رفتن به مطلب

mobtadi

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    50
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

درباره mobtadi

  • درجه
    Advanced Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. mobtadi

    خطا در نمایش مدیریت رسانه ها

    ممنون از توضیحاتتون. فقط یه سوال داشتم و اون ااینکه به نظرتون لازمه که قبل از به روز رسانی، از سایتم یک نسخه بک آپ تهیه کنم؟؟؟
  2. mobtadi

    خطا در نمایش مدیریت رسانه ها

    تشکر. حالا میشه بی زحمت بگید که من برای به روز رسانی یه جوملای به روز، چه کار باید بکنم و چطوری به روز رسانیش کنم؟
  3. mobtadi

    خطا در نمایش مدیریت رسانه ها

    با سلام و تشکر جناب قاسمی. ولی جوملای من به روز هست. یعنی حداقل اینکه تو قسمت مدیریت و کنترل پنل زده جوملای شما به روز می باشد. و یک تیک سبز رنگ هم زده...!!!!
  4. mobtadi

    خطا در نمایش مدیریت رسانه ها

    با سلام بر دوستان. پوشه های مدیریت رسانه من نمایش داده نمیشه و دو خط ارور به شکل زیر میده : ... /public_html/administrator/components/com_media/helpers/media.php on line 167 ...public_html/administrator/components/com_media/helpers/media.php on line 169 نمی دونم مشکل از کجاست . ممنون میشم راهنمایی کنید.
  5. تشکراز لطف شما. واقعا کمک کردید.
  6. با سلام. من نمیتونم به قسمت پنل مدیریت وارد بشم و فکر میکنم که به علت این باشه که آخرین بار ندونسته پلاگین تشخیص هویت رو فعال یا غیر فعال کردم چون خطای زیر رو میده : JAuthentication: :__construct: امکان بارگذاری کتابخانه تشخیص هویت وجود نداردو حالا نمیدونم چی کار باید بکنم. در صورت امکان راهنمایی کنید. ممنون.
  7. خودم با سرچ کردن تو سایت های خارجی جوابش رو پیدا کردم و میذارم اینجا شاید به درد کسی بخوره. خیلی ساده بود من از وقتی که پلاگین جستجوی هوشمند سایت رو فعال کردم این اتفاق می افتاد. و حالا با غیر فعال کردنش این مشکل برطرف شد. موفق باشید.
  8. ممنون از شما. فعال کردم و خطای زیز رو میده: Warning: require_once(/home/cp17136/public_html/administrator/components/com_finder/helpers/indexer/adapter.php) [function.require-once]: failed to open stream: No such file or directory in /home/cp17136/public_html/plugins/finder/categories/categories.php on line 16 Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required '/home/cp17136/public_html/administrator/components/com_finder/helpers/indexer/adapter.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/cp17136/public_html/plugins/finder/categories/categories.php on line 16
  9. با سلام به دوستان. من مشکلی دارم و اون اینه که زمانی که میخوام یک مطلب و یا یک منو رو از حالت انتشار به حالت منتشر نشده در بیارم، بعد از انتخاب آیتم مورد نظر، زمانی که روی دکمه های انتشار و منتشر نشده کلیک میکنم، به یک صفحه سفید میرم در صورتی که به نظر میرسه نوار آدرس درست باشه و وقتی که با فلش عقب به صفه قبل برمیگردم و روی بررسی کلیک میکنم تازه تغییرات اعمال میشه. ولی همش این نیست متسفانه. چون مثلا اگه بخوام برای یک کامپوننت یک آیتم جدید بسازم و بعد از تعریف کردنش بخوام ذخیره اش کنم با زدن دکمه ذخیره باز هم همین اتفاق میوفته و به یک صفحه سفید میرم. و اینبار به صفحه index.php میرم. ممنون میشم راهنمایی کنید.
  10. mobtadi

    میزان آپلود در سیستم فروش فایل جوملا

    ممنون از شما دوست عزیز. من هم با شما هم نظر هستم و فکر میکنم این یکی از مشکلات این افزونه خوبه. ولی من خودم یه راه حل پیدا کردم و اینجا مطرحش میکنم شاید خیلی حرفه ایی نباشه و خیلی از دوستان بدونن ولی برای اونهایی میگم که شاید به این مشکل برخورد کنن. اول یه کالای جدید میسازیم با یه فایل موقت ترجیحا کم حجم و بعد میریم از طریق سی پنل او فایل رو پیدا میکنیم و دلیتش میکنیم و بعد یه فایل با حجم دلخواه با همون حجم از طریق سی پنیل آپلود میکنیم.به این ترتیب این فایل جدید با حجم زیاد و دلخواه جایگزین اون فایل قبلی موقت میشه چون هم اسم هستن. موفق باشید.
  11. mobtadi

    میزان آپلود در سیستم فروش فایل جوملا

    با سلام. من در سایتم از "سیستم فروش فایل جوملا" استفاده میکنم: http://forum.joomina.ir/topic/21867-%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%AC%D9%88%D9%85%D9%84%D8%A7-25-%D9%85%D8%AA%D8%B5%D9%84-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9%DB%8C-%D9%88-%D9%BE/ اما دوستان بهتر میدونند که میزان آپلود نهایت تا 20 مگابایت محدودیت داره و بیشتر از اون از طریق سایت نمیشه فایلی برای ایجاد یک کالای جدید در "لیست کالا" افزونه آپلود کرد برای همین من با مشاوره گرفتن از میزبانی هاستم متوجه شدم که میشه از طریق کنترل پنل خود "سایت" به میزان حجم دلخواه فایل آپلود کرد. حالا مشکلی که من دارم اینه که چطور بتونم اون فایل رو در همون جایی که دلم میخواد آپلود کنم.در واقع منظورم اینه که من بتونم از طریق آپلود کردن در سی پنل "سایت" یک فایل برای گزینه خرید آپلود کنم.و آیا اصلا این کار شدنی هست؟؟؟ در نهایت چکیده مشکل من اینه: امکان قرار دادن فایل بدون محدودیت حجم برای فروش در "سیستم فروش فایل جوملا". لطفا راهنمایی کنید. با تشکر.
  12. با سلام. میخواستم بدونم میشه کاری کرد که کاربر برای خرید، نیازی به پر کردن فیلدهای نام ، نام کاربری، ایمیل ، و... نداشته باشه و بتونه مستقیم خریدش رو انجام بده؟؟ با تشکر
  13. با سلام. میخواستم بدونم که آیا ظرفیت برای آپلود فایل تو این کامپوننت محدوده؟؟ اگه جواب مثبته، چطور میشه نامحدودش کرد؟؟ و آیا اصلا میشه نامحدودش کرد؟ ممنون.
  14. mobtadi

    خطا در نصب افزونه ها

    باسلام وخسته نباشید من برای نصب هر افزونه ایی اقدام میکنم این خطای زیر رو میده: JFolder::create: مسیر open_basedir وجود ندارد هشدار: انتقال ناموفق فایل! نمیدوم مشکل از کجاست.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید. باتشکر.
  15. با سپاس.حتما انجام میدم.فقط اگه لینک آموزش بک آپ گیری در دست دارید،ممنون میشم بذارید.چون تا الان این کا رو انجام ندادم. تشکر.
×
×
  • افزودن...