رفتن به مطلب

Mrhossein

عضو تالار جوملا
  • تعداد ارسال ها

    106
  • تاریخ عضویت در سایت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد Mrhossein در مهر 15 2018

Mrhossein یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

درباره Mrhossein

  • درجه
    عضو نسبتاً فعال جومینا

core_pfieldgroups_1

  • Website URL
    http://qsaffat.ir

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. Mrhossein

    پلاگین قرار دادن فیلدهای کا۲ در مطالب

    سلام. جومینا پاسخ تیکت درخواست طراحی افزونه رو بعد از یک هفته هنوز نداده. لطفا دوستانی که میتونن این کار رو انجام بدن بفرمان تا باهاشون تماس بگیریم. تشکر.
  2. Mrhossein

    پلاگین قرار دادن فیلدهای کا۲ در مطالب

    سلام دوستان عزیز، به پلاگینی نیاز دارم که بتونه نمایش فیلدهای کا۲ رو در محل پیش فرض آخر مقاله غیرفعال کنه و فیلدها رو تکی و گروهی با یک کدکوتاه در بین مقاله قرار بده. تجاری باشه مهم نیست، از دوستان کسی هم زحمت بکشه بنویسه با قیمت مناسب مهم نیست. فقط دموی افزونه رو بذارین لطفا. تشکر.
  3. Mrhossein

    تغییراتی در ظاهر کا2

    ممنون. تلاش خودم رو میکنم ببینم چی میشه. کاش پلاگینی بود که نمایش پیش فرض فیلدهای کا2 رو غیرفعال می کرد و یه دکمه به ادیتور کا2 اضافه می کرد که بوسیله اون هر گروه از فیلدها و یا هر فیلد تکی رو هر جای مطلب که میخواستیم میذاشتیم. اونوقت یه تب ساز نصب می کردیم و خیلی آزادانه تگ های فلیدها (کدهای کوتاهی که پلاگین ایجاد کرده) رو داخل تب ها قرار میدادیم. اینطوری خیلی دستمون برای استفاده از فیلدها باز بود.
  4. Mrhossein

    تغییراتی در ظاهر کا2

    این تغییرات رو توی کدوم فایل های k2 باید اعمال کنم. کلاس ها رو توی k2.css تعریف میکنیم و برای سه حالت غیرفعال، فعال و ماوس اور تغییرات لازم رو انجام میدیم، حالا کدهای html رو کجا باید بذاریم، کدهای php رو کجا و کدوم کد php رو. اگر ممکنه بیشتر توضیح بدین لطفا. به زبان php تسلط ندارم. تشکر.
  5. Mrhossein

    تغییراتی در ظاهر کا2

    با css خیلی راحت تر هست تب ها ایجاد بشه. موضوع این هست که چطور به بخش نظرات و فیلدهای اضافی بگیم توی کدوم تب نمایش داده بشه.و در مورد نمایش عنوان گروه فیلدهای اضافی چطور تعریف کنیم که این عنوان رو از کجا بخونه. با html و css آشنایی داریم ولی با php نه.
  6. Mrhossein

    تغییراتی در ظاهر کا2

    سلام. سال نو مبارک. دوستانphp کار و برنامه نویس نظری ندارند؟
  7. Mrhossein

    تغییراتی در ظاهر کا2

    سلام. قصد دارم چندتا تغییر در ظاهر کا2 بدم و میخواستم دوستان عزیز منو راهنمایی کنند. 1- میخوام همراه هر گروه فیلدهای اضافی در آخر مطالب اسم اون گروه فیلد هم در بالای فیلدها نمایش داده باشه. برای نمایش چند گروه فیلد اضافه از افزونه Multiple Extra Fields Groups for K2 استفاده می کنم ولی همراه فیلدها در کا2 اسم اون گروه از فیلدها نمایش داده نمیشه. میخوام اسم گروه فیلدها هم بالای اون گروه از فیلدها نشون داده بشه. 2- میخوام بجای حالت فعلی که همه چیز در ادامه هم هستند و موجب طولانی شدن صفحه میشه، فیلدها در یک تب، نظرات در تب دیگه، ویدئو و رسانه در یک تب، گالری در یک تب و پیوست در تب دیگه ای قرار بگیرند. اگر یک تب هم باشه که ماژول های یک موقعیت مخفی در قالب رو در خودش نمایش بده خیلی عالیه. ممنون.
  8. Mrhossein

