وقتی روی هر منو کلیک می کنم کاملا بهم ریخته و بدون قالب باز می شه و روی بعضی از منو ها خطای 404 را میده البته یک تاپیک شبیه این و تو انجمن دیدم اما مشکل کمی باهاش متفاوته .سایت من تا 2 روز پیش بدون هیچ مشکلی کار می کر د اما امروز مشکل داره راستی راههای توی تاپیک قبل رو چک کردم مشکل از اونا نیست ممنون می شم کمک کنید [/align]
×
×
  • افزودن...