رفتن به مطلب

aliriza

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    76
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید


فعالیت های امتیازی

  1. Like
    aliriza به مصطفی صفرعلی امتیاز داد در مشکل با افزونه کومنتو   
    با سلام
     
    با جستجو سریعتر به پاسخ میرسید !
     
    پست شماره 4 تاپیک زیر را ببینید
     
    http://forum.joomina.ir/topic/21745-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88%D9%86%D9%86%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D9%85%D9%86%D8%AA%D9%88/#entry103601
     
    موفق و پیروز باشید
    یا حق
  2. Like
    aliriza به دفاعی امتیاز داد در ارسال خودکار مطالب سایت در فیس بوک با استفاده از RSS Graffiti   
    1- ابتدا وارد آدرس زیر شوید و روی گزینه ” Add New Publishing Plan ” کلیک کنید.
    https://apps.facebook.com/rssgraffiti  
    2- یک نام برای خود انتخاب کرده و گزینه ” Create Publishing Plan ” را کلیک کنید.
     
    - در صفحه بعدی روی نامی که ساخته اید کلیک کنید.
     
    4- در صفحه ای که باز می شود ، می توانید یکی از صفحات یا دیوارهای فیس بوکی خود را انتخاب کنید تا مطالبتان به همان یک صفحه انتقال پیدا کند.

    5- در کادر Post Style می توانید یکی از 3 گزینه را انتخاب و نتیجه آن را در کادر Preview مشاهده کنید.
    گزینه Standard : با انتخاب این گزینه ، یک تصویر کوچک برای مطلب و یک عنوان و چند خط توضیحات را از RSS سایت شما بیرون کشیده و در ف-ی-س ب-و-ک شما منتشر می کند.
     
    گزینه Compact : با انتخاب این گزینه ، مطالب سایت فقط با یک عنوان در ف-ی-س ب-و-ک منتظر خواهد شد.
     
    گزینه Status Updates : با انتخاب این گزینه هم ، عنوان مطالب سایت همراه با لینک مطلب که در یکی از سایت های کوتاه کننده لینک قرار گرفته است ، در ف-ی-س ب-و-ک منتشر می شود. البته شما باید در مرحله بعدی اگر می خواهید لینک مطلب توسط یکی از سرویس های کوتاه کننده لینک در ف-ی-س ب-و-ک منتشر شود را تنظیم کنید.

    6- در همان صفحه روی سربرگ Bit.ly / Options کلیک کنید و در اینجا روی گزینه و لینک Support Page کلیک کرده و به صفحه بعدی بروید.

    7- در صفحه بعدی نیز روی لینک و عبارت ” http://bitly.com/a/your_api_key/  ” کلیک کنید تا اگر احیانا در سایت bit.ly عضو هستید ، بتواند API Key ,  Username شما را که قبلا در این سایت ثبت کرده اید را بیرون کشیده و از این طریق به آن وصل شود.
     
    8- حتما توجه داشته باشید که زمانی می توانید از سرویس bit.ly در RSS Graffiti  استفاده کنید که قبلا در آن ثبت نام کرده باشید که اگر اینطور بود در صفحه بعدی روی گزینه Sign In کلیک کنید.
     
    9- در صفحه بعدی به سایت bit.ly هدایت می شوید و باید ایمیل و پسورد اکانت bit.ly خود را وارد کنید.
     
    10- بعد از وارد شدن ، به صفحه مشخصات می روید که در آنجا مشخصات Username و API Key شما قرار دارد.
     
    11- بعد از ارتباط برقرار کردن بین دو سرویس باید به صفحه RSS Graffiti برگشته و تیک چک باکس سرویس bit.ly خود را فعال کنید و در آخر هم گزینه Save Changes را بزنید.

    12- در گام بعدی در کادر سمت چپ روی گزینه Add New کلکیک کنید و در کادر باز شده یکی از سرویس های RSS Feed یا توییتر فید را انتخاب کنید و در کادر مربوطه آدرس هر کدام را که خواستید وارد کنید. مثلا آدرس فید سایت جومینا“  joomina.ir/feed” هست. بعد روی نام فید خود کلیک کنید.

    13- در کادر بعدی در قسمت Scheduling می توانید از طریق گزینه ” Update Frequency ” تعیین کنید که در چه مواقعی سایت شما را بررسی و جستجو کند و از طریق گزینه Maximum Posts per Update نیز می توانید تعیین کنید که هر روز چند پست را در ف-ی-س ب-و-ک شما بفرستد و از طریق گزینه Post Order per Update نیز تعیین می نمایید که آخرین پست های جدید شما یا آخرین مطالب قدیمی سایتتان را در صفحه ف-ی-س ب-و-ک منتشر کند.

    14- در گام بعدی روی سربرگ Advanced کلیک کنید و در کادر باز شده  و در باکس Format Message می توانید تعیین کنید که مطالبی که از طریق این سرویس در ف-ی-س ب-و-ک منتشر می شود با بقیه مطالب شما که به صورت دستی در ف-ی-س ب-و-ک منتشر می کنید از طریق یک پیغام یا عنوان تفکیک شود. از طریق کادر Filtering Options و از گزینه Cut-off date/time نیز می توانید تعیین کنید که از چه تاریخی به بعد مطالبتان در فیسبوک ارسال شود و از گزینه Publish Delay می توان معین کرد که بین هر ارسال چند دقیقه وقفه ایجاد شود.

    15- در آخر هم روی فلشی که مابین دو کادر راست و چپ است کلیک کنید تا فید سایت به صفحه ف-ی-س ب-و-ک شما متصل شود و البته در مواقع بعدی می توانید از همین جا آن را غیرفعال کنید.

    شما می توانید در صفحه اصلی بر روی آیکون آمارگیر کلیک کرده تا روند ارسال مطالب سایت از طریق فید در صفحه فیس بوکتان را مشاهده کنید.

    نکته : البته در سرویس RSS Graffiti می توانید هر چند تا فید سایتی که می خواهید را به هر صفحه فیس بوکی به صورت متعدد از طریق گزینه Add New Publishing Plan ایجاد کنید .
    کاربرانی که این سیستم برای آنها کار نمی کند. ابتدا خوراک سایت خود را بررسی کنید و  یک بار دیگر خوراک سایت خود را به RSS Graffiti اضافه کنید و البته اضافه کردن و دیدن مطالب در ف-ی-س ب-و-ک کاملا بستگی به تنظیماتی دارد که شما تعیین می کنید که بر
    اساس چه جدول زمانی انتشار پیدا کنند.
    منبع : وب هاب
  3. Like
    aliriza به محمدحسین میری امتیاز داد در آخرین ورژن افزونه کامنتو   
    سلام
    برای زبانش فایل زبانش رو جایگزین کنید و در xml مانند قسمت انگلیسی برای زبان فارسی هم ادرس هاشو معرفی کنید
    آموزش کاملش تو انجمن بخش توسعه افزونه های فارسی هست
×
×
  • افزودن...