    تغییر آیکون های Contact جوملا

    سلام چطور میشه آیکن های قدیمی کامپوننت تماس جوملا رو تغییر داد و برای قسمت هایی که آیکن ندارن آیکن گذاشت؟ از این تلفن قرمزه بخصوص خیلی بدم میاد.
  9. Mrhossein

    مشکل نصب افزونه پرسش و پاسخ جومینا

    سلام. این کار رو انجام دادم ولی متاسفانه هنوز خطای بان اطلاعاتی رو دارم. اخطار Table 'vakilnoo_tttttt.#__questions_userprofile' doesn't exist SQL=ALTER TABLE `#__questions_userprofile` ADD COLUMN `blocked` int(11) NOT NULL default 0 AFTER `rank`; بسته بروزرسانی: خطایی در نصب افزونه رخ داده است: com_questions.zip اول که ورژن رو تغییر میدی یا جدول افزونه رو ار بانک اطلاعاتی پاک میکنی این خطا رو میده بعد که دوباره نصب میکنی خطای نسخه رو میده. به هیچ صراطی مستقیم نیست. افزونه پرسش و پاسخ دیگه نداریم از اینم خوشکل تر و بهتر باشه. آخه استایلش هم بهم ریخته است.
  10. Mrhossein

    مشکل نصب افزونه پرسش و پاسخ جومینا

    ممنون xml ها رو قبلا تغییر داده بودم ولی این فایل مانیفست رو انجام ندادم. امتحان میکنم. ببخشید.
  11. Mrhossein

    مشکل نصب افزونه پرسش و پاسخ جومینا

    خسته نباشین برادر. خداقوت. اگر فایلی تو پوشه کامپوننت داشت که پاک می کردم. فقط یه جدول توی بانک اطلاعاتی داره توی extensions که اونم وقتی پاکش می کنم یه خطای دیگه میده. اخطار Table 'vakilnoo_tttttt.#__questions_userprofile' doesn't exist SQL=ALTER TABLE `#__questions_userprofile` ADD COLUMN `blocked` int(11) NOT NULL default 0 AFTER `rank`; بسته بروزرسانی: خطایی در نصب افزونه رخ داده است: com_questions.zip
  12. Mrhossein

    مشکل نصب افزونه پرسش و پاسخ جومینا

    سلام. من افزونه پرسش و پاسخ جومینا رو نصب کردم. بعد پاکش گردم. حالا دوباره بهش نیاز دارم هرکاریش میکنم این پیام رو میده. خطا Incorrect version sequence. Cannot upgrade 1.3.4 to 1.3.4 خطا بسته در نصب به نظر میاد افزونه کامل حذف نشده. حالا چکار کنم دوباره نصب بشه؟
  13. Mrhossein

    افزونه مدیریت نمایندگی

    سلام. کسی چنین افزونه ای سراغ داره؟
  14. Mrhossein

    افزونه مدیریت نمایندگی

    با سلام. به دنبال افزونه ای می گردم که به واسطه اون کاربر به عنوان یک نمایندگی در سایت بتواند محصولاتی را سفارش دهد و فاکتور سفارشات خود را دریافت کند. بتواند مبلغی از فاکتور را آنلاین بپردازد و سیستم بقیه را برای یک سر رسید مشخص مجدد برای پرداخت یادآوری کند. کاربر در هر موقع بتواند گزارش کاملی از تمام دریافت ها و پرداخت ها و سفارشات خود داشته باشد و در هز موقع بتواند مانده بدهی خود را پرداخت کند. بعد از هر سفارش و دریافت و پرداختی همزمان به کاربر و مدیر از طریق پیامک اطلاع رسانی شود.
  15. Mrhossein

    err: -2 در سیستم فروش فایل جومینا

    سلام. سیستم فروش فایل جومینا پس از وارد کردن ایمیل و فشردن کلید پرداخت به صفحه ی خطای Err: -2 منتقل میشود و به درگاه پرداخت وصل نمی شود. لطفا چنانچه خطاهای سیستم فروش فایل تعریف شده است آن ها شرح دهید. با تشکر.
×
×
  • افزودن...