رفتن به مطلب

samin_s

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    10
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

1 دنبال کننده

درباره samin_s

  • درجه
    Member

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. samin_s

    درخواست مقاله

    سلام من دنبال یه افزونه میگردم که کاربر درخواست مقاله بده و پرداخت انجام بده و یا از حساب کاربریش کم بشه و بعد مقاله براش ارسال بشه و در لیست مقالات آماده دانلود قرار بگیره.شبیه کاری که در terapaper.com انجام مبشه.لطف میکنید راهنمایی کنید؟
  2. samin_s

    ایجاد فرم سفارشی با RSform به صورت هوشمند

    خواهش میکنم مشکل از پلاگین بود که از جای دیگه گرفتم و ثبت نام انجام میشه اما صفحه ی جدید و یا پیغامی نمایش داده نمی شود و بعد از یک مدت طولانی صفحه ای خالی نمایش داده میشه مشکل از کجا میتونه باشه؟
  3. samin_s

    مشکل در افزونه بانک ملت - ویرچومارت

    با سلام من از افزونه استفاده کردم و کار میکنه، اما قیمت به تومان برای بانک ارسال میشه و به تومان کم میشه در صورتیکه در سایت تمامی قیمت ها به ریال هست و هر خرید به ریال از حساب کاربر به تومتن کم میشه
  4. samin_s

    ایجاد فرم سفارشی با RSform به صورت هوشمند

    ممنون از پاسخ پیام تشکر و تنظیم کردم که میگم نمایش نمیده فیلدها هم ولیدیشن دارن.اگر تیک ثبت نام برداشته بشه فرم کامل ارسال میشه با تمام محتوای فیلداش
  5. samin_s

    ایجاد فرم سفارشی با RSform به صورت هوشمند

    کسی نیست راهنمایی کنه؟
  6. سلام من کلا سایتم رو دوباره راه اندازی کردم و آخرین نسخه رو هم از سایتش دانلود کردم و سایتم رو به سرور انتقال دادم اما هنوزم وقتی یه شیوه به این روش ایجاد میکنم ، اون شیوه در سبد خرید نمایش داده نمی شه من قانونی هم تعریف نکردم نمی دونم مشکل از کجاس ممنون میشم راهنمایی کنید ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ مشکلم حل نمیشه ! هزینه پستی مازاد و باید در بخش مالیات ها اضافه کنم؟ هیچ مالیاتی تعریف نکردم.به این علته؟
  7. samin_s

    ایجاد فرم سفارشی با RSform به صورت هوشمند

    سلام من با ار اس فرم میخواستم ثبت نام انجام بشه و پلاگین رو هم نصب کردم و فعال کردم و داده ها رو هم مرج کردم اما تمام فیادها خالی ارسال میشه و نه خطا نشون میده و نه پیام تشکر ! مشکل از چیه؟
  8. سلام این افزونه روی لوکال کار میکنه ؟ من روی لوکال نصب کردم، کار نمیکنه!
  9. samin_s

    مشکل RTL

    سلام ابتدا بسته ی زبان فارسی و نصب کنید و سپس از منوی extention->languge maneger زبان فارسی و برای سایت انتخاب کنید
  10. سلام من این افزونه رو میخوام، لطفا راهنمایی م کنید.تشکر این افزونه رو نمیشه به وب سرویس پست متصل کرد تا هزینه ی ارسال مشخص بشه؟
×
×
  • افزودن...